• Heey,
    Ik heb een idee, maar geen goede titel. Weet een van jullie er misschien een?

    Are you really so blind, or are you just don't see it?

    “Glen, straks komt…”Kayle wordt onderbroken door de deurbel die gaat. “Ik ga wel.”Zegt Kayle. Hij rent letterlijk naar de voordeur toe. Ik kijk hem raar na. Ik richt me tot Claudia die lief naar me lacht en me aan kijkt met een blik van; het komt wel goed. Ik hoor Kayle lachtend naar de tuin komen. Hij heeft een meisje bij zich, die de hele tijd aan zijn arm hangt. Ik kijk Kayle aan. Zou hij soms weten dat ik, zijn béste vriend, op hem verliefd ben? Mijn hart breekt wanneer ik het meisje met Kayle zie zoenen. En het ergste is, dat hij haar gewoon terug zoent, om het er nog eens extra op te drukken, dat ik toch nooit een kans maak. Ik kijk Kayle met grote ogen aan. Hij laat het meisje na even los. “Glen, Claudia, dit is Britt, mijn nieuwe vriendin.”Zegt Kayle. Waarom moet hij dat nou zeggen? Ik sta op en loop straal langs Kayle heen. Hij pakt mijn bovenarm vast en houd me tegen. “Sorry dat ik het je niet eerder vertelde. Ik wilde het zeggen..”Zegt Kayle. Ik kijk hem aan. “Hoelang heb je het al dan?”Vraag ik. Mijn stem trilt. Uit woede. Hij zei me altijd álles! En nu plots niet meer?Maar óok van verdriet… Hij zal me wel nooit zien staan! “Glen, wat heb jij nou weer!?”Vraagt Kayle me boos én teleur gesteld tegelijk. “WAT IK HEB? VRAAG DAT MAAR AAN JEZELF!”Schreeuw ik kwaad. Dit is het begin geworden van onze grote ruzie…


    Als je een goede titel voor mijn verhaal weet, droop hem dan hier alsjeblieft.(A)

    Bedankt voor het denken;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    En de Lize las het niet, HEY :'D


    All was well.

    My own secret
    of
    Don't you noticed it?
    en Kayle is een meisjesnaam?

    My own secret
    of
    Don't you noticed it?
    en Kayle is een meisjesnaam?

    *zijn best vriend..*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    My own secret
    of
    Don't you noticed it?
    en Kayle is een meisjesnaam?

    nee Kayle is ook een jongens naam. Want ik ken ook een jongen die zo heet dus... en bedankt voor het reageren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    He will never see me stand! is dat goed engels?
    like sorry weet niets ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tough love.
    Too blind to see.
    Eyes shut.
    meer weet ik er even niet, sorry. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    GEEEEEN IDEEEH.
    maar k wil er wel meer van lezen x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb een titel!:Y)
    namelijk deze..

    Are you really so blind, or are you just don't see it?


    Bedankt voor de reactie's!:)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.