• De verhaallijn
    Water. Aarde. Vuur. Lucht.

    Dankzij avatar Aang kwam de oorlog tussen de naties ten einde en hij stichtte daarbij Republic City, een stad waar alle benders en non-benders samen kunnen leven.
    We zijn een aantal generaties verder, er is een nieuwe avatar. De avatar zal alle elementen moeten leren en zal ook de vrede en balans moeten bewaren, dit laatste wordt vooral lastig nu de non-benders in opstand komen. Sommige non-benders vinden dat ze worden onderdrukt door benders, die ook nog eens volgens hun de reden zijn van al het kwaad in de wereld. Deze non-benders willen hier wat tegen doen, ze komen in het geheim samen en noemen zichzelf Equalists. De Equalists trainen zichzelf en leren dat ze door benders op bepaalde plaatsen te raken (chi-punten), ze het benden tijdelijk uit kunnen schakelen bij benders (chi blokkeren).

    Het speelt zich dus af in Republic City waar de Equalists langzaam in opstand komen. Meer informatie over de wereld, tijd, omgeving en dergelijke vind je in de andere hoofdstukken (:

    Extra informatie kan je vinden in de story: De story.


    Voordat je meedoet...
    - Als je wilt leren langere stukken te typen of beter te RPG'en zit je hier goed.
    - Ik verwacht dat, als je meedoet, je je best doet met het schrijven. Dus niet één regel afraffelen, maar echt wel stukken van minimaal 10 regels. Desnoods kan je hier tips vinden voor het schrijven van langere stukken.
    - Inspringen is altijd mogelijk, PB me dan even en dan zal ik kijken hoe ik je kan helpen hiermee.
    - 18+ mag gewoon, zet het desnoods even boven je post ;]
    - Géén perfecte personages.
    - Wees niet bang en ga niet zitten afwachten, stuur jouw personage gewoon op een ander af.
    - Zet de naam van je personage boven je post + soort (earthbender etc.)
    - Personages mogen elkaar gewoon haten, ruzies buiten de RPG om daarentegen liever buiten deze RPG uitvechten.
    - Met google chrome heb je altijd spellingscontrole, dit kan erg handig zijn!


    Meedoen:
    Bekijk als eerst even dit hoofdstuk uit de story en dan kan je het volgende lijstje invullen

    Naam: Een volledige naam.
    Leeftijd: 16 - 25
    Geslacht: Lijkt me duidelijk.
    Soort: Bender, non-bender etc. Hier meer informatie!
    Innerlijk: Tip, zoek sterrenbeeld en bijhorende karaktertrekken op.
    Uiterlijk: Foto + uitleg.
    Extra: Zoals huisdieren etc.


    Spelers (je mag meerdere personages, zolang je ze niet verwaarloosd!):
    Probeer alles een beetje gelijk te houden (:
    WillNotLearn - Ace Zavier Dawn - 18 - Avatar

    LacunaCoil - Felecia Lynette Estrada - 18 - Fire + Lightning
    Aragog - Felice Rose Xanthe - 19 - Fire + Lightning

    WillNotLearn - Daniël Emilio Lequir - 19 - Fire + Pro-Bender


    KangDaesung - Ironi Gai - 17 - Water
    Morticia - Rylie Jazlyn - 18 - Water
    130Clock - Kyla Mary Ann - 23 - Water + Bloodbender
    Benefit - Embriël Hymne Lequir - 17 - Water


    LacunaCoil - Dean Leonardo Sylvester - 20 - Non-bender
    Paddo - ? - ? - Non-bender + Equalist
    Morticia - Finn Zane Ryder - 19 - Equalist
    130Clock - Ayden Brown - 18 - Non-bender

    Endure - Norah Allison Taylor - 19 - Equalist + Chi-blocker


    Endure - Lauren Hadley - 18 - Earth + Pro-Bender

    Paddo - Killan Mesurrie - 21 - Earth + Metal


    WiccedWitch - Lilith Feron - 16 - Air


    Pro-bend team Fire Ferrets: Lauren (earth), bezet (fire), Rylie (water)
    Pro-bend team Lion Vultures: vrij (earth), vrij (fire), vrij (water)


    Note: Wees creatief met je personages, dus bijvoorbeeld niet allemaal pro-benders. Je kan beter even zeggen wat je voor personage in gedachten hebt en dan kan ik het goedkeuren, anders krijg je allemaal dezelfde soort personages en dat is natuurlijk ook niet leuk.
    Je kan bijvoorbeeld ook gansters/maffia maken die de stad als hún domein zien, dieven, een bender die zich stiekem onder de equalists mengt etc.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 11:13 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga zo een vrouwelijke waterbender invullen. :Y)
    Jouw rpg's zijn altijd heel gaaf, met een goed plot, dus ik doe graag mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Arawasu Amachua (Arawasu is de achternaam, Amachua de voornaam)
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Bender (water)
    Innerlijk: Verbergt haar gevoelens, behulpzaam, aardig, veel humor en weinig angsten.
    Uiterlijk: Lang bruin haar, ijsblauwe ogen, blanke huid en mooi lang.
    Extra: Heeft geen familie meer, een goede band met dieren en houd van avontuur.

    Ik heb ook wat later nog een mannelijke personage ge-post.

    Ik ga trouwens op vakantie, en kom pas over iets meer dan 3 weken terug, dus weet dat ik tot die tijd afwezig ben <3
    De informatie is ook nog niet helemaal compleet, maar dit is wat ik zo gauw kon bedenken xd

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:49 ]


    I never fail, I just found out what doesn't work.

    KangDaesung schreef:
    Naam: Ironi Gai
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Soort: Bender, Water
    Innerlijk: Stil en kan gemeen uit de hoek komen als het nodig is. Ironi is zachtaardig voor mensen en dieren. Ze haat het wanneer non-benders gaan zeuren over benders.
    Uiterlijk:


    Lang bruin haar met grijs-blauwe ogen. Ironi kleed zich meestal netjes.
    Extra: Ze heeft een fireferret als huisdier genaamd Shu. Ze leeft in de middelklasse. Haar is een firebender en haar moeder een non-bender van de noordelijke waterstam.

    Het lijkt alsof je hier heel weinig tijd in hebt gestoken, misschien dat je het wat uitgebreider kan? Bijvoorbeeld het uiterlijk en innerlijk?

    Morticia schreef:
    Ik ga zo een vrouwelijke waterbender invullen. :Y)
    Jouw rpg's zijn altijd heel gaaf, met een goed plot, dus ik doe graag mee.

    Dankje, dankje _O_ Al is deze wel gejat van avatar (:

    Chimeitekina schreef:
    Naam: Arawasu Amachua
    Leeftijd: 13
    Geslacht: Vrouw
    Soort: Bender (water)
    Innerlijk: Verbergt haar gevoelens, behulpzaam, aardig, veel humor en weinig angsten.
    Uiterlijk: Lang bruin haar, ijsblauwe ogen, blanke huid en mooi lang.
    Extra: Heeft geen familie meer, een goede band met dieren en houd van avontuur.


    Ik ga trouwens op vakantie, en kom pas over iets meer dan 3 weken terug, dus weet dat ik tot die tijd afwezig ben <3
    De informatie is ook nog niet helemaal compleet, maar dit is wat ik zo gauw kon bedenken xd

    Hmm, leuk dat ze 13 is, origineel, maar weet dat je daar wel minder mee kan. Vaak minder leuk om mee te schrijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    KangDaesung schreef:
    Naam: Ironi Gai
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouw
    Soort: Bender, Water
    Innerlijk: Stil en kan gemeen uit de hoek komen als het nodig is. Ironi is zachtaardig voor mensen en dieren. Ze haat het wanneer non-benders gaan zeuren over benders.
    Uiterlijk:


    Lang bruin haar met grijs-blauwe ogen. Ironi kleed zich meestal netjes.
    Extra: Ze heeft een fireferret als huisdier genaamd Shu. Ze leeft in de middelklasse. Haar is een firebender en haar moeder een non-bender van de noordelijke waterstam.

    Lol, ik zie nu pas dat jij het bent Eileen :'D -Komt door je nieuwe profielfoto-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    (...)
    Hmm, leuk dat ze 13 is, origineel, maar weet dat je daar wel minder mee kan. Vaak minder leuk om mee te schrijven.
    Sorry ik weet op dit moment even niet zo veel over wat ik precies moet invullen. De rest kom dadelijk :Y)


    Shoganai i ne~

    Naam: Jadelie Blue
    Leeftijd: 17
    Geslacht: vrouwelijk
    Soort: Avatar, Watersturen is haar basis. Ze leerde al snel Aarde en Vuur, maar lucht blijft moeilijk.
    Innerlijk: Jadelie is een zelfverzekerd meisje dat veel van zichzelf verwacht. Ze legt haar lat heel hoog. Ze wilt andere of zichzelf niet teleurstellen. Ze is erg perfectionistisch en ze heeft soms een aardig kort lontje. Ze haat betweters en word daar soms witheet van. Ze komt het liefste naar mensen toe, maar dit zijn dan meestal jongens of meiden van haar leeftijd. Ze houd er niet van als de baas over haar word gespeeld. Ze kan er gewoon niet tegen en zal alles er tegen doen om het in haar handen te krijgen. Ze is niet goed in het rust hebben. Ze kan als avatar ook geen lucht sturen of verbinding maken met de spirituele wereld. Ze vind met moeilijk en kan het niet beheersen aangezien ze een heethoofd is. Ze probeert de held uit te hangen, maar het is moeilijk vooral tegen Non-benders al probeert ze het wel.
    Uiterlijk:

    Jadelie heeft bruin haar tot net over haar schouders en heldere blauwe ogen. Soms lijkt het wel te bewegen als water in een rivier. Haar wimpers zijn niet bepaalt lang, maar wel zwart en gekrult. ze heeft roze kleurige lippen en ze is dun gebouwd. Ze is lichtvoetig en snel. Ze kan aardig goed vechten, maar haar lichaam kan niet tegen veel aanvallen daar is ze niet op gebouwd. ze is wel lenig wat goed kan helpen.
    Extra: Jadelie zou niet kunnen zonder sturen. Het leven zou moeilijker zijn en het is voor haar echt een sport wat belangrijk is. Ze beweegd erdoor erg goed en met sturen van elementen afgezien van lucht is ze ook erg goed en ze kon het al van jongs af aan.
    Een ijsbeer Nala is haar huisdier. Ze heeft hem al sinds ze 13 is en ze heeft haa met de fles opgevoed. Nala kan zelf ook een beetje watersturen aks het in de vacht zit en ze kan ademen onder water.



    [Zo beter? Ik hou van Avatar en ik beloof door te gaan met deze RPG]

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:46 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nee HurtedHeart, jouw gewone personages worden al gauw Mary Sue, daarnaast heb je geen toestemming gevraagt en nouja, zoals ik al zei, jouw personages zijn vaak Mary Sue en dat is gewoon niet leuk voor de rest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Nee HurtedHeart, jouw gewone personages worden al gauw Mary Sue, daarnaast heb je geen toestemming gevraagt en nouja, zoals ik al zei, jouw personages zijn vaak Mary Sue en dat is gewoon niet leuk voor de rest.
    Er staat bovenaan dat iedereen de avatar mag maken tot morgen 6 uur daarom maakte ik avatar. En hoe kan ik haar onmary Sueën?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niet aanmaken, dat vind ik sneu, gaat iedereen tijd in steken en dan worden ze afgewezen.
    En dat weet ik niet, ik heb je er al zo vaak op gewezen in andere RPG's maar jouw personages blijven zo.. Dingen zoals
    Met haar mooie, lange vingers veegde ze een prachtig rode lok haar voor haar ogen, die omlijst waren met lange, gekrulde wimpers, opzij.
    Alles ligt er altijd zo dik op bij jou en jouw personages kunnen altijd zomaar uit lastige situaties komen doordat ze bijvoorbeeld zomaar boem ineens een privé jet tevoorschijn toveren om het zo maar even te zeggen.
    Sorry, maar dat is absoluut niet fijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet er ook iets aan het karakter veranderd worden?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmm ik zit te twijfelen xd.

    Als ik wil dan wil ik gewoon een bender ;d Een stuntelige luchtmeester of zo..
    Kan dat ? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    @Kaien: Prima.

    Anderen.. Komen er ook nog non-benders? :P Lol, want dan maak ik wel een Equalist aan, zonder die is het namelijk niet leuk -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    @Kaien: Prima.

    Anderen.. Komen er ook nog non-benders? :P Lol, want dan maak ik wel een Equalist aan, zonder die is het namelijk niet leuk -gayhandje-

    Ik wil ook wel een mannelijke Equalist aanmaken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik wil ook wel een mannelijke Equalist aanmaken?


    Hoeft niet per sé hoor, maak maar aan wat je wilt (: Desnoods twee, want je mag ook twee personages mensen!. Hoe dan ook, het leek mij leuker als er van alles wat is, dus ook equalists die dan kunnen samen spannen en gewone non-benders enzo. Helaas willen mensen meestal een 'bijzonder' persoon, dus zullen er van die laatste soort wel niet veel komen :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoeft niet per sé hoor, maak maar aan wat je wilt (: Desnoods twee, want je mag ook twee personages mensen!. Hoe dan ook, het leek mij leuker als er van alles wat is, dus ook equalists die dan kunnen samen spannen en gewone non-benders enzo. Helaas willen mensen meestal een 'bijzonder' persoon, dus zullen er van die laatste soort wel niet veel komen :P

    De vrouwelijke waterbender ben ik nu al een tijdje mee bezig, omdat ik maar niet het goede plaatje kan vinden en ik denk heel lang na over haar karakter.. -sighs-
    Ik maak straks speciaal voor jou ook wel een mannelijke Equalist aan, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.