• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Delilah Persephone Villain

    Ik keek hem een tijd zwijgzaam aan en herinnerde me weer wat ik wilde zeggen.
    "Omdat ik een rotmens ben," Lachte ik vreugdeloos en stak mijn vinger wat in de lucht. "En om af te koelen."
    Ergens had ik spijt dat ik de bar had verlaten omdat ik geen zin had om weer ruzie te maken, maar nu ik er zo over nadacht had ik best nog nood aan een kleine borrel.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik lachte, 'En waarom is mevrouw Villain hier een rotmens?' Mijn stem klonk op een gemiddelde toon en ik grijnsde even. 'Vertel is aan Nathaniël hier wat er is gebeurd. Je rent namelijk niet zomaar weg .'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Omdat jet de waarheid is," Zei ik en keek naar hem op. "En dat zeg ik niet omdat ik gedronken heb, ik weet nog perfect wat ik doe."
    Onbewust beet ik op mijn onderlip en wendde mijn blik van hem af terwijl ik me afvroeg waarom ik niet eens zin ad om het af te snauwen.
    Misschien was het wel door de alcohol.
    "Ik ben hier omdat iedereen me altijd zegt wat ik wel en niet mag doen. Ik word er gek van."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    'Jij luistert erna schat.' zei ik toen en liet mijn blik op haar vallen. Ik ging dichterbij haar staan en rook de alcohol uit haar mond. 'Hoeveel heb je op.' grinnik ik. Ik rook haar al op 10 meter afstand. Ik ging naast haar zitten tegen de boom. 'Hoelang ben je hier al? '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Hoeveel heb ik op?" Herhaalde ik en dacht na. "Niet zo veel denk ik. 3 glazen? Misschien 4?"
    Ik haalde mijn schouders nonchalant op toen ik besloot dat ik er niet over na wilde denken en keek weer naar hem op.
    "En ik zit hier al zo'n 30 minuutjes geloof ik." Ik liet mijn hoofd achteruit tegen de boom leunen en zuchtte. "Ik begin het te voelen dat ik hier al even zit."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    'Wat ongezellig dat je zonder me dronk.' zeg ik dan met gespeelde afkeur. 'Volgende keer haal je mij maar, ik zal je niet zeggen wat je wel en niet moet doen hoor.' zei ik toen met een grijnsje en ging met mijn hand langs haar gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Sorry hoor," Grijnsde ik en sloot langzaam mijn ogen. "Je hebt het een keer van me te goed, ik zal dan trakteren."
    Lui liet ik mijn naar onder glijden tot ze gestrekt waren en zuchtte.
    "Is het verkeerd om respect te verwachten van gewone mensen?" Vroeg ik en opende mijn ogen weer zodat ik hem aan kon kijken. "Of ben ik echt zo barbaars?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik grijnsde. 'Hmm dat klinkt goed. Ik al het onthouden.' zei ik toen. 'Is het verkeerd om respect te verwachten van gewone mensen?' vroeg e toen en opende haar ogen om me aan te kijken. 'Als dat zou zijn, hoorde we hier niet thuis. We verdienen even veel respect als dat zij verdienen. Ik kan met één beweging dit hele dorp plat branden met mijn woede uitbarstingen. Dusse, een beetje respect dat ik me kan bedwingen was ook wel eens fijn ja.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Dus je bent het met me eens?" Vroeg ik en probeerde recht te krabbelen aangezien mijn achterste zowat verdoofd was door het lange zitten op de koude grond.
    Ik veegde het zand wat van mijn broek en leunde tegen de boom aan zodat ik wat stabieler stond, het was namelijk niet bepaald fijn om telkens het gevoel te hebben dat alles draaide.
    "Ik wilde daarstraks toen ik het bos in kwam, echt iemand doden." Bekende ik en keek wat beschaamd naar de grond. "Ik heb dat gevoel al jaren niet meer gehad."
    Het was voor mij redelijk beangstigend om me zo te voelen aangezien ik bang was dat ik me een keer niet zou kunnen beheersen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    'Beschrijf het gevoel.' zeg ik dan rustig en ga recht op zitten. 'Ik heb dat gevoel vandaag ook gehad. Dus, wees niet bang. Ik snap precies wat je bedoelt.' Ik glimlach naar haar en klop even op de plek naast me. 'Ik bijt niet.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Jij niet, maar ik wel." Zei ik en kreeg het voor elkaar om te glimlachen, ook al merkte je er amper iets van. "Het voelde bijna beangstigend aan. Ik zat vol woede, haat, alsof ik elk moment kon knappen."
    Ik begon te ijsberen en was blij dat ik de beslissing had genomen om naar het bos te gaan zodat ik kon afkoelen en er geen doden of gewonden zouden vallen.
    Uiteindelijk besloot ik om toch naast hem te gaan zitten en trok mijn knieën op.
    "Waarom heb jij het gehad?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik keek haar begripvol aan. Ik wist waar ze het over had, waarom ze het had gehad. Ik keek haar aan. 'Ik sta hier bekend om mijn woede uitbarstingen, hoe kan je dat nou weer over het hoofd zien liefje.' Ik ging achterover liggen en draaide mijn gezicht naar haar toe. 'De verwachtingen die ik van iedereen krijg, nakomeling van Helios.' zeg ik dan op een toontje. 'Ik ben Helios zelf niet, ik kan neit alles wat mijn voorvader heeft gedaan. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Ik lijk verdomd veel op Hades," Lachte ik en schudde mistroostig mijn hoofd. "Alleen zou ik geen mensen ontvoeren omdat ik verliefd op ze ben. Maar Haden en ik hebben wel wat gemeen. Allebei enorme driftkikkers, nors maar ergens toch nog niet zo slecht zijn, al laten we het wel op de verkeerde manieren zien."
    Ik wist dat Hades Persephone had ontvoerd uit liefde, wat dus wilde zeggen dat hij wel degelijk lief kon hebben, net als ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik lach, 'Hades.' zeg ik dan teriwjl ik mijn hoofd schud. 'Ik krijg steeds van de 'oudere' te horen dat ik zo veel op de jonge Helios lijk. Ook qua karakter.' ik zuchtte en rolde met mijn ogen. 'Soms zou ik willen dat ik dit niet was, gewoon even ontzichtbaar.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    "Waarom? Hoe was hij dan?" Vroeg ik nieuwsgierig en peuterde doelloos wat met mijn vinger in het zand. "Ik kan me namelijk niet indenken dat er twee mensen zijn met hetzelfde karakter als het jouwe."
    Lachend trok ik kleine plukjes gras uit om ze vervolgens weer op de grond te gooien, gewoon uit pure verveling.
    In de verte hoorde ik een vogel vrolijke deuntjes fluiten waardoor ik me automatisch afvroeg hoe lang hij dat al deed aangezien het me nog niet was opgevallen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.