• Ik weet echt niet of hier een topic over is, maar ik kon hem in ieder geval niet vinden.

    Maandagnacht is de politie gebeld van meerdere kanten af omdat Jermaine (DJurmaine op YouTube) verdwenen was. Hij had een brief geschreven op facebook waarin al duidelijk werd wat hij wilde doen. Sochtends werd hij gevonden, hij is waarschijnlijk voor de trein gesprongen. Jermaine is een talentvolle jongen met passie voor muziek, geweldig om hem te zien spelen op zijn gitaar of piano. Ik vind het dus vreselijk en ik ben er aardig onder de indruk van. Ik heb mezelf ook weer de verkeerde kant op geholpen hierdoor, aangezien ik een depressie tot de max had waar ik vanaf dacht te zijn. Maar het lijkt weer allemaal terug te komen en ik moest het toch echt even ergens kwijt :3. Ik word er gek van.
    Dus, vroeg ik me af of iemand ook ervaring heeft met een depressie, slechte gedachten etc. Ik kan mezelf totaal niet op andere gedachten zetten of opvrolijken. Maar in ieder geval, moest ik dit kwijt.

    Bedankt.

    Rust in vrede.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 16:39 ]


    Smile and live.

    nog een keer blijf ik als buitenstaander verbluft staan kijken tot wat pesten wel niet kan leiden. erg zeg.


    -

    Chuggaa schreef:
    Oh my gawd ze hebben het eraf gehaald.
    Klootzakken.


    wat stond erop dan?

    Ik heb laatst ook iets van hem gezien op youtube, hij was echt geniaal!(: RIP<3

    En ik was niet depressief maar ik heb me wel eens tijd zwaar klote gevoeld. ik heb toen in de keuken gestaan en naar een mes gestaard, ook opgeraapt en tegen mijn pols aangelegd, maar uiteindelijk heb ik het mes weer op het aanrecht gesmeten. mijn ouders weten niet dat ik dat gedaan heb, alleen drie vriendinnen van mij weten heb. wij vieren hebben het laatst over die dingen gehad, gewoon ons hart opgelucht bij elkaar (:


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Vain schreef:
    (...)

    wat stond erop dan?


    Dat hij zielig was omdat hij zelfmoord heeft gepleegd, dat hij een ......-lijer is en dat al zn vriendjes dat ook zijn, o.a. DusDavid. Sowieso dat hij zielig is en dat zelfmoord een egoïstisch en dom iets is (svp geen discussie hierover, die is al geweest).

    ik gebruik liever niet de letterlijke woorden, dan word ik van Quizlet afgegooid omdat het allemaal ziektes en scheldwoorden zijn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 17:11 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik heb hier al zo'n topic over.

    Anyway, ik hoorde het gisteren ook.
    Het was dus toch zelfmoord?
    Ik wist niet helemaal wat het was, maar ik dacht ook even "wait wut?"

    Dragneel schreef:
    Ik heb hier al zo'n topic over.

    Anyway, ik hoorde het gisteren ook.
    Het was dus toch zelfmoord?
    Ik wist niet helemaal wat het was, maar ik dacht ook even "wait wut?"


    Ja, hij is voor een trein gesprongen. ;(