• Naar aanleiding van dat topic met condoomgebruik, werd ik opeens heel erg nerveus voor mijn eerste keer. Ik kreeg echt de rillingen en ik moest heel veel water drinken om weer rustig te worden.

    Ook al heb ik geen vriendje, nog niet althans, toch ben ik nu al bang voor de eerste keer. Ten eerste benauwt het me dat een jongen zo intiem met me zal zijn, aangezien ik bindingsangst heb en daarnaast lijkt het me ook extreem pijnlijk.

    Kunnen jullie mij wat geruststellen? :'D

    Ik heb geen idee of er wel of niet 16+ in de titel moet staan, wil een mod zo aardig zijn mijn titel te corrigeren als ik hier wél 16+ had moeten neerzetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Doe 't op z'n West-Fries: Ga naar een feest, laat je dronken voeren door een leuke jongen, heb seks, herinner je de volgende morgen vaag iets over een feest en kots dan je hele bed onder. O, en hopen dat hij een condoom heeft gebruikt (cat).
    Maareh, ik denk niet dat je die angst en schaamte zomaar weg kan laten gaan. Als je gewoon een hele leuke jongen vindt die je 100% vertrouwt, gaat het allemaal vanzelf wel :3.


    i put the fun in funeral

    Buh. Uh.. yeah, ik weet ook niet of ik daar zo'n zin in heb, vooral na het horrorverhaal van een vriendin van me na haar eerste keer.
    Misschien heb ik ook een sortof bindingsangst, weet het niet zeker though. Maar ja, ik sta daar ook niet echt om te springen.
    En weet je wat 't 'm is.. ik denk dat het ook heel belangrijk is om mooi heannig aan te doen en de tijd nemen om een jongeman te leren kennen. Ik zie mezelf dus bijv. no way in hell binnen een paar maanden met een dude in bed duiken, al is dat vrij normaal bij ons op school.

    En anders: Misschien kunnen we samen gaan wonen en onze rijken samenvoegen (aka you become one with me?)^^.


    No growth of the heart is ever a waste

    Daar heb ik ook last van at the moment. Ik heb net een vriendje en hij wil duidelijk meer maar ik vind het echt een beetje eng. Maar dat kan je gewoon tegen hem zeggen dan, daar legt hij zich wel bij neer.


    live the life you love

    Je moet vooral niet gespannen zijn met je eerste keer, dan gaat het alleen maar meer pijn doen. En inderdaad, size matters. Je kunt beter ontmaagd worden door een jongen met een kleinere en dunnere dan gelijk voor groot en dik te gaan, want dat doet ongelofelijk veel pijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb hetzelfde als jou maar op zich is dat niet vreemd aangezien jongens en ik een haat-liedes relatie hebben, de ene keer mogen ze me wel en de andere keer niet.

    Maar ik neem aan dat je niet meteen na een maand met een jongen naar bed gaat dus ik denk dat als je het gaat over wegen, jij je vriendje goed kent en hij jou ook dus dan zal hij rekening met je houden.

    En anders misschien lesbisch of bi worden?
    (zip)


    Physics is awesome

    Je moet juist niet gespannen zijn, dan is het moeilijker. En als het de eerste keer niet gelijk goed gaat is het ook geen ramp. Als je een lieve vriend hebt, houdt hij daar rekening mee.


    26 - 02 - '16

    Audacity schreef:
    Doe 't op z'n West-Fries: Ga naar een feest, laat je dronken voeren door een leuke jongen, heb seks, herinner je de volgende morgen vaag iets over een feest en kots dan je hele bed onder. O, en hopen dat hij een condoom heeft gebruikt (cat).
    Maareh, ik denk niet dat je die angst en schaamte zomaar weg kan laten gaan. Als je gewoon een hele leuke jongen vindt die je 100% vertrouwt, gaat het allemaal vanzelf wel :3.

    Ik vond mijn eerste keer ook eng. Dit is met mijn huidige vriend geweest en hij had al ervaring en ik niet. We hebben hier samen achteraf over gepraat en sindsdien praten we er ook over. Hij weet dat ik me schaam voor mijn lichaam, terwijl hij me mooi vind. Ik vind het soms nog steeds heel eng, omdat ik op die momenten totaal niet blij met mezelf ben. Maar juist door er met mijn vriend over te praten, wordt het al beter. Zo accepteer ik mezelf nu echt al veel meer dan voordat ik hem kende. Daarbij vertrouw ik hem en hij mij. Hij zou nooit iets doen, wat ik niet wil en dat geeft me een heel geruststellend gevoel. Ook het feit dat we erover kunnen praten, geeft me rust en vertrouwen.
    En ik denk dat je dat in je achterhoofd moet houden, dat je niets moet doen wat je niet wil en dat je over de dingen moet kunnen praten met elkaar. Je moet elkaar vertrouwen, dan zal het wel goed komen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Zal ik je van je probleempje afhelpen? (cat)

    Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat dat (ook bij jou!) uiteindelijk gewoon vanzelf gaat. Sommigen hebben al snel sex, bij anderen duurt het wat langer. Het een is niet beter of slechter dan het ander, het hangt er gewoon vanaf wanneer beiden comfortabel zijn met het idee om sex te hebben. En als dat bij jou iets langer duurt om te wennen aan het idee je bloot te geven aan een jongen, als je hem daar iets lang voor moet kennen voordat je hem daar genoeg voor vertrouwd, dan is dat toch niet erg?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik moet mijn eerste zoen hebben, een obstakel op zichzelf, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er op dit moment niet aan moet denken aan wat jij denkt - buiten het feit dat ik 14 ben en er bij lange niet aan toe ben. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    Tja, als jongen zijnde heb ik aan dit onderwerp niet heel erg veel toe te voegen. (cat) Het enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zwaar nerveus was voor mijn eerste keer. En dat je je schaamt voor het bv. kussen van een jongen, ik denk dat je je daar overheen moet zetten. En als je een vriendje hebt zal hij je vast wel willen helpen daarbij.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Creed schreef:
    (...)
    Of ga in het klooster XD.


    Ok, off-topic: Bij een detective van Midsomer Murders was de reden van een non om in het klooster te gaan dat ze ''genoeg van mannen had''. (cat) Kijk, dat is nu ook een leuke reden.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:48 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Authors schreef:
    Het lijkt eng, maar het valt reuze mee. Het is een mooi moment om met iemand te delen die je graag ziet. Je moet je echt niet zo'n zorgen maken. Mijn eerste keer was ook niet perfect, maar de tweede keer ging veel beter. Het is iets dat je moet leren. Je hoeft niet bang te zijn. Je zal zelf merken dat het zal gebeuren als de tijd rijp is C:

    EH.

    Ik ga al over mijn nek als ik mensen zie zoenen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    I'm not gonna lie, it hurts like hell the first time (cat)
    Maarja, de pijn gaat vanzelf wel weg. Het is gewoon iets, als je er eenmaal aan begint wil je het nog een keer doen, haha :'D
    Je hoeft je ook echt niet te schamen voor het feit dat je het niet kan ofzo, als die jongen echt van je houdt begrijpt ie dat heus wel, en doet ie ook voorzichtig :Y) Ik had de eerste keer ook zoiets van 'omg I sucked', maarja, het is gewoon iets wat je moet leren en oefening baart kunst (of een baby :W).


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.