• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Nathaniel

    'Godverredomme!' roep ik uit, en grijp naar mijn hoofd.
    'Wie noem jij hier een uk, dode?' hoor ik opeens.
    Ik zie dat Alexys grijnzend James hoofd een paar keer tegen de grond knalt.
    'Nou?' grijnst ze, en boort een mes door zijn arm..


    El Diablo.

    James

    Ik kijk grijnzend naar Nathaniel die naar zijn hoofd grijpt. Dat staat Alexys plotseling achter me. 'Wie noem jij hier een uk, dode?' zegt ze. Ze slaat mijn hoofd een paar keer tegen de grond. 'Nou?' grijnst ze en ze duwt een mes in mijn arm. Ik schreeuw het uit en de tranen springen in mijn ogen. Ik grijp naar mijn boomerang en gooi hem weer weg. Dit keer komt hij bij Alexys in haar gezicht. Ik raap hem weer op en probeer weg te komen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    'Wel godver' grom ik, en sta op.
    Goed punt dat ik snel ben, en ik trap hem dus gemakkelijk me zijn gezich tegen en steen.
    Ik draai zijn gezicht naar mij toe.
    'Nu ben je dood' sis ik, en begin met zijn gezicht tegen de steen aan te slaan.

    [Mag hij bewusteloos worden? :3 ]


    El Diablo.

    [Ja is goed]

    James

    'Nu ben je dood.' sist Alexys. Ze begint mijn gezicht tegen de steen aan te slaan. Ik moet bij bewustzijn blijven. 'AUSTIN!' roep ik nogmaals. Ik voel hoe mijn neus breekt en het warme goedje over mijn gezicht stroomt. Blijf wakker! Blijf wakker! Denk ik alsmaar. Het lukt niet. Langzaam verlies ik mijn bewust zijn en val ik flauw.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alexys

    Ik grijns breed, en sta weer recht.
    'En nu?' vraagt Nathaniel.
    'Laten liggen, hij bloed wel dood' grijns ik, en trap nog eens hard tegen zijn kaak.
    'Kom' zeg ik, en snel klimmen we weer een boom in en lopen weg over de takken..


    El Diablo.

    Austin
    Ik ren in de richting waar ik het geschreeuw hoorden en zag James liggen.Ik loop naar hem toe en kijk. 'Wat i er gebeurt?'vraag ik en zie dan dat die bewusteloos is. Ik vloek binnemonds en til hem op. Ik neem hem mee terug naar de grot en gooi wat water in zijn gezicht.

    James

    Ik voel dat er water in mijn gezicht word gegooid. Ik schud het water uit mijn haar en spuug dat wat bloederig slijm uit mijn mond. Ook komen er 3 kiezen mee. Ik probeer mijn neus recht te zetten en spuug dan mijn eten weer uit. Ik was echt kotsmisselijk en mijn hoofd deed gigantisch pijn. Net als mijn arm. Ik wreef over mijn hoofd en voelde verschillende gaten in mijn hoofd. 'Ik haat Nathaniel en Alexys!' zei ik en ik keek naar Austin.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Hebben zij dit gedaan'zeg ik boos en spring op. 'Hun krijg ik nog wel'roep ik boos. Daarna hoor ik een raar geluidje en kijk naar buiten. 'Ik denk dat je geluk heb James'zeg ik als ik zie dat het een donatie is. Ik loop erheen en zie dat het er twee zijn. Ik open er één en zie dat er wat inzit voor James. Als ik de andere pak zie ik tot mijnn verbazing dat het voor mij is. Ik loop naar James en glimlach. 'Medicijnen'zeg ik terwijl ik begin met hem verzorgen. Als ik klaar ben kijk ik wat er in de mijne zit. Mijn glimlacht groeit, een bostkas beschermer en een pijl en boog met wat pijlen. Er staat een briefje bij en ik lees het gauw. Dit zal je helpen met het gevecht. staat er en ik glimlach.

    James

    'Wat heb je?' vraag ik nieuwschierig. Ik probeer op te staan om te kijken wat hij heeft. Ik ben zo blij dat ik alweer een donatie heb gekregen en ik vind het ook super leuk dat Austin ook iets heeft gekregen. 'Wist je trouwens dat ik Alexys en Nathaniel ook heb verwond. De boomerang komt wel goed vanpas.' Mijn boomerang! Waar is hij? Ik kijk om me heen maar zie hem niet.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nathaniel

    Ik zucht, en sta opeens stil.
    'Shit, mijn mes' zeg ik, en ren snel terug.
    Ik pak mijn mes, en zie opeens de boomerang.
    Grijnzend pak ik hem, en klim weer de boom in.
    Al snel ben ik weer weg..


    El Diablo.

    James

    Ik spring op en ren terug naar de plek van het gevecht. Ik kijk om me heen maar zie geen boomerang. Dan zie ik een paar voetstappen. Iemand heeft in het bloed gestaan! Ik volg de voetstappen en zie dat ze van een jongen zijn. Dora, Alexys en Parwinkle vallen dus al af. Austin heeft te grote voeten voor deze sporen en ik zie dat de jongen die deze sporen gemaakt heeft best wel licht is. Dat kunnen maar twee mensen zijn: Nathaniel en ik. Aangezien ik na het gevecht hier niet meer gelopen heb, moet Nathaniel het wel zijn. Teleurgesteld loop ik terug naar de grot. 'Ik ben mijn boomerang kwijt' zeg ik 'Nathaniel heeft hem.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Een pijl en boog met pijltjes en borstkas beschermer'grijns ik en schik als hij over zijn boomerang begint. 'goed, dat je ze hebt verwond, maar die boomerang ben je dus kwijt'zucht ik en kijk op. 'Ik ga ze zoeken, ze hadden je niet moeten raken'zeg ik terwijl ik mijn borstkas beschermer omdoe en de pijlen koker op mijn rug hang. ik zie James ook wegrennen en even later komt hij terug. Hij verteld dat Nathaliel hem heeft. 'Ik probeer hem voor je terug te krijgen'zeg ik.In mijn hand heb ik een mes en ren het bos in, ver kunnen ze nog niet zijn.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:34 ]

    Nathaniel

    We klimmen hoog de bomen in, en verdwijnen tussen de blaadjes.
    Ik grijns breed, en kijk naar de boomerang.
    'Is vast goed brandhout' lach ik..


    El Diablo.

    Austin
    Als ik in het bos kom hoor ik de stem van Nathaniel. Ik kijk om me heen en zie ze net tussen de blaadjes zitten van een hoge boom. Ik pak mijn pijl en boog en schiet een pijltje die ergens in zijn wang komt. 'Geef die boomerang maar hier'

    Nathaniel

    Ik grom en haal de pijl eruit.
    Ik breek de pijl in stukken, en gooi het naar hem.
    Ook de boomerang breek ik met behulp van Alexys en gooi ook die stukken naar hem.
    'Die boomerang?' grijns ik.


    El Diablo.