• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince

    "Wat is er aan de hand?" Hoor ik en ik kijk op.
    Ik zucht.
    "Niks." Mompel ik en draai me met mijn rug naar hem toe. Iedereen wil ineens weten wat er is hé. Ik zucht weer even.

    Aiden

    "Gaat het met je been?" Ik kijk naar Angelica die bij me is komen staan.
    Ik knik even. "Ik denk dat die straks wel blauw is en dat ik dat ga voelen in mijn spieren." Zeg ik dan en wrijf er nog even overheen.
    "Hoe kan ik aardig doen als hij zo reageerd?" Ik kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    'Ow nee tuurlijk, doe ik ook altijd, tegen iemand aanlopen en dan boos op bed gaan liggen terwijl er niks is'grinnik ik maar haal dan mijn schouders op. 'Maar ik snap wel als je het niet wil vertellen hoor'zeg ik rustig.

    Quince

    "Ow nee tuurlijk, doe ik ook altijd, tegen iemand aanlopen en dan boos op bed gaan liggen terwijl er niks is." Grinnikt hij.
    Ik grom even.
    "Maar ik snap wel als je het niet wil vertellen hoor." Zegt hij na zijn schouder te hebben opgehaald.
    Goh hij snapt het.
    "Nou sorry in elk geval als ik tegen jou aanliep." Zeg ik met mijn rug naar hem toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson

    Ik loop naar de trappen en stop op het platform ik kijk hoe hoog het is en knik dan. Ik loop de muur op en maak een salto achteruit en land dan met een koprol. 'Vet' mompel ik blij en daarna loop ik op mijn dooie gemakje de trap weer op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ryan
    'Het maakt niet uit, maar heeft het niet heel toevallig iets met die jongen te maken?'vraag ik aan hem en kijk even naar hem.

    Angelica Wolfe

    "Ik denk dat die straks wel blauw is en dat ik dat ga voelen in mijn spieren." zegt hij dan nadat hij geknikt heeft en wrijft er nog even overheen.
    "Hoe kan ik aardig doen als hij zo reageert?" Hij kijkt mij aan en ik kijk een beetje schuldig terug.
    "Sorry." zeg ik. "Hou het maar bij negeren dan."


    Your make-up is terrible

    Quince

    "Het maakt niet uit, maar heeft het niet heel toevallig iets met die jongen te maken?" Vraagt hij dan.
    Ik draai me om en kijk hem aan.
    "Ja, maar Angelica is er al mee bezig denk ik." Zeg ik en kijk naar het raam.
    "Dus het word al behandeld." Zeg ik en sta op. Dan loop ik naar het raam en kijk naar buiten.

    Aiden

    Angelica kijkt me een beetje schuldig aan.
    "Sorry. Hou het maar bij negeren dan." Zegt ze dan.
    Ik kijk haar aan. "Ja oké is goed." Zeg ik dan en kijk even vragend.
    Ik wilde wat vragen maar laat dat maar.
    "Negeren dus." Zeg ik en denk na. Hoe gaat dat lukken, ik bedoel. Alleen al als ik zijn kop zie heb ik de nijging om een opmerking te maken, maar als ik dat doe dan ja, dan weet je het wel, dan gaat het niet door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Sowwy, was even mijn aquarium schoonmaken.]

    Angelica Wolfe

    "Ja oké is goed." zegt hij en hij kijkt me vragend aan, maar een vraag volgt er niet op.
    "Negeren dus." Ik trek mijn wenkbrauw even vragend op.
    "Was er nog iets, Aiden?" vraag ik. "Het leek alsof je iets wilde vragen."


    Your make-up is terrible

    [Lol me ouders zijn een grotere vijfer aan het aanleggen van de 250 liter naar de 750 xD]

    Aiden

    "Was er nog iets, Aiden? Het leek alsof je iets wilde vragen."
    Ik kijk haar aan en schudt mijn hoofd.
    "O, nee hoor." Zeg ik dan en glimlach even.
    "Ik vroeg me gewoon af waarom hij me niet wil 'vergeven'." Zeg ik dan maar, ik loop moeilijk naar een stoel en ga erop zitten, dan kijk ik naar Angelica.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wow. o.o Ik vind mijn 40 liter al veel hahahaha.]

    Angelica Wolfe

    "O, nee hoor." zegt hij en glimlacht even. "Ik vroeg me gewoon af waarom hij me niet wil 'vergeven'." zegt hij uiteindelijk. Hij loopt moeilijk naar een stoel en gaat erop zitten. Ik loop ook naar een stoel en verplaatst hem naar Aiden en ga er op zitten.
    "Ik weet niet wat hij je moet vergeven..." lieg ik. "Maar mensen vergeven gewoon niet zo snel. Zeker als je het niet helemaal meent."


    Your make-up is terrible

    [Mijn vader heeft iets met vissen, we hebben in de woonkamer ook een aquariumpje.]

    Aiden Rodriques

    "Ik weet niet wat hij je moet vergeven...Maar mensen vergeven gewoon niet zo snel. Zeker als je het niet helemaal meent." Zegt Angelica nadat ze naast mij is komen zitten.
    Ik kijk haar aan. "Alsof het niet gemeend overkwam." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Ja hallo wat moet ik anders doen, met een bloemetje in mijn handen naar hem toe lopen?" Vraag ik en kan een lachje niet onderdrukken. Dat klonk nogal... Raar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Best leuk haha. Ik heb er vier!]

    Angelica Wolfe

    "Alsof het niet gemeend overkwam." zegt hij. "Ja hallo wat moet ik anders doen, met een bloemetje in mijn handen naar hem toe lopen?" vraagt hij en lacht even. Ik moet er ook om lachen.
    "Nee dat niet. Maar het klonk niet gemeent. Misschien helpt echt aardig zijn voordat je zulke dingen uitkraamt. Hij is toch een hele aardige knul?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    "Nee dat niet. Maar het klonk niet gemeent. Misschien helpt echt aardig zijn voordat je zulke dingen uitkraamt. Hij is toch een hele aardige knul?" Vraagt Angelica.
    Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. "Eerder hij wás een aardige jongen." Zeg ik en lach even ietwat bespottelijk.
    "Sorry maar aardig is hij écht niet." Zeg ik dan en kijk Angelica aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt mij aan en trekt een wenkbrauw op.
    "Eerder hij wás een aardige jongen." zegt hij en lacht bespottelijk. "Sorry maar aardig is hij écht niet." Nu trek ik mijn wenkbrauw op.
    "Hoe bedoel je wás?" vraag ik. "Volgens mij is hij dat nog steeds." Er klopt hier gewoon iets niet. Of Aiden liegt, of Quince heeft mij maar de halve waarheid vertelt.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    "Hoe bedoel je wás? Volgens mij is hij dat nog steeds."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Tegen jou ja, maar niet tegen mij. Dat is allemaal gekomen na het 'incidentje' van vroeger." Zeg ik dan.
    Ik ga het haar niet vertellen, dat gaat haar niks aan.
    "Maar dat is iets tussen mij en Quince." Zeg ik en glimlach even licht naar Angelica.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.