• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem hoorbaar slikken en ik glimlach even.
    "Oké." zegt hij en hij legt zijn hand op mijn heup. "Alles hé." zegt hij en hij trekt mijn lichaam tegen die van hem. Ik leg mijn hand op mijn heup en mijn andere hand tegen zijn borstkast.
    "Ja, echt alles." herhaal ik mezelf. "Vertel me maar wat je wilt." fluister ik op een opwindende manier.


    Your make-up is terrible

    [ xd ja dat weet ik maar die reageren niet echt:p]

    Quince

    "Gaat het?" Hoor ik ineens.
    Ik kijk op.
    "Ja, super." zeg ik sarcastisch en kijk hem aan.
    Ik kijk vooruit en zucht.
    "Beetje ruzie thats it. Maar er word al aan gewerkt." Zeg ik en glimlach zwakjes naar hem.

    Aiden

    Ik kijk naar haar hand die ze tegen mijn bortkas legt.
    "Ja, echt alles." Herhaalt ze. "Vertel me maar wat je wilt." Fluisterd ze, het maakt me best wel gek.
    Ik kijk haar aan, mijn hoofd is even in de war. Ik had niet gedacht dat ze zo makkelijk toegaf.
    "Dat weet je toch wel." Zeg ik en knipoog naar haar. Ik leg mijn andere hand op haar andere heup.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xheart = Beat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bradley 'Brad' Noah Horrinson

    'Ja super' zegt hij sarcastisch. Hij zucht en kijk vooruit. 'Beetje ruzie thats it. Maar er word aan gewerkt.' zegt hij en hij glimlacht zwakjes. 'Wil je erover praten?' vraag ik hem en ik steek zuchtend mijn handen in mijn zakken. Ruzie alleen kon het niet zijn, anders zat hij er niet zo mee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quince

    "Wil je erover praten?" Vraagt hij dan.
    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd.
    "Nee, niet nodig." Zeg ik dan.
    Ik bekijk hem. "Je lijkt me geen leerling hier, klopt dat?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Dat weet je toch wel." zegt hij en knipoogt naar me waarop ik charmant lach. Zijn hand legt hij op mijn ander heup.
    "Ik denk dat ik het wel weet ja." zeg ik zacht en kus hem voorzichtig in zijn nek.
    "Maar dan moet je wel Quince met rust laten." Mijn hand glijd over zijn borstkast naar beneden en houd stil boven zijn broekrand.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Ik denk dat ik het wel weet ja." Zegt Angelica zacht en ze kust me in mijn nek.
    "Maar dan moet je wel Quince met rust laten." Haar hand glijd over mijn bortkas naar beneden en stopt boven mijn broekrand.
    "Oké, ik zal hem met rust laten." Zeg ik hees en kijk haar aan.
    Of gewoon chanteren dat hij zijn mond wel moet houden.
    Ik kijk Angelica weer aan en laat een van mijn handen van haar heup af naar haar bil glijden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Oké, ik zal hem met rust laten." zegt hij hees en hij kijkt me aan. I kvoel zijn hand van mijn heup af glijden naar mijn bil toe. Ik kus hem water ruwer en zelfverzekerder in zijn nek en laat mijn hand even over zijn kruis strelen. Dan laat ik hem los en zet ik een stap achteruit.
    "Eerst zien, dan geloven." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    Ik voel haar lippen ruwer in mijn nek en dan voel ik haar hand over mijn kruis gaan. Dan zet ze ineens een stap achteruit.
    "Eerst zien, dan geloven." Zegt ze dan.
    Ik kijk haar ongelovig aan. "Jij bent echt gemeen." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Eerst zien, dan geloven. Geloof me nou maar gewoon." Zeg ik tegen haar en zet een stap naar haar toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradly 'Brad' Noah Horrinson.

    Hij schud zijn hoofd en kijkt me aan. 'Je lijkt me geen leerling hier, klopt dat?' vraagt hij. 'Ja, dat klopt. Ik en leraar dans' zeg ik en ik loop een beetje vooruit. 'Ik wou eigenlijk gaan freerunnen, maar ja leerlingen gaan voor' zei ik en ik schopte even met mijn voet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quince

    "Ja, dat klopt. Ik ben leraar dans." Zegt hij en loopt wat vooruit. "Ik wou eigenlijk gaan freerunnen, maar ja leerlingen gaan voor." Zegt hij.
    Ik kijk hem aan.
    "Mag ik kijken? Dan heb ik afleiding." Zeg ik en kijk hem vragend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Jij bent echt gemeen." zegt hij. "Eerst zien, dan geloven. Geloof me nou maar gewoon." Hij zet een stap naar mij toe en ik grijns.
    "Zo werkt het niet Aiden." zeg ik. "Ik weet niet of ik je wel kan vertrouwen."


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Zo werkt het niet Aiden. Ik weet niet of ik je wel kan vertrouwen."
    Ik kijk haar aan en ze grijnst.
    Ik zucht. "Goed gaan we het zo spelen." Mompel ik binnensmond.
    "En waarom zou je me niet kunnen vertrouwen? Volgens mij ben jij niet te vertrouwen, want jij zei dat ik alles van je mocht vragen." Ik kijk haar recht aan. "En jij komt het toch niet na." zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem zuchten en iets binnemonds mompelen.
    "Goed gaan we het zo spelen." was het. "En waarom ozu je me niet kunnen vertrouwe? Volgens mji ben jij niet te vertrouwen, want jij zei dat ik alles van je mocht vragen. En jij omt het toch niet na." zegt hij met opgetrokken wenkbrauwen.
    "Ik zei niet wanneer je dat mocht vragen." grijns ik en ik buig me naar hem toe. "Geloof mij nou maar, jij krijgt waar je om vraagt als ik dat heb gekregen." fluister ik hees. Ik sta al vier maanden droog dus ik zal me er zeker weten aan houden.


    Your make-up is terrible