• [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:53 ]


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Zeg tegen haar dat je er zo over denkt, dat je het leuker zou vinden als zij er toch een beetje achter staat. (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    Zeg tegen haar dat je er zo over denkt, dat je het leuker zou vinden als zij er toch een beetje achter staat. (:
    hmm jaa dat kan ik inderdaad wel zeggen. maar ze zegt ook dat ik er later spijt van ga krijgen -_- ouders haha


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Je kunt zo'n piercing er altijd weer uithalen toch? Ik heb geen verstand van piercings, maar volgens mij kunnen ze er altijd weer uit. ^^
    Misschien kun je dat tegen haar zeggen?
    Edit: Had Christina Aguilera ook niet zo'n ding? Ik heb 'm gegoogled, maar ik vind het er wat asociaal uitzien, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 0:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Je kunt zo'n piercing er altijd weer uithalen toch? Ik heb geen verstand van piercings, maar volgens mij kunnen ze er altijd weer uit. ^^
    Misschien kun je dat tegen haar zeggen?
    haha dan zegt ze: ja maar dan heb je zo'n lelijk gat erin. nja ik heb er geen probleem mee. ze vind het gewoon niet mooi in je gezicht. maar als ik het nu wel mooi vind.. tja


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Barnabas schreef:
    Edit: Had Christina Aguilera ook niet zo'n ding? Ik heb 'm gegoogled, maar ik vind het er wat asociaal uitzien, om eerlijk te zijn.
    kwil 'm graag wat kleiner. een klein schattig diamantje erin haha


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Als ze toch zegt dat dat je doet wat je zelf wilt, kan ze je toch niet tegenhouden?