• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik ga even over op mobiel,reageer dus ook minder snel]

    Danny

    Ik knikte.
    "Ja, dat bedoelde ik. Ik zag het eerlijk gezegt meteen al. Maar hoe weet je dat je homosexueel ben?" Vraag ik aan hem.
    Dat zou ik wel willen weten.
    Kijken of ik het echt ben, al twijfel ik daar niet meer over.
    Ik kijk naar Drew. Neen, twijfelen doe ik niet meer. Ik kijk wat naar mijn mobiel.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    'Nou dan weet je het antwoord uds zelf al'zeg ik lachend. 'En zoiets merk je gewoon,je merkt gewoon dat je jongens leuker vindt dan meisjes.'vertel ik en kijk hem even aan. 'En ben jij het?'vraag ik ookal weet ik het al bijna zeker.

    Danny

    Ik haal mijn schouders op.
    "Blijkbaar." Zeg ik dan. "Eerst vond ik Austin leuk, toen Ian en nu denk ik iemand anders, en dat binnen vier dagen." Mompel ik en lach even.
    Oke ik voel me ietwat akward, waarom weet ik niet.
    Ik kijk weer naar mijn mobiel en prunts wat aan de knopjes waardoor hij steeds aan en uit gaat.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Andrew
    ik grijns licht. 'er net achter gekomen dus' zeg ik knikend. Dus hij vond die Ian wel leuk,maar hij zei wel vond dus ik hoop niet meer. Ik kijk even in zijn ogen,die echt mooi zijn, 'en wie is die persoon die je nu leuk vindt dan?'vraa ik. Ik had wel een idee,en eigenlijk was het vooral dat daar op hoopte.

    -Ik ga slapen xXx-


    Ich liebe dich 27.12.23

    (slaap lekker xx)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 3:10 ]

    jasmine

    Ik haal mijn lippen van de zijne en fluister in zijn oor. 'maar je bent ook perfect' en breng daarna weer mijn lippen naar zijn mond en laat onze tongen met elkaar spelen, terwijl ik met mijn hand door zijn haar ga.

    Ian

    Ik kijk Austin en Isabella aan. 'Danny gaat waarschijnlijk niet meer mee,' grijns ik. 'Hij is surfen, opeens.' Ik haal mijn schouders op en frons. 'Zullen we zo dan die boot huren?' Ik neem een slok van mijn drinken dat net is gebracht en kijk de 2 afwachtend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik schud mijn hoofd lichtjes tussrn het zoenen door. Ik perfect?Dat nooit. Ik bikt even in haar lip waarna ik kort grijns. Daarna laat ik onze tongen weer met elkaar spelen terwijl ik met mijn handen afzak naar haar kont.

    Austin
    ik kijk eerst even raar op naqr Ian en haal dan mijn schouders op. 'Dan gaat die niet mee' zeg ik en neem een slok van mijn cola die de ober net kwam brengen. 'ja nadat we ons srinken op hebben, heben jullie beide genoeg geld?' vraag ik terwijl ik ze beide even aankijk.

    Isabella

    Ik knik en haal wat geld uit mijn zak. 'Hoe duur is het?' ik kijk Austin aan en drink mijn water op. Ik zet mijn zonnebril op en geniet van het zonnetje. 'Zouden Jayson en Jasmine niet mee willen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Vijf euro'mompel ik waarna ik zelf mijn portmonnee pak en wat geld neerleg. Ik drink de laatste paar slokken van mijn cola en kijk even naar Isabella. 'Weet niet,we vragen het zo wel,zou wel leuker zijn voor jou anders zit je alleen maar tussen de jongens.'

    Isabella

    Ik lach. 'En dat is zo'n probleem. Maakt mij niet uit hoor,' grijns ik en ik ga dichter tegen Austin aanzitten. Ik kijk hem grijnzen aan. 'Moeten we drinken en eten inslaan voor op de boot of niet?' Ik kijk ze aan. Lekker drinken zou wel fijn zijn.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik merk hoe Isabella wat dichterbij kom zitten en ik glimlach even. 'Ja,dat lijkt me wel handig. Gewoon wat drank en frisdrank denk ik. Dan kunnen we ook gewoon wat chips op de boot leggen.'zeg ik en ik denk even na. We zouden vanavond gaan bbqe, misschien is er hier wel een eilandje vederop waar bijna niemand komt. 'Wacht ik ben zo terug'zeg ik tegen de andere en loop weer naar de botenverhuur. 'Halo meneer,ik had een vraag. Weet u of er ook een eilandje hier vlakbij zit waar je naartoe kan varen en waar het niet echt druk is. De man kijkt me bedenkelijk aan en knikt dan. 'Als je langs deze kus doorvaart,dan is er een stukje waar alleen water tussen zit. Daarna zit er nog een stukje land,maar daar komen dus niet zoveel mensen.' verteld de man en ik knik. 'Oke dankuwel'zeg ik en glimlach even. Ik loop de botenverhuur winkel weer uit en loop langzaam terug naar het terrasje. Zo dat is ook weer geregeld. Ik dacht namelijk om de bbq en het kampvuur daar te doen,dat is wel wat leuker aangezien daar niet zoveel mensen komen. Ik zie het terrasje alweer en loop er rustig heen.