• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ik liep het heel circus rond, maar telkens werd ik op een geven moment tegen gehouden door iets.
    'Eden!' riep ik hard. Ik keek om mij heen en probeerde nog wat kanten. Weer werd ik tegen gehouden door iets. Wat was dit voor gekheid?
    'Eden!' riep ik weer. Dit keer iets angstiger. Ik zat gewoon opgesloten als een mime-speler in zijn eigen doorzichtige doos, alleen één verschil.. Ik kan deze doos niet laten verdwijnen of openen zoals een mime-speler dat kon doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena.
    Matthew komt ook naar binnen lopen en legt Amare op het bed neer, waarna hij naast mij op de bank komt zitten. “Lekkere avond…” mompelde hij zachtjes en ik knikte terwijl ik tegen hem aan wilde kruipen, maar net op het moment dat ik dit wilde doen, kwam er een meisje de camper in en ik zuchtte geïrriteerd.
          Waarom is het dat we elke keer gestoord werden, vonden ze het leuk of zo? Is het soms een soort plan dat ze volgen?
          “Wat is er gebeurd?” vraagt ze met een bezorgde stem en ik haalde ongeïnteresseerd mijn schouders op, terwijl ik van het meisje terug naar Matthew keek en naar het meisje dat op het bed lag. “Ik heb werkelijk geen idee, ze viel neer voordat we het überhaupt konden vragen,” verklaarde ik en wees op het meisje, wanneer ik dit keer wel tegen Matthew aan kroop.
          “Weet je misschien waar hier ergens de EHBO doos ligt? Dan kan ik namelijk haar wond schoon maken,” Vroeg ik het meisje terwijl ik Opera naast mij neer op de bank zette en vervolgens weer terug keek naar haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Bump.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik zal morgen, of anders zo meteen nog ergens, reageren]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Matthew > Scarlett

    Ik sla eeb arm rond Scarlett haar schouders en kijk op als ik een stem hoor vragen naar een ehbo doos. 'Ik heb geen idee waarschijnlijk in de badkamer of ergens in een keukenkastje ofzo. ' ik aai over Scarlett haar wang voor ik op sta om mee te helpen zoeken naar die doos.

    Eden Florence Morales
    Het meisje haalt ongeïnteresseerd haar schouders op en kijkt van Matthew naar Amare.
    'Ik heb werkelijk geen idee, ze viel neer voordat we het überhaupt konden vragen,' zegt het meisje terwijl ze tegen Matthew aan kruipt die zijn arm rond haar schouders slaat.
    'Weet je misschien waar hier ergens de EHBO doos ligt? Dan kan ik namelijk haar wond schoon maken'.
    'Ik heb geen idee waarschijnlijk in de badkamer of ergens in een keukenkastje ofzo,' antwoordt Matthew.
    Buiten hoor ik Finn mijn naam schreeuwen maar ik besteed er geen aandacht aan, ook niet als het wat angstiger klinkt. Dan had hij me gelijk maar moeten geloven.
    Ik zucht even en loop naar de kleine badkamer van de camper. Iedereen moet verplicht een EHBO-doos in zijn camper hebben van de directeur, en de meeste hebben die in de badkamer liggen. In de badkamer doe ik de deur van een klein kastje open, waar inderdaad de doos ligt.
    'Hier,' zeg ik tegen het meisje terwijl ik haar de doos geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scarlett Raven Xena.
    Matthew slaat een arm rond mijn schouders. “Ik heb geen idee, waarschijnlijk in de badkamer of ergens in een keukenkastje of zo.” Beantwoordde hij de vraag, waarna hij over mijn wang aait en opstaat op mee te helpen.
    Al zuchtte het meisje even en liep door naar wat het leek een badkamertje, hierna liep ze terug naar mij en ik keek toe hoe ze de ehbo-doos aan mij gaf. “Hier,”
    Bedenkelijk keek ik haar aan, maar pakte het vervolgens aan om daarna op te staan en het arm van het meisje schoon te maken en het verbinden.
    Terwijl ik dit deed keek ik even van Matthew naar het meisje die me de ehbo-doos had gegeven en toen weer terug naar het meisje wiens arm ik nu aan het verbinden was. “Je werkt hier bij het circus, right?” vroeg ik het meisje waarvan ik de naam nog niet wist.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik weet niks voor Vincent xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Kom ook naar ons toe? Haha, gezellige boel wordt het dan, ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Volgens mij zijn jullie bij een badkamertje? Vincent is geen circus iemand xd Dus om hem nu zomaar daar naar toe te laten gaan ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Nee, ze zitten nu gewoon allemaal in de camper en niet in het badkamertje xD lol. En Scarlett is ook geen circus iemand en Matthew volgens mij ook nog niet, dus kan je er wel bij. Gezellie.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oké, misschien domme vraag... Maar hoe wil ik hem daar perongeluk terecht laten komen? xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Gewoon doen dat je geluid hoort, haha. Of anders mag je Opera wel naar buiten zien lopen -de grote zwarte weduwespin van Scarlett-)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    Ik liep verder en kwam terecht bij een stel campers. Mijn fakkels liet ik geschrokken op de grond vallen toen ik een grote spin op één van de campers zag. Mijn ogen werden groot en ik knipperde een paar keer. De deur van de camper stond open op een kier. Voorzichtig liep ik naar de camper toe en duwde de deur wat verder open om te kijken of er mensen in zaten. Er zaten drie mensen in. Matthew, Eden en een meisje dat ik nog niet kende. Het onbekende meisje haar arm was verbonden. Verbaasd keek ik ernaar. Ik schudde mijn hoofd wat verward.
    'Eeh...' begon ik en krabde iets aan mijn achterhoofd. 'Ik wil jullie niet storen ofzo, maar er zit hier buiten op de muur nogal een grote spin op de muur.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett Raven Xena
    De arm van het meisje was helemaal verbonden en schoongemaakt om er vervolgens ook zalf op te doen, maar net toen ik op wilde staan en weer naast Matthew te gaan zitten, komt er nog een jongen aan. Wanneer houd het eens op? Denk ik geïrriteerd, en als hij dan ook doodleuk naar een grote spin verwijst, open ik mijn mond om wat te zeggen, sluit deze echter weer en spring op. "Opera?" Ik ren praktisch naar buiten toe en duw de jongen hierbij ruw aan de kant, waarna ik tegen de muur kijk en diep zucht, opgelucht. "Ik had nog zo gezegd dat je binnen moest blijven." Ik pakte haar vast en nam haar weer mee naar binnen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.