• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners, minimaal drie of meer zinnen.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -



    Invullen! En graag een beetje uitgebreid.

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (Heksen vanaf 16 en hunters vanaf 18)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:16 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil wel een mannelijke hunter reserveren, echter heb ik wel een vraagje.
    Diegene die op de heksen jagen hebben geen krachten, right? Maar gaat het erom dat ze hun dan ook echt martelen/ vermoorden of whatever? Of hoe gaat dat dan in z'n werking, wat moet ik me daarbij voorstellen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik wil wel een mannelijke hunter reserveren, echter heb ik wel een vraagje.
    Diegene die op de heksen jagen hebben geen krachten, right? Maar gaat het erom dat ze hun dan ook echt martelen/ vermoorden of whatever? Of hoe gaat dat dan in z'n werking, wat moet ik me daarbij voorstellen?


    Ze hebben inderdaad geen krachten. Ze proberen de heksen in eerste instantie te vangen, vanwege de informatie over de Coven. Ik zal alles ook wel even in de beginpost erbij zetten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze hebben inderdaad geen krachten. Ze proberen de heksen in eerste instantie te vangen, vanwege de informatie over de Coven. Ik zal alles ook wel even in de beginpost erbij zetten.

    Oké, is goed, want ik heb wel al een personage in mijn hoofd zitten, maar dan wil ik het zeker weten wat wel en niet kan voordat ik hem überhaupt aanmaak, savvy?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaa, dat snap ik. Een mannelijke hunter dus?

    Uhu. Je krijgt straks een post daarvan binnen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zit serieus nog te twijfelen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja doe het Syll.


    Your make-up is terrible

    Rol: Mannelijke hunter.
    Naam: Blaise Wolf Hunter, hij vind het een passende achternaam, aangezien hij ook een hunter is. Zijn tweede naam is Wolf en eveneens zijn bijnaam.
    Leeftijd: Twee-en-twintig jaren, maar veel mensen schatten hem rond de vijf-en-twintig door de harde gelaatsuitdrukking die hij heeft.
    Karakter: Blaise heeft een groot temperament, wat betekend dat hij snel boos kan worden, echter is dit nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij vergeeft, maar vergeet nooit. Blaise gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen, als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Blaise ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten dan ook snel zijn geduld verliezen, want dan speelt het gevoel op dat hij gehinderd wordt.
    Hij wil de vrijheid voelen en maakt daarom dus altijd zijn eigen keuzes, hij heeft geen baas of iemand die boven hem staat, want hier luistert hij toch niet naar. Blaise voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt.
    De taak als hunter neemt hij erg serieus, maar in het algemeen weet hij wat een echte bedreiging is en vraagt zich soms dan ook af of de heksen echt wel zo bedreigend zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij rookt en heeft vaak een pistool op zak, kan soms een zuipschuit zijn.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo goed, or do I need to change something?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Geweldig, dankjewel.


    Your make-up is terrible

    Hmm ok.. Ik wil dan een kereltjes heks..
    Maar jullie schuld als ik er in faal!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha oké.


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 0:46 ]

    laatmaar.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:13 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Toch niet?


    Your make-up is terrible

    Nu wil ik ook een vrouwelijke personage vinden van PLL ;D Ezra, Hanna, ...

    Ik denk dat ik voor Arya ga (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien