• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners, minimaal drie of meer zinnen.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -



    Invullen! En graag een beetje uitgebreid.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Rol: Vrouwelijke Hunter.
    Naam: Avery Violet Stone
    Leeftijd: Negentien, bijna twintig.


    Karakter: Avery is het tegenovergestelde van Blaise, ook al zijn ze familie, want Blaise kan snel om dingen boos worden, terwijl je bij Avery echt je best moet doen om haar zelfs maar een klein beetje op haar tenen te trappen. Zij vergeeft echter niemand die haar, of dierbaren, pijn gedaan heeft, terwijl Blaise dat wel doet – maar het niet vergeet. Het meisje leeft op het moment en denkt niet aan morgen of wat er zou gebeuren, aangezien er misschien wel geen morgen kan komen. Dit is dan ook gelijk haar motto, wat niet veel mensen van haar verwachten.
          Ze is erg sociaal en leeft graag met mensen om haar heen, zo staat ze ook graag in het middelpunt van de aandacht en heeft bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Echter zal zij zich niet snel binden, omdat zij meerdere relaties had gehad en deze allemaal in de put waren gelopen. Sommige door haar toe doen, maar de meeste omdat ze verliefd is op de liefde en daardoor verblind wordt. Hierdoor ziet ze dus ook niet of er iemand slecht is of niet, omdat het meisje graag flirt en alles doet wat met de liefde te maken heeft.
          Wel neemt de nieuwsgierigheid haar vaak over, is geduldig, maar kan ook heel kattig en gemeen uit de hoek komen als er mensen om gevraagd hebben. Het kan lijken dat ze soms over haar heen kunnen lopen, maar dit is totaal niet zo, aangezien ze zich dan gelijk om slaat en anders wordt.
    Uiterlijk: Het meisje heeft een donkere haarkleur van zichzelf, maar meerdere keren verft zij haar haren en verschijnt dus met andere kleuren. Op het moment heeft ze een donkerbruine haarkleur uitgekozen met een warmrode gloed eroverheen. Ze heeft reebruine ogen en een lichte, porseleinen huidskleur, waar Blaise vaak over zeurt, aangezien het hem ongezond lijkt.
    Avery wordt gewoon niet zo snel bruin, hoewel ze vaak dagen lang doorbrengt buiten in de zon. Haar lippen zijn vaak rood gestift of een andere felle of donkere kleur, bijna nooit zal je haar lippen naturel roze zien. Ze heeft een apart gevoel voor stijl en draagt vaak kleding met een bepaalde rock uitstraling. Haar lengte is ongeveer 168cm en hierdoor draagt ze vaak hakken, al zeurt ze helemaal niet om haar lengte. Van nature heeft ze al een uitdagende, zwoele blik in haar ogen.
    Extra: Avery, haar naam heeft ze zelf gewoonweg afgekort naar Ava, is het nichtje van Blaise. Ze heeft geen contact meer met haar familie en heeft voor een kleine periode zelfs bij Blaise ingewoond, voordat ze er echter weer vandoor ging en zo ervan uit ging dat ze de vrijheid kon leven. Blaise had er wel degelijk wat tegen gedaan en van gezegd, maar hij wist dat hij Ava toch niet tegen kon houden. Ze was gewoonweg te koppig ervoor, leeft naar haar dromen.
    - Blaise en Avery zijn erg close, wat oplevert dat alleen hij het geheim van haar weet dat ze een heks is. Voor de rest weet helemaal niemand het en dat wil ze graag zo laten, behalve dan voor degenen die ze ook als heks kent. Hoewel ze voor een tijdje weg was gegaan, kent ze enkelen van de groep heksen nog steeds. Ze is erg voorzichtig met het hele heksen-gedoe, waardoor ze ook zo normaal mogelijk doet en bijna tot niet haar krachten gebruikt. Blaise is dan wel een all-time hunter op hen, maar hij geeft gewoonweg te veel om zijn nichtje, waardoor hij soms nog wel een uitzondering maakt.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:28 ]


    I like her.


    Your make-up is terrible

    Ze is dus goedgekeurd volgens de grote Nikki? :Y)


    In werkelijkheid kleine Nikki. (cat) Maar ja, dat is ze haha.


    Your make-up is terrible

    Rol: Tovenaar
    Naam: Zane Blade Reynolds
    Leeftijd: 26
    Karakter: Zane heeft een hard karakter, hij is niet de makkelijkste om mee om te gaan en kan nogal koppig zijn. Hij heeft een nogal zwart gevoel voor humor, maar is verder helemaal niet sadistisch of iets in die richting. Hij kan heel behulpzaam zijn, maar het liefst in stilte, want hij praat niet graag en laat vaak ongemakkelijke stiltes onstaan in gezelschap. Hij is trouw en loyaal, een geweldige vriend als je eenmaal tot hem door kan dringen. Hij is amper tot niet agressief en vaak een enorme opkropper, tot hij eens echt boos word en flink uit zijn vel barst, maar dat zijn zeldzame aangelegenheden.
    Uiterlijk:




    Zane is ongeveer één meter vijf en tachtig lang, maar hij is lang niet de breedste. Op zich heeft hij best spieren, maar het maak hem gewoon niet breed. Zijn haar is een chocoladebruine kleur en heeft een lichte slag er in. Aan de bovenkant is het wat langer dan de rest, wat hij vaak naar achteren draagt. Zijn lichte ogen zijn een mix tussen groen en grijs, met een donker randje er om heen. Zane heeft redelijk volle lippen voor een jongen en altijd een stoppelbaardje, aangezien hij niet zo ijdel is over zijn uiterlijk en er dan ook niet zo veel aan doet. Zijn wenkbrauwen zijn meestal in een frons getrokken, wat duidelijk te zien is aan de eeuwige denkrimpels op zijn voorhoofd, die ook te zien zijn als hij niet fronst. Zijn kledingstijl verschilt van nonchalante spijkerbroeken naar een lichtelijk zakelijk tintje. Hij heeft het teken van oneindigheid achter zijn oor getatoeerd staan want hij weet dat ze hem wel kunnen doden, maar de heksen zulln voortleven.
    Extra: Zane zit natuurlijk al een hele tijd in het heksengedoe, waardoor hij flink heeft leren uitwijken voor hunters en ook al enige confrontaties gehad heeft. Hierdoor weet hij zich er wel voor te beschermen. Hij heeft mede hierdoor een moeilijk leven gehad, waardoor hij zich behoorlijk afzonderd. Hierbij helpt ook een mislukte relatie.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 15:17 ]


    Your make-up is terrible

    Mag ik een heks aanmaken?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen c:


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Het lijkt me wel leuk om hieraan mee te doen c:


    Dat mag. :3 Wat wil je hebben?


    Your make-up is terrible

    Een heks, als het kan


    26 - 02 - '16

    Ik wil ook graag nog wat mannen erbij, het liefst hunter. :3


    Your make-up is terrible

    Nikki? Begint deze RPg weer overnieuw? Want als dat zo is wil ik wel weer meedoen. Ik zal proberen iedere dag berichten te schrijven dan. ^^
    Als ik mee mag doen, mag ik dan een Hunter?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 18:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    Nikki? Begint deze RPg weer overnieuw? Want als dat zo is wil ik wel weer meedoen. Ik zal proberen iedere dag berichten te schrijven dan. ^^
    Als ik mee mag doen, mag ik dan een Hunter?


    Niet helemaal overnieuw, want de bestaande karakters gaan nog gewoon verder, alleen met nieuwe erbij. En haak je dan niet weer af?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Niet helemaal overnieuw, want de bestaande karakters gaan nog gewoon verder, alleen met nieuwe erbij. En haak je dan niet weer af?


    Hmm, als mijn personage er wel meer bij betrokken wordt blijf ik actief meedoen snap je? Ik wil het proberen ^,^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Een heks.
    Naam: Aurora Delila Whitlock. Ze wordt eventueel ook nog wel eens Aura genoemd, als afkorting voor haar naam.
    Leeftijd: Twintig jaar.
    Karakter: Aurora is zachtaardig meisje dat weet wat ze wil. Ze kan dromerig zijn en soms wat teruggetrokken, maar toch is ze het liefst in gezelschap van anderen. Ze lijkt misschien een soft persoon die erg zwak kan zijn, maar dit is ze echter niet. Aurora heeft namelijk ook een hardere kant. Als Aurora je mag krijg je die niet vaak te zien. Ze is trouw aan haar vrienden en erg onderdanig. Maar als je haar kwaad maakt, pijn doet of aan haar familie of vrienden komt dan wordt ze zo giftig als een slang. Aurora kan af en toe ook erg vals en sluw uit de hoek komen, maar alleen als ze echt héél erg kwaad of giftig is. Gevoelens en emoties tonen doet ze wel, soms een beetje te veel... Als ze kwaad is reageert ze zich op iets of iemand af, maar als ze blij is wordt ze weer hartstikke druk. Verder is ze slim en af en toe een beetje jaloers op meer getalenteerde tovenaars en heksen, omdat ze vrij perfectionistisch kan zijn.
    Uiterlijk: Aurora heeft katachtige, groene ogen en halflang haar dat net tot onder haar borsten komt in een natuurlijke, blonde kleur. Haar vrouwelijke vormen zijn aanwezig, maar niet te opvallend. Haar lippen hebben een mooie vorm en zijn redelijk vol van zichzelf. Haar lengte is ongeveer 1 meter drieënzeventig, waarmee ze niet de kleinste is, maar ook zeker niet de langste. Aurora heeft smalle schouders maar is niet erg tenger of mager. Ze heeft van zichzelf al redelijk wat slag in haar haren.




    Extra: Aurora heeft een sneeuwwitte kat die Amethist wordt genoemd. Bijna niemand kan het goed vinden met het beest, omdat ze redelijk agressief is en erg lui.
    Ze heeft nog niet heel lang ervaring met het heksenleventje, maar ze snapt wel hoe alles in zijn werk gaat en kan de rode draad simpel volgen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mooi, je kan meteen beginnen als je wilt. :3


    Your make-up is terrible