• Ja we waren net Ik hou van Holland aan het kijken en toen vroegen ze hoe de vader van Sven Kramer heten,en toen zei mijn mama ; Piet(ze zei gwn wat)
    En toen zei Natasha Froger ; Piet.
    Dus dat vond ik eng:P

    Heeft iemand dat ook wel eens ?:P

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Jaa, Susan -Fragile- en ik maken elkaars zinnen heel vaak af. Of we bellen en dan weten we wat we doen of denken, heel apart ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    Jaa, Susan -Fragile- en ik maken elkaars zinnen heel vaak af. Of we bellen en dan weten we wat we doen of denken, heel apart ^^


    Ja, of we zeggen ineens iets wat de ander ook wou gaan zeggen, terwijl het niets met het onderwep waar we het over hadden te maken had. Maar wij zijn gewoon raar :'D

    Fragile schreef:
    (...)

    Ja, of we zeggen ineens iets wat de ander ook wou gaan zeggen, terwijl het niets met het onderwep waar we het over hadden te maken had. Maar wij zijn gewoon raar :'D


    haha daar hebben lana(vriendin) en ik ook vaak last van.

    Want laatst zaten we bij gym en dat mens was aan het zeiken en toen zeiden we te gelijk Bekhouden

    en toen lachen we in een deuk(wel een berg strafwerk maar daar praten we ff niet over(A))


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Haha, soms heb ik dat ik precies het zelfde denk als mijn vriendin.
    Of dat we precies op het zelfde moment het zelfde zeggen. :'D


    Aimée 'hartje' Valentino

    mijn moeder heeft dat heel vaak dan zeg ze iets en dan zeggen die mensen op tv ofz dat ook vaak


    Nvt

    Ja, ik heb geregeld dat ik een Engelse vertaling precies goed heb, kinda creepy.


    No growth of the heart is ever a waste