• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Goodmorning (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    LacunaCoil schreef:
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes

    'Maar ik weet niet of ik wel het recht heb om ongelukkig te zijn met al dit,' Ze maakte een armbeweging naar de stad. Ik hing met mijn benen over de rand van het dak en keek naar de stad. 'Waarom zou je niet ongelukkig mogen zijn? Het zelfde met gelukkig zijn. Niemand bepaald het,' Ik keek haar even aan. Ik vroeg me even af hoe het moest zijn om een dulcin te zijn. Je kon geweldige dingen, maar de aandacht, was zeker niet iets voor mij. Ik keek weer naar voren. 'Ik ben niet ongelukkig. Ik heb niet veel dingen op mijn lijstje dat ik wil,'


    Lagune Amphitrite Elyssia
    "Waarom zou je niet ongelukkig mogen zijn? Hetzelfde met gelukkig zijn. Niemand bepaald het. Ik ben niet ongelukkig. Ik heb niet veel dingen op mijn lijstje dat ik wil" Hij verbaast me. Het lijkt me verschrikkelijk, maar hij is niet ongelukkig. Ik kijk hem even aan, tot ik merk dat hij ook naar mij kijkt. Ik praat snel verder, "Ik weet niet, aangezien het denk ik een bevoorrechte positie is. Het spijt me dat ik zo zeur," vervolg ik. "We kunnen ook naar de.. visserij gaan, of naar het strand." ik probeer het onderwerp te veranderen.


    Tijd voor koffie.

    Nesaea schreef:
    Adelynn Chiara Lave
    "Omdat ik niet ongelukkiger wil worden dan ik ben." Ik was aan dit leven gewend. Aan de vernederingen die mijn ouders en vooral mijn broer me brachten.
    "En jij wilt vast niet trouwen met iemand waar je dag en nacht ruzie mee zal krijgen als het fout gaat."
    Hij had zijn hoofd laten hangen, en door ons verschil in lengte deed dat zijn gezicht dichterbij komen. Hetzelfde idee speelde op in mijn gedachten, maar ik duwde het weg. Ik snapte opeens waarom vrouwen hem wilde kussen, hem mee wilde slepen naar een bed. Maar ik zal me nooit tot een dergelijk niveau verlagen dat ik wanhopig aan zijn voeten zou gaan liggen.
    "We kunnen het ook.. uitproberen. Ons verloven, dan kom ik bij je wonen. Mijn ouders zullen niet tegenwerken. Als het niet werkt, zeggen we gewoon dat jij de verloving hebt verbroken."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes

    "Ik weet niet, aangezien het denk ik een bevoorrechte positie is. Het spijt me dat ik zo zeur.We kunnen ook naar de.. visserij gaan, of naar het strand.'Ik dacht even na. Hoe lang zat ik al op het dak? Lang genoeg dat wist ik zeker.
    'Tuurlijk waren niet?' Zei ik en klom alvast naar beneden. 'En over dat zeuren. Daar zijn we mensen voor!' Ik keek even hoe zij naar beneden klom. Hopelijk viel ze niet naar beneden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    Lagune Amphitrite Elyssia
    "Tuurlijk waarom niet? En over dat zeuren. Daar zijn we mensen voor!" zegt Jef. Hij staat al beneden. Ik lach even kort, maar grijp dan de regenpijp. Ik wankel, maar val dan naar beneden. Ik slaak een korte gil, maar val dan op iemand; Jef. "Oh shit, Sorry! Het spijt me!" roep ik, terwijl ik hopeloos omhoog probeer te krabbelen. "Ik ben echt geen klimmer denk ik, ik..." zeg ik wanhopig.


    Tijd voor koffie.

    [Ben er weer.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Octavia Selena Midnight
    'Ik had wat ruzie met Chryse nadat ze zich bemoeide met mijn zaken,' Ze nam een slok van haar glas. heel even werd ik nieuwsgierig waarom Chryse bemoeide met haar zaken. Wat waren dat voorn zaken? Want ik had wel eens gekken dingen gehoord. 'Waarover als ik vragen mag?' Vroeg ik vriendelijk aan haar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Wilt iemand Chryse ontmoeten?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Diara wilt wel? Ze moet haar intrede in de RPG nog doen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oke (: Waar is ze?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Delilah Persephone Villain

    "De normale mens," Begon ik haar vraag negerend en keek op terwijl ik mijn glas hardhandig neerzette op de toog. "Die moet toch respect tonen voor ons, dulcinnen?"
    Ik deed teken naar de barman dat hij me nog een glas mocht inschenken en mompelde nog snel een bedankje wanneer hij klaar was.
    "Ik had dus een felle...discussie," Mijn lippen krulden een beetje op bij de herinnering. "Met een gewone burger, een weglopertje en Chryse stond aan haar kant."

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 14:57 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Verzin maar wat, ik ga er gewoon op in :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okee (:]

    Chryse Jinx Chantrea
    De nacht was jammer genoeg alweer afgelopen, maar gelukkig had de zon zich even verstopt achter een aantal wolken. Vooral na een zoveelste ruzie met m'n moeder had ik er geen zin in om nog langer thuis te gaan zitten, en daarom was ik ook het huis uitgelopen. De vrouw riep me nog iets na, maar ik luisterde niet.
    Het was oneerlijk, niet dan? Ik kon er niks aan doen dat ik de krachten van mijn vader had gekregen en hij daarom was gestorven. Meestal sloegen de krachten een paar generatie's over, zodat de oudere Dulcin op een gepaste leeftijd kon sterven. Dit keer was er echter iets fout gegaan, en daar moesten we alledrie voor boeten. Mijn vader met de dood, mijn moeder met het verlies van haar geliefde en ik met een moeder die me daarom haatte.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Octavia Selena Midnight

    Ik dronk van mijn glas water.'Die moet toch respect tonen voor ons, dulcinnen?' Mijn ogen werden groot en ik keek haar allen maar aan. Snel slikte ik mijn water door. 'Ik had dus een felle...discussie. Met een gewone burger, een weglopertje en Chryse stond aan haar kant,'Nu viel mijn mond open. Ik wilde iets zeggen, maar kwam niet uit mijn worden. Ik sloeg met mijn hand op mijn hoofd. 'Je maakt een grapje, zeker. Kun je mensen niet normaal behandelen?' Ik had geen zin in ruzie, maar dit was gewoon niet normaal.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Caelum Niiréar
    "Laten we dat dan maar doen," verzuchtte hij, zich nog steeds niet bewust van haar innerlijke "dilemma". In de kamer naast de hunne hoorde hij haar ouders en broer zacht met elkaar smoezen. De ouders leken ergens erg sterk van overtuigd, terwijl de broer er juist iets tegenin wilde brengen. Het leek erop dat hij het onderwerp van gesprek was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.