• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik trek mijn wenkbrauw op en knik dan. 'Als je me een keer nodig hebt moet je het maar zeggen'zeg ik tegen hem en kijk hem even aan. 'Heb je nog wat nodig?'vraag ik hem.

    Angelica Wolfe

    "Nee! Niet negeren." zegt hij snel. "En je gaat onze afspraak niet cancelen voordat je dat gaat denken." Ik trek mijn wenkbrauwen op.
    "Oh nee? Ik denk eerlijk gezegt dat ik dat wel ga doen want ik word je gedrag meer dan zat." zeg ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    "Heb je nog wat nodig?" Vraagt hij.
    Ik schud mijn hoofd en knik dan.
    "Drank." Zeg ik droog maar meen het wel, ik kan het nu wel gebruiken.

    Aiden Rodriques

    "Oh nee? Ik denk eerlijk gezegt dat ik dat wel ga doen want ik word je gedrag meer dan zat." Zegt Angelica.
    Ik kijk haar aan.
    "Dat doe je niet, want dan mis je wat." Zeg ik en zet mijn hand tegen de deur waardoor hij dicht gaat, dan zet ik mijn handen langs Angelicas hoofd tegen de deur aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Omg het is echt lachwekkend om een falende badboy te spelen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Dat doe je niet, want dan mis je wat." zegt hij en zet zijn hand tegen de deur waardoor hij dicht gaat en zet dan zijn handen langs mijn hoofd tegen de deur aan. Ik zet een stapje naar achter waardoor ik volledig tegen de deur aan kom te staan.
    "Wat valt er nou te missen aan een zeventienjarige?" vraag ik minachtend aan hem.


    Your make-up is terrible

    Ryan
    'Kan geregeld worden'zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Je kan een blikje bier krijgen, maar niet meer want anders is mijn eigen voorraad eraan. Ach eigenlijk was drank hiero verboden, helemaal voor kinderen maar ja, een blikje maakte toch niet zoveel uit.

    Aiden Rodriques

    "Wat valt er nou te missen aan een zeventienjarige?" Vraagt ze minachtend.
    "Zeventien en half." Corrigeer ik haar.
    "Veel, heel veel." Zeg ik en kijk haar recht aan. Ik ga iets naar haar toe, maar net niet tegen haar aan.

    Quince Rodriques

    "Je kan een blikje bier krijgen, maar niet meer want anders is mijn eigen voorraad eraan. Ach eigenlijk was drank hiero verboden, helemaal voor kinderen maar ja, een blikje maakte toch niet zoveel uit."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Bier, gatver, geef mij maar wat sterkers." Zeg ik dan en kijk hem aan. Ik ga op mijn bed zitten.
    Mijn pols blijft wel een beetje zeer doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Zeventien en een half." corrigeert hij en ik grinnik. "Veel, heel veel." zegt hij en kijkt me recht aan. Zijn lichaam lijkt dichterbij te komen en ik ruik zijn jongensachtige geur.
    "Ach, het zal me niets verbazen als je nog maagd bent." antwoord ik. "En je mag best een stapje terug nemen." zeg ik waarschuwend.


    Your make-up is terrible

    Ryan
    Ik kijk hem aan en grijns. 'Kies bacardi, malibu, shortje, wiskey, vodka.'zeg ik lachend. Nee, ik had helemaal niks ingeslagen voor ik hierheen ging, halo ik moest ook nog gewoon leven, geen drank pff.

    Aiden Rodriques

    "Ach, het zal me niets verbazen als je nog maagd bent. En je mag best een stapje terug nemen." Zegt ze waarschuwend.
    "Ik ben helemaal geen maagd meer." Zeg ik en kijk haar aan.
    "En ik sta wel lekker." Zeg ik met een licht grijnsje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quince Rodriques

    "Kies bacardi, malibu, shortje, wiskey, vodka."
    Ik kijk naar hem, liet hij me nou kiezen?
    "Wiskey, maar wel puur." Zeg ik dan en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    'Zo terug'zeg ik en loop de kamer uit. Ik loop naar de keuken waar ik twee glazen pak en daarna naar mijn kamer. Ik schenk ze beide vol met wiskey en laat de fles expres op mijn kamer, zo kan ik niet gelijk meer pakken. Ik loop rustig weer richting de kamer. Ik kom de kamer weer in en hou de glazen omhoog.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:28 ]

    Angelica Wolfe

    "Ik ben helemaal geen maagd meer." zegt ihij en kijkt me aan. "En ik sta wel lekker." zegt hij met een licht grijnsje. Ik bijt even op mijn lip.
    "Dan zal het niet ver van maagd afliggen. Veel heb je me niet te bieden." zeg ik tegen hem alsof het me niets uitmaakt. "Vanaf nu is onze deal af."


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    Hij loopt even weg, ik ben ondertussen op mijn bed gaan zitten en staar voor me uit.
    Niet veel later hoor ik hemt erug komen en heeft hij twee glazen in zijn hand. Ik spring op en pak een glas, meteen neem ik er een slok van. "Heerlijk." Zeg ik en kijk hem aan. "Dank je." Glimlach ik naar hem.

    Aiden Rodriques

    "Dan zal het niet ver van maagd afliggen. Veel heb je me niet te bieden. Vanaf nu is onze deal af."
    Ik kijk haar aan.
    "Dat meen je niet." Zeg ik en duw mijn lichaam tegen hare aan.
    Mooi niet, ik krijg jou!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik grinnik en neem wat grote slokken uit mijn glas. 'Jij had wel erg zin hé'zeg ik lachend en neem nog een slok. 'Ow en niks hier over zeggen, ander ben ik mijn baan kwijt en wordt jij van deze school gestuurd'zeg ik tegen hem.


    VOLLLL!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:44 ]