• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137026

[ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:44 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Isabella

'O. Ik bel hem nog wel een keer. Hij zou vast wel met iemand zijn, anders zou hij niet daar blijven denk ik.' Ik pak mijn mobiel weer en druk weer op bellen. Geduldig wacht ik tot iemand opneemt.

Austin
    'Ownee hoeft nie-'voordat ik mijn zin kan afmaken heeft ze er mobiel al gepakt en gebelt. '-t ik heb al een sms gestuurd'maak ik mijn zin lagzaam af en grinnik even. Ach ja dan kregen we misschien wel gelijk antwoord.

Danny

Ik hoorde mijn mobiel zijn sms toontje over het veld gaan. Kort daarna hoorde ik mijn beltoon. Ik sta op en loop naar de picknicktafel toe.
    Daar pak ik mijn mobiel en neem op.
    "Hoi, Isabella, wat is er?" Vraag ik en kijk naar Drew.
    Jemig, kon ik niet even alleen zijn met iemand? Ik loop terug en ga naast Drew zitten.

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

'Hoi Danny. Ben ik weer. Wij gaan dus varen, maar we zij dus ook van plan om op een eilandje te bbqen. Dus we dachten dan is het een beetje lullig om je achter te laten. Met wie ben je? We zien je niet surfen,' lach ik. Ik ga op een muurtje zitten en kijk even om me heen.

Andrew
    Ik grinnik als die weer door zijn vrienden wordt gebelt. 'Misschien moet je maar meegaan'zeg ik zacht tegen hem en glimlach. Ik vond het natuurlijk wel jammer als hij ging maar zijn vrienden wouden hem ook meehebben,en ik wou hem ook niet gelijk helemaal bij mij houden of zo.

Danny

"O, ik ben op de camping met Andrew een jongen die ik heb ontmoet op het strand." Zeg ik dan en kijk weer naar Drew. Ik hoorde wat hij zei, ik heb een beter idee.
    "Mag hij anders mee?" Vraag ik dan. Geen idee of hij dat wil, of dat hun dat willen. Maar anders ga ik ook niet mee BBQen.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:55 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Isabella

'Ja is goed. Wacht, ben je op de camping?' Ik kijk naar de andere. 'Danny is met ene Andrew, ik heb gezegd dat Andrew mee mag, iedereen mee eens?' Ik kijk ze even vragend aan.

Danny

"Ja, ik ben op de camping."
    Ik kijk weer naar Drew.
    "Wil je eigenlijk wel mee Drew?" Vraag ik en kijk hem aan. "Dan kan je ook meteen mijn vrienden eens meeten." Glimlach ik naar hem.
    Ik blijf hem even aankijken en kijk dan weg.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    ik kijk op als Danny vraagt of ik mee mag en daarna aan mij vraagt of ik wel mee wil. 'Ik ga alleen mee als ze het allemaal goed vinden'zeg ik tegen hem omdat ik het niet wil verpesten voor hun.

[ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:06 ]

Austin
    'Ja,van mij mag die mee. Dat is wel leuk voor Dan'zeg ik en ga ondertussen in het zand zitten. Ik dach even na,hmm een jongen hea. Ik had wel een gedachte, ik zou het wel aan Danny vragen als hij er is.

Isabella

'Mooi zou je dan de koelbox en het vlees mee kunnen nemen?' Ik kijk grijnzend voor me uit. 'Wij gaan dan nu de boot huren. Zijn jullie er dan zo?'

Danny

"Ze vinden het goed." Glimlach ik naar Drew.
    "Eh, ja de koelbox neem ik mee. Maar, waar zijn jullie eigenlijk?" Vraag ik en kijk weer even naar Drew.
    Wel leuk dat hij mee mag van ze.

Ich liebe dich 27.12.23

Andrew
    'Ze vinden het goed'glimlacht Danny naar mij en ik glimlach terug. 'Nou dan ga ik mee'zeg ik enthousiast. Ik haal mijn hand even kort door mijn haar en sta op.

[Waarom is het hier eineens zo stil? xD]

Ich liebe dich 27.12.23

[Geen idee xD]