• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Angelica!" hoor ik iemand roepen. Aiden. Grommend sta ik op en open ik mijn deur. Ik zie hem nergens maar ik hoor een deur op deze verdieping dicht gaan. Snel loop ik erheen en open ik de deur van Aidens kamer.
    "Wat moet je?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    De deur van de kamer gaat open en ik lach.
    "Wat moet je?" Vraagt Angelica.
    Ik kijk haar aan.
    "Oooh je vind me leuk." Grijns ik. "Anders had je er nooit op gereageerd." Zeg ik en grinnik even.
    Ik maak mijn stropdas los en trek mijn vestje uit en leg die op de stoel.
    "Als je het niet erg vind, ga ik me omkleden." Zeg ik en trek de overhemd al uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    'Geen probleem'zeg ik tegen de jongen en kijk hem even aan. 'Ergens pijn?' vraag ik aan hem en kijk even naar hem. Die andere jongen zou ik zo wel spreken..

    Angelica Wolfe

    "Oooh je vind me leuk." grijns hij. "Anders had je er nooit op gereageerd." Hij grinnikt en maakt zijn stropdas los en trekt zijn vestje uit en legt die op de stoel.
    "Als je het niet erg vind, ga ik me omkleden." zegt hij en trekt het overhemd al uit. Grommend draai ik me om.
    "Als je zo doorgaat is de deal er af Aiden. Hou op met kinderachtig doen." zeg ik kwaad.


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    "Ergens pijn?" Vraagt hij en ik kijk naar hem.
    "Nee niet echt, alleen me polsen, dat is alles." zeg ik.
    Ik denk na over wat Aiden zei, hij begreigde mij, daarnet.

    Aiden Rodriques

    Angelica draait zich grommend om.
    "Als je zo doorgaat is de deal er af Aiden. Hou op met kinderachtig doen." Zegt ze kwaad.
    "Ik hou van pittige dames." Zeg ik en wilde nog wat zeggen, maar klap snel mijn mond dicht.
    Ik open mijn koffer en pak daar een hemd uit die ik gebruik om in te slapen. Ik trek mijn broek schaamteloos uit en leg die bij de rest op de stoel, dan trek ik de hemd aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Ik hou van pittige dames." zegt hij en ik hoor gerommel op de achtergrond.
    "Ik kan heel pittig zijn maar nu maak je me alleen maar boos hoor." zeg ik scherp. "Ik neem aan dat je dat liever niet hebt."


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    "Ik kan heel pittig zijn maar nu maak je me alleen maar boos hoor. Ik neem aan dat je dat liever niet hebt." Zegt Angelica.
    Ik grinnik even.
    "Nouja, het ligt eraan op wat voor manier je het uit." Zeg ik uitdagend en loop op haar af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Nouja, het ligt eraan op wat voor manier je het uit." Ik hoor de uitdagende toon in zijn stem en de voetstappen achter me. Ik blijf alsnog met mijn rug naar hem toegedraait staan omdat ik niet weet wat hij nu aan heeft.
    "Ik word kwaad en negeer je." antwoord ik kortaf.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    "Ik word kwaad en negeer je." Antwoord Angelica kortaf maar blijft met haar rug naar me toestaan.
    Ik grijns even.
    "Ik heb gewoon wat aan hoor." Zeg ik droog.
    "Negeren? Dat is toch juist kinderachtig?" Vraag ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Ik heb gewoon wat aan hoor." zegt hij droog. "Negeren? Dat is toch juist kinderachtig?" vraagt hij. Ik draai me toch maar om en laat mijn ogen onwillekeurig over zijn lichaam glijden, ik kan er niets aan doen. Hij draait alleen een hemd en een boxer.
    "Bij jou lijkt het noodzakelijk te zijn." antwoord ik en kijk hem recht in zijn ogen aan.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    Angelica draait zich om en ik zie haat ogen even over mijn lichaam gaan.
    "Bij jou lijkt het noodzakelijk te zijn." Ze kijkt me recht aan.
    "Zou het?" Zeg ik en grinnik even.
    Ik kan het niet laten om naar haar borsten de kijken, zo rond, zo mooi en vol. Snel richt ik me weer op haar ogen en grijns lichtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik bekijk zijn polsen even en knik even. 'Dat komt wel weer goed'zeg ik en kijk hem even aan. 'Wil je nu misschien wel vertellen wat er aan de hand is?' vraag ik aan hem. 'Ik kan je helpen'

    Angelica Wolfe

    "Zou het?" vraagt hij en hij grinnikt. Ik zie zijn ogen omlaag gaan en zucht eventjes. Dan kijkt hij weer in mijn ogen en grijnst hij.
    "Mijn ogen zitten nog altijd hier." zeg ik bot. "En ja dat is zo. Ik denk dat je voorlopig maar ga negeren." besluit ik.


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    "Dat komt wel weer goed" Zegt hij en kijkt me even aan. "Wil je nu misschien wel vertellen wat er aan de hand is? Ik kan je helpen."
    Zegt hij, ik schud mijn hoofd.
    "Gewoon een familie probleempje." Zeg ik dan en pak mijn pols even vast.
    Aiden heeft een sterke greep.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden Rodriques

    "Mijn ogen zitten nog altijd hier." zegt ze bot. "En ja dat is zo. Ik denk dat je voorlopig maar ga negeren."
    Ik kijk Angelica aan.
    "Nee! Niet negeren." Zeg ik en kijk haar aan.
    Ga me niet negeren hoor, daar hou ik niet van! "En je gaat onze afspraak niet cancelen voordat je dat gat denken." zeg ik dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.