• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mag ik nog een rol van meisje, komt er nog bij met -lucht krachten, en allemaal verschillende vleugels waarmee ze kan vliegen ^^- ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Je mag er wel bij, maar allemaal verschillende vleugels? Dat klinkt een beetje Mary Sue achtig. Op zich zou het wel mogen, maar er moet wel een verandering inzitten.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    People?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Moet ik dan gewoon reaqgeren? Zat eerlijk gezegd te wachten of er iemand anders in die camper nog wou reageren]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik weet niet hoe ik met Matthew moet reageren nu er zoveel mensen zijn en hij alleen oog heeft voor Scarlett.]

    (@Kaien; je mag gewoon reageren, anders hadden ze 't vast al wel gedaan, haha. Misschien weten ze dan iets, you know.
    @lluvia; Dan doe je dat Matthew wat tegen haar zegt of haar weer naar zich toe trekt of zo? Je mag ook wel neerzetten dat Scarlett weer naast hem is komen zitten. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Dan zal ik zo eventjes reageren]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vincent Reese

    'Opera?' hoorde ik het onbekende meisje vragend zeggen. Ze rende zo beetje naar buiten en duwde mij daarbij nogal ruw aan te kant. Ik hoorde haar nog wat zeggen en eventjes later kwam ze met de spin in haar handen naar binnen. Geschrokken keek ik haar aan en deed een paar stappen naar achteren voor de zekerheid.
    'I-is dat jou spin?' vroeg ik verbaasd. Ik schudde mijn hoofd om er weer bij te blijven. Nu ik hier toch was..
    'Nja, maak niet uit. Hoe kom ik hier weg? Ik wil en moet echt naar huis.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    x

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 17:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Eh rollen horen in het rollentopic ;d Niet in deze]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Kijk bij mijn topics, daar staat het rollentopic wel tussen en Ariana Grande is al bezet.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amare Jackson

    Langzaam wordt ik wakker en schrik als ik in een Caravan ben. Als ik Eden en Matthew zie frons ik. 'W- wat is er gebeurd.' zeg ik dan schor en probeer overeind te komen terwijl ik me wat duizelig voel.
    Als ik me in één klap herinner van het gevecht tussen mij en het beest frons ik, maar waarom lig ik dan hier? Ik slik en kuch waarna ik ze beide vragend aankijk. Ik kijk naar mijn arm, er zit nieuw verband op en de vloer is helemaal onder het bloed. 'Was jij niet met Finn?' mompel ik dan tegen Eden en ga weer liggen als ik merk dat het alles alleen maar erger maakt. Wanneer ik me omdraai zie ii ook Finn staan en één onbekend meisje. 'Wie is d.' Mompel ij dNa.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 18:05 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Finn is er ook ;$ Net zoals Scarlet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ik heb een rol ingevuld in het rollentopic ^^)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben op vakantie. X