• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    'Wij zijn vlakbij de boulevard. Loop maar gewoon naar het terras dan zien we je daar.' Ik kijk de andere aan. 'Tot zo.' Ik hang op. 'Ze komen eraan. Laten wij dan alvast de boot huren. Ze nemen een koelbox mee, zullen wij dan cola en drank inslaan? Wie gaat er de boot huren en wie gaan er de supermarkt in?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ze zijn vlakbij de boulevard." Zeg ik tegen Drew en sta op.
    "Ik ga even de koelbox halen." Glimlach ik en loop weg om de koelbox te halen.
    Wanneer ik hem heb gevonden loop ik terug.
    "Ik denk dat we wel rustig aan kunnen doen." Zeg ik en grinnik even.
    "Moet je nog iets hebben?" Vraag ik dan en kijk Drew aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    Ik kijk even op en kijk naar Jayon en Jasmine. 'Jays, ga jij drinken en drank halen samen met Jasmine?'vraag ik en hij knikt. 'Hier wat geld om die boot te huren'zegt hij waarna hij het geld geeft. Ik glimlach even en daarna neemt hij Jasmine mee richting de supermarkt. 'Laten we de boot gaan huren!'

    Andrew
    Ik denk even na. 'ik pak voor de zekerheid even mijn swimshort'zeg ik en ren naar mijn tent. Ik pak hem en ren weer terug naar Danny. 'Nu kunnen we wel gaan'zeg ik en loop rustig vooruit.

    Isabella

    Ik glimlach en spring van het muurtje af. 'Nou laten we dan maar gaan. Danny en Andrew komen naar het terras. Dus als we ze zo daar opwachten en daarna naar de boot gaan.' Ik sla mijn arm om Austin zijn middel en kijk de jongens aan. 'Mogen we zomaar die boot besturen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik loop met de koelbox achter Drew aan.
    Dat ding weegt eigenlijk best zwaar, maar ik laat het niet blijken.
    "Gosh, hoever is het eigenlijk?" Vraag ik dan en kijk naar Drew.
    Ik loop iets sneller en kom uiteindelijk naast hem te lopen.
    Een zucht rotl over mijn lippen. Wat een rotding.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik grinnik even en pak de koelbox vast. 'Ik draag hem wel'zeg ik lachend. 'uhm geen idee we zijn er over twee minutjes of zo'zeg ik en kijk even voor me uit.

    Danny

    Ik voel me rood worden als Drew de koelbox overneemt.
    "Had niet gehoeven hoor." Zeg ik dan zacht.
    Uiteindelijk komen we aan bij de boulevard. "Oké, waar zouden ze zijn?" Ik kijk rond maar zie ze niet.
    "Okee, ik faal. Of ik ben scheel." Zeg ik lachend en kijk rond.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Austin
    'Ja, ik vindt van wel'zeg ik lachend. Eigenlijk mog het niet maar kom op, ik kan heust wel een boot besturen hoor. Ik kijk even naar Isabella en geef er een kusje.'Moeten we echt op die twee wachten? We kunnen toch beter eerst naar die winkel,Ian staat daar ook te wachten.'

    Andrew
    ik grijns en haal mijn schouders op. 'Toch deed ik het'zeg ik lachend. 'Maar uhm zijn dat ze misschien?' vraag ik en wijs naar een jongen en meisje. Ik hoorde net de naam Ian volgens mij en aangezien hij het een paar keer over ene Ian had.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:55 ]

    Danny

    "Omg, ik ben echt erg!" Zeg ik lachend en loop naar Austin en Isabella toe.
    "Hey, dit is dus Andrew." Zeg ik en wijs naar Drew.
    "Dit zijn Austin en Isabella." zeg ik dan tegen Drew en glimlach naar hem.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Ik kijk even naar Isabella en Austin en glimlach even. Ik steek mijn hand even op. 'Leuk jullie te ontmoeten'zeg ik maar en haal mijn hand even door mijn haar. Ik kijk even naar Danny en kijk daarna gauw weer ergens anders heen.

    Isabella

    Ik kijk Danny Glimlachend aan en dan naar Andrew. 'Hoi,' begroet ik hem vriendelijk. Ik leun een beetje tegen Austin aan. 'Je hebt de koelbox meegenomen,' zeg ik grijnzend als ik de koelbox in Andrew zijn hand zie. 'Gaan jullie dan mee? Ian staat te wachten,' lach ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ja is een goed idee." Glimlach ik en kijk naar Drew, dan ga ik naast hem staan en neem de koelbox over.
    Hij hoorde hem niet te dragen. Toen ik de koelbox overnam raakte mijn hand even de zijne. Ik voel mezelf even rood worden en kijk snel weg.
    "Eh, waar is Ian dan?" Vraag ik snel en kijk naar Isabella.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    Danny pakte de koelbox uit mijn hand en daardoor raakte zijn hand kort de mijne. Hij werd rood en zelf bloosde ik ook lichtjes. Ik kijk even naar Isabella die hoi zei en glimlach even naar haar.