• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elric

    Ik loop met mijn handen in mijn zakken door het kasteel waarna ik naar een zaal loop waar ik muziek vandaan hoorde komen. Ik kijk de hoek om waarna ik twee mensen achter de piano zie zitten, ik grijns even waarna ik een paar ratten langs de muren laat lopen en rustig weer verder loop naar een andere kamer waar ik het gegil waarschijnlijk goed zal kunnen horen.

    Camiel

    Ik zucht even waarna ik opsta en naar binnen loop, de tranen liepen deels over mijn gezicht maar ik veegde ze weg voordat ik totaal binnen was. Ik loop naar boven en zucht even waarna ik mijn kamer in loop en mijzelf op mijn bed laat vallen.

    Khedira schreef:
    Milena Divears

    Ik pak voor hem een glas water en geef hem die. 'Waar wil je zitten?' vraag ik met een glimlach en pak mijn glas wijn waar ik een klein slokje van neem. Ik kijk hem aan en dan naar het zwembad. 'We kunnen bij het zwembad gaan zitten?'



    Nathan || Begeleider

    'Het maakt mij niet veel uit' Andwoord ik glimlachend, als ik niets deed zou ik me toch vervelen iets wat ik hier waarschijnlijk voordurend zou doen. Mischien dat het morgen wat minder zou zijn, als meer mensen me kenden.

    {sorry moet achter de computer weg...}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alivine

    Ik had het wel door. Er liepen 4 ratten langs de kamer en ik keek ze aan. Ik fluisterde dat ze naar de kamer hiernaast moesten gaan. "Go, and scare him, change into a something biggah." Ik wist inmiddels dat je verschenen dieren kon laten veranderen wanneer je dat zei,.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    (geeft niet! Tot morgen, hoop ik..)


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    {Mischien dat ik het nog even kan rekken.. Als mn moeder niet meer komt kijken of ik er al achterweg ben.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Daniël

    'Doesn't matter' Andwoord ik grijnzend terwijl ik me omdraaide naar de 4 muizen die door de kamer liepen, 'Ga, and scare him, change into a something biggah' Hoorde ik Alvine fluisteren. 'That's cool' Zei ik met mijn blik op de muizen die na haar woorden direct de kamer uitliepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Divears

    Ik trek hem glimlachend mee naar buiten naar de ligstoelen bij het water. Er stond een tafeltje tussen in. Ik zet mijn wijntje neer en neem plaats op een van de stoelen. 'Het is heerlijk hier, vind je ook niet?' zeg ik met een glimlach.


    ~

    Alivine

    Ik keek hem aan en ik boog nog iets verder naar voren. Ik keek hem in z'n ogen en hij keek terug. "Aw, dankje, gelukkig kan ik ze wegsturen. Die jongen denkt leuk te zijn."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Stephany Selfira Delores ~ Begeleidster

    Er waren al veel kinderen aangekomen alleen 1 meisje ontbrak nog. Ik besloot maar naar de eetzaal te gaan en iedereen te begroetten. Er zaten niet veel meer, het was ookal laat. Ik knipte in m'n vingers en liet het diner manifesteren. Ik hield van m'n werk, en keek de andere kinderen aan die er nog zaten. "Om 11 uur is de avondklok! Dan word er van jullie verwacht dat jullie op je kamer zijn en er niet meer uit komen." Deelde ik mee door de microfoon die ik liet manifesteren.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn

    Ik schrok wakker, blijkbaar was ik al in slaap gevallen.
    Het was geheel donker om me heen en er lag iets bedrukkends over me heen.
    Wild spartelend krabbelde ik onder de deken uit en schudde mijn spieren even los en keek om me heen.
    Alles was opeens veel groter.
    Mijn aandacht werd getrokken door een vogeltje, dat een meter boven me op een takje zat.
    Het vogeltje leek groter, maar nee, het was...
    Eten... schoot er door mijn hoofd heen. Eten...Eten...Eten...
    Met één van mijn laatste beetjes menselijkheid van wie ik was keek ik naar beneden en ontwaarde twee voorpoten met een kruising van kat en hondachtige klauwen, met een zwarte en oranje vacht.
    Ik draaide me om en ontwaarde een koperen/ oranje vacht, met een staart die uitmondde in een zwart met witte punt.
    Ik ben een vos.
    Elwyn, hou je kop erbij, kop erbij houden, dit kan je niet overkomen, niet nu. Maar ik voelde al dat het bijna geen zin meer had, mijn menselijkheid werd grotendeels naar de achtergrond gedreven en ik fixeerde mijn blik weer op het vogeltje.
    Eten. schoot er alleen maar door mijn hoofd heen waarna ik door mijn achterpoten ging en opsprong om het vogeltje te verassen, waarna het met een bloederig doorbeten nekje aan mijn voeten neerviel en ik begon te smullen van mijn pas gevangen hapje.


    Credendo Vides

    Stephany Selfira Delores ~ Begeleidster


    Ik liet de microfoon weer weg flitsen en zocht m'n favorite bank op. Ik liet een fles wijn en een glas verschijnen. Ik hield van m'n manifesteren krachten, dit was ook het 1e wat ik ontdekte van m'n krachten. Met het deken wat op de bank lag om me heen gewikkeld genoot ik van het uitzicht op de tuin. Ik liet de fles voor de verandering naar me toe zweven en schonk zo m'n glas vol.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Khedira schreef:
    Milena Divears

    Ik trek hem glimlachend mee naar buiten naar de ligstoelen bij het water. Er stond een tafeltje tussen in. Ik zet mijn wijntje neer en neem plaats op een van de stoelen. 'Het is heerlijk hier, vind je ook niet?' zeg ik met een glimlach.


    Nathan

    'Inderdaad' Andwoorde ik waarna ik Stephany's stem hoorde, eindelijk.. Ik had haar eerst nergens kunnen vinden. 'Momentje, ben waarschijnlijk zo terug' Voegde ik eraantoe waarna ik me consentreerde en binnen een aantal secondes mijzelf teleporteerde naar de eetkamer waarna ik in een andere kamer naar de bank liep. 'Hoi Stephany' Zei ik glimlachend waarna ik me naast haar op de bank neer liet zakken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Milena Divears

    zuchtend kijk ik hoe Nathan weer naar binnen loopt. Leuk denk je iemand ontmoet te hebben vlucht hij meteen naar binnen en komt misschien niet eens terug. Ik drink een paar slokken van mijn wijn en kijk een beetje verveeld rond.


    ~

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 10:28 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan

    'Inderdaad' Andwoorde ik waarna ik Stephany's stem hoorde, eindelijk.. Ik had haar eerst nergens kunnen vinden. 'Momentje, ben waarschijnlijk zo terug' Voegde ik eraantoe waarna ik me consentreerde en binnen een aantal secondes mijzelf teleporteerde naar de eetkamer waarna ik in een andere kamer naar de bank liep. 'Hoi Stephany' Zei ik glimlachend waarna ik me naast haar op de bank neer liet zakken.


    {Nathan whas allready going to stephany ^^}


    Don't be like the rest of them, darling