• [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:53 ]


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Zeg tegen haar dat je er zo over denkt, dat je het leuker zou vinden als zij er toch een beetje achter staat. (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xMadebyme schreef:
    Zeg tegen haar dat je er zo over denkt, dat je het leuker zou vinden als zij er toch een beetje achter staat. (:
    hmm jaa dat kan ik inderdaad wel zeggen. maar ze zegt ook dat ik er later spijt van ga krijgen -_- ouders haha


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Je kunt zo'n piercing er altijd weer uithalen toch? Ik heb geen verstand van piercings, maar volgens mij kunnen ze er altijd weer uit. ^^
    Misschien kun je dat tegen haar zeggen?
    Edit: Had Christina Aguilera ook niet zo'n ding? Ik heb 'm gegoogled, maar ik vind het er wat asociaal uitzien, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 0:05 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Je kunt zo'n piercing er altijd weer uithalen toch? Ik heb geen verstand van piercings, maar volgens mij kunnen ze er altijd weer uit. ^^
    Misschien kun je dat tegen haar zeggen?
    haha dan zegt ze: ja maar dan heb je zo'n lelijk gat erin. nja ik heb er geen probleem mee. ze vind het gewoon niet mooi in je gezicht. maar als ik het nu wel mooi vind.. tja


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Barnabas schreef:
    Edit: Had Christina Aguilera ook niet zo'n ding? Ik heb 'm gegoogled, maar ik vind het er wat asociaal uitzien, om eerlijk te zijn.
    kwil 'm graag wat kleiner. een klein schattig diamantje erin haha


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Als ze toch zegt dat dat je doet wat je zelf wilt, kan ze je toch niet tegenhouden?
    Wat nou als je een paar foto's googled of opzoekt waar iemand zo'n ding heeft die jij wilt, en het haar dan laten zien?


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik denk niet dat je haar er achter zult krijgen. Dit zal alleen komen als ze het later gewoon mooier vindt. Je kunt alleen gewoon tegen haar zeggen dat hij er altijd weer uit kan etc.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 17:12 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    bedankt voor jullie reactie's. volgens mij heb ik haar overgehaald haha:D


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    wrom zou je zoiets lelijks willen? :S


    imma rip this shit, till my bones collapse.

    loverap schreef:
    wrom zou je zoiets lelijks willen? :S
    ieder zn eigen toch, ik ga me er echt niet druk om maken wat andere er van vinden. als ik het zelf maar mooi vind ;p


    you make the bad times good, and the good times unforgettable

    Barnabas schreef:
    Je kunt zo'n piercing er altijd weer uithalen toch? Ik heb geen verstand van piercings, maar volgens mij kunnen ze er altijd weer uit. ^^
    Misschien kun je dat tegen haar zeggen?
    Edit: Had Christina Aguilera ook niet zo'n ding? Ik heb 'm gegoogled, maar ik vind het er wat asociaal uitzien, om eerlijk te zijn.