• 10 jongeren, jongens en meisje worden bij elkaar gebracht in een groot kasteel. Waarom weten ze niet, wel weten ze van zichzelf dat ze niet normaal zijn. In het kasteel word ze verteld dat ze toverkrachten hebben. Iedereen heeft iets uit een andere curve, een soort groep. Er zijn in totaal 6 curves. Communicatie(1), natuur(2), helal(3), tijd(4), besturing(5) en de alleskunners. Er zijn maar 2 alles kunners, de begeleiders. Zij bezitten alle 5 andere krachten en zijn gekozen om de aardse strijders op te leiden.



    We beginnen iets anders,
    er zijn een aantal jongeren al aangekomen, een aantal andere komen nog of komen helemaal niet opdagen.
    Het begint bij de poort van het kasteel. De begeleiders zijn binnen en komen naar buiten om de poort te openen. Eenmaal binnen worden kamers toegewezen.
    Personages

    5 meiden
    curve 1- Milena Divears
    curve 2- Alivine Delouse
    curve 3- Elwyn Liama Willows
    curve 4- Sage Evangeline Clark
    curve 5- BESCHIKBAAR


    5 jongens
    curve 1- Daniël Emilio Scagotti
    curve 2- Aiden Renaldson
    curve 3- Jason Dave Delouse
    curve 4- Camiel Arduen
    curve 5- Elric Cardiel


    2 begeleiders
    -Nathan Alexander Night
    -Stephany Selfira Delores

    De meiden kamer:



    De jongens kamer
    hetzelfde maar dan blauw en groen.

    de poort



    Aankomst hal:
    klik

    eetkamer:

    klik

    Foyer: Klik


    Regels
    - OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    - Naamsverandering doorgeven
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Ik open nieuwe topics, als er na 24 uur na het sluiten van een oud topic nog geen nieuw is, pb mij dan.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.



    rollen topic

    Story

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:13 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Stephany Selfira Delores ~ Begeleidster

    "Hoi Stephany." Nathan ging naast me zitten. Ik liet nog een glas verschijnen en schonk ook hem een wijntje in.
    Toen ik merkte dat om kwart voor 11 nog veel leerlingen in de kamer zaten greep ik toch maar in. Ik liet de microfoon weer terug komen en zette hem aan. " Aandacht iedereen, over een kwartier gaat de klok in. Ik wil graag dat jullie je dan allemaal in je kamer bevinden, ik ga deze 1e keer controleren."


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nathan ~Begeleider

    'Sins waneer ben jij zo streng?' Vroeg ik haar met een korte glimlach waarna ik een slok uit het glas nam, vroeger had ik het helemaal niet gehad op regels die er voor mij dan ook waren om gebroken te worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Stephany Selfira Delores ~ Begeleidster

    "sinds m'n pa me geleerd heeft om strenger te zijn." Ik glimlachte flauw. "Zullen wij zo ook maar naar onze kamer gaan? Ik wil nog even douchen." Als begeleiders had je een super grote kamer en een privé badkamer. Ik hield ervan om uren in bad te liggen. Ik liet een super grote klok verschijnen die liet zien dat iedereen nog precies 2 minuten had om terug naar hun kamer te gaan. Ik spitze even m'n oren en hoorde dat iemand de piano ookal ontdekt had.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Milena Divears

    Zuchtend sta ik op als dezelfde schelle stem weer door de microfoon kakelt. Ik rol mijn ogen en kijk naar binnen waar Nathan bij die andere begeleider zit. Net of is ze zelf nooit jong geweest. Ik dring me een weg naar binnen in haar hoofd en probeer wat oude herinneringen van haar terug te brengen. Misschien dat het kon helpen.


    ~

    Stephany Selfira Delores // Begeleidster

    Ik voelde ineens een gebonk op m'n hoofd en zonk terug in m'n gedachten. Waar o waar ben je. Ik had wel door dat er iemand in m'n hoofd rond spookte. Waar o waar ben je. Er schoten beelden van m'n jeugd voorbij. M'n vreselijke jeugd. Ik kon wel huilen als ik eraan terug dacht. M'n pa had me altijd geslagen en ik had een stiefbroer die me als slaaf mishandelde. Alleen maar omdat ik net als m'n moeder een strijder was. Maar ik was anders dan m'n stiefbroer, hij had maar 1 kracht, en ik had alle. Ik blokkeerde snel m'n gedachten in de hoop dat de indringer weg zou gaan.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Elwyn

    Dat was lekker
    Ik waste mijn snuit om het bloed van het vogeltje eraf te halen waarna ik met mijn tanden de deken een beetje herschikte door ermee te gaan slepen.
    Voor ik me oprolde tot een bolletje waste ik mijn oren even met mijn poot, waar ik mijn hoofd op mijn staart legde.
    Tussen slapen en waken in was de muur tussen dierlijkheid en menselijkheid altijd het kleinst, waardoor ik voor het eerst weer een beetje helder kon denken.
    wie ben ik? Ik ben Elwyn... nee Vos!
    Als ik kon zuchten had ik dat gedaan, de wilskracht van mij als Vos was toch nog net iets sterker dan ik als mens.
    Ik voelde me alsof ik opgesloten zat, opgesloten in mijn eigen hoofd, waar ik waarschijnlijk ineengedoken ergens in een hoekje zat, wachtend tot mijn lichaam er genoeg van had om een vos te zijn.
    Help me, alsjeblieft dacht ik bij mezelf, maar niemand kon me toch horen, alleen de Vos die ik nu was.


    Credendo Vides

    {Ik ga nu op vakantie en kan dus niet meer reageren.}


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Camiel

    Ik zucht even en kijk uit het raam, ik wrijf wat over het vocht wat op het raam zit en sta dan op, ik kon er niet meer tegen, ik wilde bij haar zijn.
    Ik sprong van het bed af waarna ik de deur opende en naar beneden liep, ik loop naar buiten waarna ik regel recht naar de geheime plek loop.
    Ik glimlach even en buk dan om door het gat te kruipen, ik merkte al snel dat er iets niet klopte, er zat namelijk een vos en geen meisje meer. Dit was waarschijnlijk wat Elwyn bedoelde. Ik sta op en kijk naar de vos waarna ik glimlach 'Hoi Elwyn' zeg ik waarna ik op de grond ga zitten, ik kijk even om mij heen en merk dan het dode vogeltje, ze zat vast in dr gedaante 'Elwyn? Elwyn je moet herrineren wie je bent' zeg ik waarna ik weer naar de vos kijk.

    Elwyn

    Mijn oren spitsen zich terwijl ik wakker schoot.
    Er kwam iets aan, iets groots.
    Een grote schaduw kwam door het gat heen en al snel stond er een menselijke jongen voor me die naar me keek.
    instinctief zette ik de haren van mijn vacht uit en maakte me al op om te gaan blazen.
    ,,Hoi Elwyn."
    Elwyn ? wie is Elwyn?
    ,,Elwyn? Elwyn je moet herinneren wie je bent."
    Ik hield mijn kopje even schuin en bekeek de mens nog eens goed.
    Hoe meer ik naar hem keek hoe meer ik hem herkende.
    Camiel
    In een waas van helderheid liep ik naar hem toe en legde mijn kop op zijn knie terwijl ik me probeerde te herinneren, maar de vossengedaante was nog steeds een sterke tegenstander.


    Credendo Vides

    Camiel

    Ik zucht even als de vos bij mij komt liggen, ze was waarschijnlijk vergeten wie ze was. Een traan loopt langs mijn wang waarna die op de vacht van de vos valt 'Elwyn... Het eerste meisje wat ik echt leuk vind en je herrinert jezelf nietees meer....' ik zucht nog een keer waarna ik de vos aai, Elwyn had een weg gevonden naar mijn hart, maar nu... nu was ze een vos die niet herrinert dat ze een mens is...

    Elwyn

    Ik wou hem troosten en zorgen dat hij niet huilde, maar de vos liet het niet toe dat ik van gedaante veranderde.
    Camiel... blijf bij me.
    Met hem bij me kon ik mijn gedachten al helderder houden, hopelijk zou dat de doorslag geven dat ik uiteindelijk weer terug kan veranderen in een mens.
    Ik sprong bij hem op schoot zodat ik nog dichter bij hem kon zijn en likte een traan weg waarna ik hem met een schuin kopje aankeek.
    Blijf bij me.
    Mijn kop ruste nu op zijn borstkas, waar ik zijn ademhaling en zijn hartslag goed kon horen.
    Zowel de vos als mijn "geest" sloot diens ogen en genoot even van dit moment.
    Camiel was echt de allereerste jongen waar ik me zo makkelijk bij voelde.
    Was dit liefde ? misschien wel, ik had zoiets nog nooit ervaren dus ik wist het ook niet.
    Alsjeblieft Vos, laat me hieruit. waren de laatste woorden die ik dacht voordat we allebei in slaap vielen tegen de warme borstkas van Camiel aan.

    Ik weet niet hoelang ik geslapen had, maar volgens mij was dat nog niet eens zo lang toen ik mijn ogen knipperend opendeed.
    Even ging er een schok door mijn lichaam heen.
    Ik lag niet meer tegen zijn borstkas aan, maar mijn hoofd ruste op zijn schouder waar ik mijn armen en handen om zijn nek heen had geslagen.
    Handen...
    Verbouwereerd keek ik naar de gladde huid waar geen enkel haartje meer op te zien was.
    Ik ben weer mens !

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 15:31 ]


    Credendo Vides

    [mag ik nog een meisje met curve 5 doen?
    en wat houd besturing precies in :$]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Khedira -> Dictionary


    ~

    {please mensjes, laat deze rpg niet doodgaan !! }


    Credendo Vides

    Camiel

    Ik glimlach even als ik merk dat ze in slaap valt, zelf doe ik mijn ogen ook even dicht.
    Ze was een vos, waarschijnlijk zal ze dat wel blijven als ze dr gedachten niet goed kan krijgen.
    Ik glimlach nog even en geef de vos een kus op dr voorhoofd waarna ik raar opkijk, dr vacht begon weg te vallen en toen het helemaal weg was zag ik Camiel liggen, dr hoofd op mijn schouder en dr armen om mij heen.
    Ik glimlach even waarna ik naar Camiel kijk die opgelucht is.
    Ze was weer terug, ze was weer zichzelf, het meisje die ik misschien toch wel zag zitten.