• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en dan kan je het volgende lijstje invullen

    Naam: Een volledige naam.
    Leeftijd: 16 - 25
    Geslacht: Lijkt me duidelijk.
    Soort: Bender, non-bender etc. Hier meer informatie!
    Innerlijk: Tip, zoek sterrenbeeld en bijhorende karaktertrekken op.
    Uiterlijk: Foto + uitleg.
    Extra: Zoals huisdieren etc.


    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - Daniël Emilio Lequir - 19 - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), bezet (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)


    Note: Wees creatief met je personages, dus bijvoorbeeld niet allemaal pro-benders. Je kan beter even zeggen wat je voor personage in gedachten hebt en dan kan ik het goedkeuren, anders krijg je allemaal dezelfde soort personages en dat is natuurlijk ook niet leuk.
    Je kan bijvoorbeeld ook gansters/maffia maken die de stad als hún domein zien, dieven, een bender die zich stiekem onder de equalists mengt etc.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mmmm... dit lijkt me leuk!
    Ik heb alleen maar de serie Avatar gezien, nog niet de vervolg serie, maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.
    Ik ben over 3 weken wel op vakantie, dus dan kan ik niet mee doen.
    Ik moet nu eten, reserveer een Airbender voor me, :3
    Ik schrijf straks de info over mijn meisje! :3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    WiccedWitch schreef:
    Mmmm... dit lijkt me leuk!
    Ik heb alleen maar de serie Avatar gezien, nog niet de vervolg serie, maar het lijkt me wel leuk om mee te doen.
    Ik ben over 3 weken wel op vakantie, dus dan kan ik niet mee doen.
    Ik moet nu eten, reserveer een Airbender voor me, :3
    Ik schrijf straks de info over mijn meisje! :3


    Je hoeft het niet gezien te hebben, heb alles wat je moet weten in de story gedropt (: Gewoon beetje rondsnuffelen en je weet genoeg.

    En als iemand jongens kan/wil spelen, wilt diegene dan een jongen aanmaken? (: (Ikzelf kan het niet, maar het is wel leuk als er ook wat jongens zijn)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    {ik wacht nog even tot 6 uur en maak dan wel een jongen aan, ik kan namelijk tootaal niet omgaan met meisjes XD


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {ik wacht nog even tot 6 uur en maak dan wel een jongen aan, ik kan namelijk tootaal niet omgaan met meisjes XD


    Ik kan totaal niet goed omgaan met jongens, die worden bij mij vraak te vrouwelijk, ;3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Endure schreef:
    (...)

    Je hoeft het niet gezien te hebben, heb alles wat je moet weten in de story gedropt (: Gewoon beetje rondsnuffelen en je weet genoeg.

    En als iemand jongens kan/wil spelen, wilt diegene dan een jongen aanmaken? (: (Ikzelf kan het niet, maar het is wel leuk als er ook wat jongens zijn)


    Oki! :D


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Oh, ik kan me niet meer opgeven voor Avatar? :c Damn.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WiccedWitch schreef:
    (...)

    Ik kan totaal niet goed omgaan met jongens, die worden bij mij vraak te vrouwelijk, ;3


    Ik ben slecht in vrouwelijk zijn XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil een vrouwelijke Firebender + Lightning reseveren, als dat nog kan.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:07 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Kyla Mary Ann
    Leeftijd: 23
    Geslacht: vrouwlijk
    Soort:Water + Blood, pro-bender
    Innerlijk: Kyla wilt altijd beter worden en traint altijd door tot het uiterste. Ze is al heel goed maar wil altijd beter worden. Ze heeft al jarenlange ervaring en is altijd bereidt om mensen te helpen. Soms is ze heel chagrijnig en kortaf. Verder is ze erg strijdlustig en doet er alles aan om te winnen. Maar als ze verliest heeft ze er geen problemen of zo mee. Ze kan goed met tegenvallers en negatieve gebeurtenissen omgaan en probeert alles dan positief te zien. Ze is heel lenig en is ook in staat om te vechten zonder krachten. Ze kan veel dingen ontwijken en hardrennen en ver springen.Uiterlijk:


    Kyla heeft een heel lichte huid maar donker haar en donkere ogen die altijd vrolijk staan. Haar haar is bruin zwart en stijl. Haar ogen zijn bijna zwart en ze heeft volle lippen.
    Extra: Kyla kan alleen met vollemaan bloedsturen en heeft het goed onder controle. Soms gaat ze er te diep op in en kan ze heel gemeen zijn.
    Zo goed?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 12:34 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Aragog schreef:
    Oh, ik kan me niet meer opgeven voor Avatar? :c Damn.


    Jawel hoor, ik ga nu even loten ^^ -random name picker van internet zoeken dus-

    @Hierboven; Je kan haar beter wat ouder maken denk ik.
    Mensen, er is niks mis met mensen van 18+ :P Ik maak de mijne ook wel even ouder.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 18:32 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik maak de mijne ook rond de 20 denk ik :'D.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oow, dan ga ik ffies aanpassen xD


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Even een vraagje, zijn hun opleidingen (zoals bij de airbenders de opleiding in de luchttempels) al voorbij?


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Naam: Finn Zane Ryder
    Leeftijd: Negentien.
    Geslacht: Male.
    Soort: Non-bender, Equalist.
    Innerlijk: Finn is een stille en mysterieuze jongeman, die bijna nooit zijn mond opentrekt, echter als hij zijn mond toch open doet, komt er vaak iets uit dat handig is of rechtstreeks. Vaak zit hij stil zijn omgeving te scannen en moeten anderen naar hem toe komen, willen ze een praatje met hem maken – al is het niet gelijk dat hij überhaupt dan ook met ze gaat praten.
    Hij houdt niet van lawaai en hysterische meisjes met lagen make-up op, voor hem is naturel mooi. Echter is hij niet zo snel verliefd en als hij verliefd is, is dit vaak voor een hele lange tijd.
    Stiekem is Finn zijn afstandelijke en botte karakter vooral omdat hij zichzelf wilt beschermen, een soort masker waardoor hij de wereld bekijkt. Hij is bang om weer pijn gedaan te worden en zegt alles dan ook rechtstreeks, zelfs als het er bot uit kan komen.
    Uiterlijk:


    Extra: - Hij rookt.
    - Heeft een vuurfret genaamd: Blayze. Dit heeft een achterliggende reden waar je, als je 't goed speelt met hem, achter kunt komen in de rpg.
    -winks- Who dares?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij heeft een "I am a fucking boss"-hoofd :'D

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 19:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.