• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    Julian Alex Bryori (Nesaea)
    Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    Caelum Niiréar (Nausicaa)

    Meisjes
    Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    Delilah Persephone Villain (Leannan)
    Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)

    Meisjes
    Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    Diara Colleen (Leannan)
    Myrrha Valloittaa (Nausicaa)


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chryse Jinx Chantrea
    "Je lijkt me niet erg anders. Nou, behalve dat jij dus niet bang bent." Aangezien ik er niet van hield om lang stil te staan, liep ik verder. Ik was in de veronderstelling dat Diara wel mee zou lopen, aangezien ze een gesprek met een Dulcin blijkbaar interessant scheen te vinden.
    Onwillekeurig wierp ik een geïrriteerde blik omhoog toen de zon achter de wolken vandaan kwam, en keek naar de kerktoren. De zon zou nog lang niet onder gaan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Diara Colleen

    Wanneer Chryse begon te wandelen, wandelde ik automatisch met haar mee.
    "Sorry voor mijn nieuwsgierigheid," Glimlachte ik zacht en keek naar de omgeving waar we wandelden. "Ik kan er echt niets aan doen, ik ben altijd al een flapuit geweest."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Hello (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [ Zo waar kan ik inspringen btw, wat kan ik met alle drie doen xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Zo waar kan ik inspringen btw, wat kan ik met alle drie doen xd ]

    [Ik heb Octavia vrij. Als je wilt kan ik haar naar 1 iemand toesturen :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Prisoner schreef:
    [ Zo waar kan ik inspringen btw, wat kan ik met alle drie doen xd ]

    [Delilah is ook vrij, ze is alleen diep in het bos gelopen uit woede.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Oh, Nathaniël stuur ik wel. Oke? ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Octavia kan trouwens wel naar Ambrosia xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathaniël Alexander Damis

    Ik zuchtte toen ik merkte dat ik mijn telefoon in het bos was vergeten. Lekker dan. Ik rolde met mijn ogen en liep nog steeds met mijn natte haar en open blouse naar het bos toe. Verderop waar ik eerder had gestaan zie ik een silhouet. Een vrouwelijk figuur begint zich steeds meer te vormen in het donkeren dichtbegroeide bos. In mijn hand maak ik een vuurbal om alles op te lichten en langaam maar zeker verschijnt het figuur van Delilah.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Octavia kan trouwens wel naar Ambrosia xd ]

    [Dan stuur ik haar naar Ambrosia toe :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ Is goed ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Delilah Persephone Villain

    Vaag was ik me er van bewust dat ik een licht zag vormen en heel even dacht ik dat het aan de alcohol lag die ik op had of dat ik gewoon gek werd, maar toen ik daadwerkelijk iemand opmerkte, wist ik dat alles nog met mij in orde was.
    "Ik ben niet alleen," Merkte ik lachend op, maar mijn lach stierf langzaam weg, ook al was hij niet bepaald vrolijk. "Waarom ben ik niet alleen?"
    Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd en was niet van plan om recht te staan van de boom waar ik tegen zat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Prisoner schreef:
    Ambrosia Artemis Artemyia

    Ik zuchtte en liep het huis uit. Het was een zonnige dag die me eigenlijk opvrolijkte, toch voelde ik dat deze dag iets vaags had. Iets gaf me een onrustig gevoel en ik wist niet wat het was. Ik keek op de klok en ik liep rustig door het dorp. De meeste mensen deden hadden altijd een hoge verwachting van me. Afstammeling van Artemis, waar ik ondanks naar vernoemd ben. Die verwachtingen vond ik verschrikkelijk. Het leek alsof het mijn plicht was om daar aan te voldoen.


    Octavia Selena Midnight
    Ik kwam iemand tegen toen in het dorp. Was dat niet Ambrosia? Nieuwsgierig keek naar haar. Ze zag er vrolijk uit, maar het leek alsof ze ergens mee zat. Een beetje vrolijk liep ik naar haar toe. Ik tikte haar op de schouder.
    'Hey, jij bent toch Ambrosia? Hoe is het met je?' Vroeg ik vriendelijk aan haar. De vorige persoon die een probleem had die ik tegen kwam was dronken, fijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nathaniël Alexander Damis

    Toen ik dichterbij kwam hoorde ik haar zachte stem door het bos. "Waarom ben ik niet alleen?" Ik keek haar aan. "Omdat ik mijn telefoon was vergeten." Zeg ik dan rustig en loop naar haar toe. Ik buig me over haar heen en pak mijn telefoon op. Mijn haar hing over mijn gezicht en ik grinnik even. "Waarom was je eigenlijk alleen Delilah? "


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ambrosia Artemis Artemiya

    Ik draaide me om en zag het gezicht van Octavia. 'Hey.' zei ik toen met een kleine glimlach. Godsamme, wat moest zij nou? Ik keek haar aan en speelde gemaakt mee. 'Hoe is het? ' vroeg ik toen terwijl ik even mijn blik wierp op mijn handen en toen weer naar haar gezicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.