• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    Na een tijdje wordt ik weer wakker en zie James nog spelen met zijn boomerang. Volgens mij had ik niet zo lang geslapen maar ik was in ieder geval niet meer moe. Ik ging achter James staan,die nog niet doorhad dat ik wakker was. De boomerang kwam terug en net voordat James kon pakken stak ik mijn hand vooruit waardoor ik hem opving en grijnsde.

    James

    Ik schrik als iemand plotseling mijn boomerang vangt. Ik draai me om en zie Austin staan. Ik grijns en zeg 'Parwinkle was net wakker.' ik pak de boomerang weer af en begin er weer mee te spelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Oke, voelde ze zich al wat beter?'vraag ik aan James en kijk even gauw naar Parwinkle. Ze was nog steeds helemaal wit en ze zag er echt ziek uit. Ze zou waarschijnlijk ook geen donatie krijgen, want zonder ons was ze nu toch allang dood. Ik hoor hoe de regen wat minder wordt en glimlach even, dan konden we tenminste deze grot uit.

    James

    'Ik weet het niet. Ze heeft wel een keer gegooit met de boomerang en wat gedronken. Daarna viel ze weer in slaap.' ik gooide de boomerang via de ingang naar buiten. Zelf sprong ik ook naar buiten en ving hem weer. 'Dit ding is echt leuk!' zei ik vrolijk. De onweer was gestopt en het miezerde alleen nog. Maar alles was doorweekt. Ik liep naar de rivier en zag dat die veel breder was geworden. De zon begon te schijnen en ik keek omhoog. De kleuren rood, oranje, geel, groen, blauw, indigo en violet verschenen aan de lucht. Ik had nog nooit een regenboog gezien!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik stond bij de ingang van de grot waar ik James nog kon zien en ik keek even naar de lucht. Een regenboog! Het was een mooie en ik grinnikte toen James en gefascineerd naar aan het kijken was. 'Mooi hé'roep ik naar hem en kijk weer even naar de regenboog.

    James

    Ik knik en glimlach. Ik ben Austin echt als mijn tweede grote broer gaan zien. Ik loop naar hem toe en ga naast hem staan. 'Heb jij dit wel eens eerder gezien?' vraag ik nieuwschierig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Heb jij dit wel eens eerder gezien?' vraagt James nieuwsgierig en ik knik. 'Twee keer denk ik, ook niet vaak dus'zeg ik en kijk weer naar de regenboog, gewoon echt mooi.

    James

    'Ik nog nooit. Hoe heet dat kleurige ding ook alweer? Iets met zonneboog? Regenstreep? Zonneregenstreepboog?' ik keek even naar Austin. Ik gooide de boomerang er heen mar hij raakte hem niet.

    (inspi loos)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Dat heet een regenboog'zeg ik tegen James. James voelt eigenlijk wel als een broertje voor me, soms heb ik ook het gevoel dat ik hem moet beschermen, ook al kan hij dat goed zelf. Ik grinnik als hij de regenboog probeert te raken met zijn Boomerang. 'Dat is onmogelijk, als je hem raakt krijg je van mij duizend euro'grijns ik.

    (ik denk niet dat euro's daar heel veel waard zijnXD)

    James

    'Oke daar doe ik het voor.' ik gooi de boomerang weer omhoog en vang hem weer. 'Wil jij ook een keer gooien?' vraag ik aan hem. En ik gooi hem het bos in. Ik wacht even en hoor dan een knal. Ik ren er naartoe en zie dat de boomerang een vogel heeft geraakt. Ik loop weer terug en zeg 'Ik heb een vogel uit de lucht gegooit!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ajaah xD ach jah we doen maar gewoon van wel :P)
    Austin
    Ik grinnik als hij terug komt met een vogel en steek mijn duim in de lucht. 'Heb jij je eigen eten weer gevangen'zeg ik tegen hem. Ik pak de boomerang uit zijn handen en kijk even om me heen naar iets te gooien. 'Zeg is waarop ik moet gooien'zeg ik tegen James.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:58 ]

    James

    'Naar dat regen dinges boog ding!' roep ik enthousiast uit. Ik leg de vogel neer en voel dat de miezer al weer aan het stoppen is. Ik kijk even naar de grot en zie dat Parwinkle en Dora nog slapen. Ik ben blij dat Austin nu ook wakker is wat als ik alleen ben weet ik nooit iets te doen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik grinnik en gooi hem richting de regenboog. Daarna vang ik hem weer en geef hem aan James. 'Raak ik die tak daar'zeg ik wijzend naar een dun takje.

    James

    Ik knik en gooi de boomerang. Hij raakt het takje en ik vang hem weer. 'Dit ding is echt cool! Ik heb echt de beste mentrix ooit! Nu moet jij hem naar dat takje gooien. ' Ik wijs op een takje ver weg. 'Succes!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:16 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik grijns en knik. 'Ja het is handig'zeg ik. Het was een wapen en een leuk iets om je niet te vervelen. Hij wijst naar een takje verweg en ik knik. Vroeger had ik wel is met een boomerang gespeeld dus het moest wel lukken toch? Ik gooie met al me kracht de boomerang en hij snijd door het takje heen en komt terug. 'Yeah!'roep ik en vang hem en geef hem terug aan James. 'Dat ding is echt leuk'grijns ik. 'Was dit eigenlijk je eerste donatie?'