• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [van gedaante veranderen dan !]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    [van gedaante veranderen dan !]

    Nee, het moet echt een mutant-iets zijn.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Nee, het moet echt een mutant-iets zijn.


    heb jij dan een idee voor mij ?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    (...)

    heb jij dan een idee voor mij ?

    (Kijk op pagina 13 naar mijn post van het rollentopic, want anders spammen we dit hele topic vol terwijl dat niet de bedoeling is.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volledige naam: Amy Rose Justice
    Bijnaam: Dreamy- Stage name: Nature
    Leeftijd: 16
    Circus Act (als je al bij het circus hoort): zit nog niet bij het circus - act word nog bedacht
    Gave: ze kan van alles met de natuur, en haar ogen worden dan felgroen
    Uiterlijk + Foto:


    Ze heeft violet-kleurige ogen, en van nature erg lange wimpers. Ze houdt van bloemen in haar haar, en heeft ook vaak bloemen-patronen in haar kleding. Ze is erg klein (1,65), maar vindt dit niet zo erg.
    Innerlijk: ze is erg spontaan, en wil door niemand gehaat worden. Ze is een erg apart meisje, want ze is altijd vrolijk en snapt de logischste dingen niet. Ze vindt onlogische dingen juist fantastisch. Ze heeft vaak lente-type kleding aan. Ze vindt het moeilijk om met anderen contact te zoeken, maar ze is heel open tegen je als je haar eenmaal aanspreekt. Ze is al zolang ze zich herinnerd wees, en ze vond het niet erg leuk in het weeshuis. Ze werd gepest omdat ze zo anders was, en daarom is ze nu ook zo verlegen. De mensen van het weeshuis waren erg dom, dus daarom snapt ze logische dingen soms niet. Omdat ze werd gepest had ze geen vrienden en bedacht dan vaak haar eigen dingen. Ze kan soms zomaar een hele vreemde opmerking maken, en dat maakt haar ook het aparte meisje. Ze wordt wel eens Dreamy genoemd omdat ze in haar droomwereldje zit. Ze blijkt later best populair te kunnen zijn (als dat mag?). Ze vertrouwd mensen niet zo snel, vanwege het pesten. Op een gegeven moment werd ze door het weeshuis gedumpt bij een onaardige pleegfamilie, waar ze ook niet graag meer over praat.
    Verleden: zie innerlijk
    Extra:x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 11:55 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Waarom post je het niet gewoon in het rollentopic :s?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    [Waarom post je het niet gewoon in het rollentopic :s?]

    (Ik heb tegen haar gezegd dat ze het in het rollentopic moet doen. Rollentopic, click.)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 19:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett Raven Xena.
    “I-is dat jou spin?” vroeg de jongen die ik ruw aan de kant had geduwd aan mij nogal verbaasd. Ik zag dat hij geschrokken een paar stappen naar achter had gedaan. Hij schudde zijn hoofd, maar ik trok beledigd mijn wenkbrauw omhoog, niet dat ik dit soort dingen gewend was van andere mensen.
    “Ja, problemen mee?” bitste ik naar hem en ging weer naast Matthew op de bank zitten. “Nja, maakt niet uit. Hoe kom ik hier weg? Ik wil en moet echt naar huis.” Ik rolde mijn ogen, alsof ik meer wist dan hem en eigenlijk op dit moment was dat het geval ook. “Jochie,” snoof ik spottend, “Je hebt vast een kracht, een gave, dan kun je niet weg.” Zei ik hem en keek op toen het meisje blijkbaar wakker werd.
    “W-wat is er gebeurd?” kwam er schor haar keel uit en ze keek vragend naar ons, maar vervolgens naar haar arm. “Dat kunnen we beter aan jou vragen,” zeg ik haar en trek vragend mijn wenkbrauw op. “Jij viel flauw en hebt die wond, die ik trouwens schoongemaakt hebt, tenzij je natuurlijk wil dat hij infecteert.” Meldde ik haar nonchalant en zuchtte op haar vragen, waar ik niet op antwoordde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [sorry, zou het in het rollentopic doen, alleen deed het per ongeluk in dit topic


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    x

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 12:21 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Amare Jackson

    Langzaam kwam ik bij zinnen en ik kon alweer grommen naar het meisje. 'Nou, dankjewel eh.' zei ik toen lichtjes bot.
    'En als ik zou weten wat er was gebeurd dan zou ik het niet vragen.' ik rolde met mijn ogen. Ik keek Eden aan als teken - ik moet met je praten - Dit zou ik niet aan hun kunnen zeggen, ik zou ze de stuipen op het lijf jagen. Maar toen dacht ik aan de opmerking van het meisje. Een gave, dus je kan hier niet weg. 'Nou, oke laat maar als jullie toch al genoeg weten.' zei ik en haalde mijn schouders op. 'Ehm, ik veranderde en raakte toen in gevecht met een dier, ik weet alleen niet wat voor dier.' mompelde ik en probeerde de link te leggen tussen dat en mijn wond. 'Ik werd gebeten en wilde wat gaan lopen en toen kwam ik bij jullie en daarna weet ik niks meer.' mompelde ik nog. Ik zuchtte en mijn hoofd deed pijn, ik was duizelig en hoopte lichtjes dat ik het meisje bang had gemaakt, niet dat dat zo zou zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik reageer morgen, ben nu echt kapot en ben te moe om alle reacties er in te verwerken.

    @Rememberyoux Je personage is volgens mijn nog niet eens helemaal goedgekeurd en de laatste show was vanavond]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -> Mijn Topic's.

    (Kan ik hier weer mee aan gaan doen?)

    Cloudbreaker schreef:
    (Kan ik hier weer mee aan gaan doen?)

    (Graag zelfs. Je mag je personage voegen bij de rest van de mensen die nu in de camper zitten?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.