• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en dan kan je het volgende lijstje invullen

    Naam: Een volledige naam.
    Leeftijd: 16 - 25
    Geslacht: Lijkt me duidelijk.
    Soort: Bender, non-bender etc. Hier meer informatie!
    Innerlijk: Tip, zoek sterrenbeeld en bijhorende karaktertrekken op.
    Uiterlijk: Foto + uitleg.
    Extra: Zoals huisdieren etc.


    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - Daniël Emilio Lequir - 19 - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), bezet (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)


    Note: Wees creatief met je personages, dus bijvoorbeeld niet allemaal pro-benders. Je kan beter even zeggen wat je voor personage in gedachten hebt en dan kan ik het goedkeuren, anders krijg je allemaal dezelfde soort personages en dat is natuurlijk ook niet leuk.
    Je kan bijvoorbeeld ook gansters/maffia maken die de stad als hún domein zien, dieven, een bender die zich stiekem onder de equalists mengt etc.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hoop wel dat er meer mensen gaan reageren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja ik ook, heb er al flink wat gePB't en ikzelf heb ook al twee personages, meer kan ik niet doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wil er nog wel eentje maken als het moet.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Niet omdat het moet, als je zin hebt en wilt ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okeej, mag je ook een personage van 12 of zo maken? Is grappig om erbij te doen xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Tsja, dat mag wel, maar ik denk niet dat er dan veel mee gebeurt.. Veel mensen sturen hun personages vaak niet zo graag op 'jonkies' af ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whaha, boeit niet echt. Ik heb ook niet zo veel zin in twee actieve xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.


    Naam: Embriël Hymne Lequir
    Leeftijd: Zeventien
    Geslacht: Vrouwelijk
    Soort: Water
    Innerlijk: Embriël Lequir werd geboren zonder volledige geest - wat betekende dat ze nooit haar ogen zou openen. Ze leek zo ver weg dat de helers haar ouders vertelden dat ze zou sterven. Haar ouders smeekten de geesten om hulp. Voor die hulp moest Embriël echter wel een offer brengen. Ze leefde, maar zou nooit kunnen zien. De geest 'Mahyla' - de geest van innerlijke schoonheid en saamhorigheid wekte Embriël tot leven waardoor diezelfde eigenschappen in Embriël overliepen. Ze verliet haar ouders om op reis te kunnen door de rijken. Haar thuis op de Noordpool liet ze achter, maar niet in haar eentje. Ze vond gezelschap bij haar polardog Hymir. Ondanks haar afwijking is Embriël een kalme, vredelievende jongedame. Ze is niet graag geweldadig, maar als je haar kwetst, pijn doet of boos krijgt zul je er niet met een lichte klap vanaf komen. Ook is ze niet iemand van de vele woorden. Innige relaties gaat ze met liefde uit de weg; ze wil mensen gewoonweg uit de buurt van haar innerlijk houden.
    Uiterlijk:
    Embriël heeft waterblauwe ogen - ze zijn bijna doorzichtig. Haar lokken heeft ze nooit los. Ze zijn erg lang en daarom steekt ze deze graag op met geurende bloemen. Ze draagt blauwwitte kleding en heeft een medaillon met haar stamteken.


    Extra:
    Hymir is haar polardog. Hij speelt min of meer voor haar ogen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik neem een Aarde bender met metaal erbij :) Vul hem morgen in ;)
    Daarnaast wil ik ook wel een equalist maken als dat nodig is :)

    Haha, hope kan Embriël haar haren doen? :P
    En Paddo, dat is prima, als je er 3 aan kan is dat ook goed (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik sta ook niet voor de spiegel als ik men haren doe. Dan kan ook op gevoel :P.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Naam: Felice Rose Xanthe
    Leeftijd: 19
    Geslacht: vrouwelijk
    Soort: Firebender + Lightning
    Innerlijk: Felice is een koppig meisje. Ze doet wat ze zelf wilt, en trekt zich niet aan van andere mensen. Als ze een mening heeft, is ze er volledig van overtuigd dat het de waarheid is en dit kan soms een minpuntje zijn.
    Felice is nummer éen als het gaat om manipuleren en verleiden, waardoor mensen vaak doen wat zij wilt. In haar dorp heeft ze een redelijk hoge reputatie, wat sommige mensen bang kan maken aangezien ze geen lieverdje is, en dat weet men maar al te goed.
    Ze heeft het vuursturen goed onder controle, en oefent nog elke dag om beter te worden. Op dat gebied is ze echt een perfectionist, en hierdoor kan ze zichzelf enorm uitputten. Het zorgt voor vele frustraties, daardoor kan haar humeur snel omslaan. Ze kan snel woedeuitbarstingen krijgen, of juist heel stil en kortaf zijn.
    Want bij vrienden in de buurt is ze een hyper meisje, vrolijk, en beurt je op als je ergens mee zit.
    Daarnaast is ze een echte flirt, ze weet haar charmes goed te gebruiken en heeft al vele harten gebroken.
    Uiterlijk:



    klik
    Extra: Met haar ouders heeft Felice een hele slechte band, en nog amper contact mee. Dit komt door een gebeurtenis toen Felice vijftien was, namelijk toen haar ouders zeiden dat Felice ongewenst was, een onnodig kind dat alles verpestte; ze oefende het vuursturen, waardoor ze een duur tafelkleed afbrandde. Felice heeft dit nooit vergeven, en is op haar zeventiende vertrokken. Haar ouders hebben overigens nooit hun excuses aangeboden, en naarmate hun band verslechtte, is Felice meerdere dingen gaan doen die haar ouders niet waardeerden.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 13:17 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, Aragog, ik dacht dat je mannelijk firebender wilde D:
    Nu hebben we nóg meer vrouwen -facepalm-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maar ik had er bij gezegt dat ze vrouwelijk werd, ook gequote ;o.
    Sorry :c

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nou, vooruit dan.. Kan jij jongens/twee personages spelen? :#


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.