• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    'Liggen?' mompel ik verbaast. 'Waarom liggen?' toch ga ik op de grond liggen 'Heb je trouwens mijn Boomerang nog gezien?'. Vraag ik en ik kijk hem vanaf de grond aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Omdat je te zwak ben'zeg ik en bijt even op mijn lip als die over zijn boomerang begint. 'Die hebben ze gebroken'zeg ik en ga zitten. 'Ze zeiden dat ze hierheen zouden komen, niet dus.'

    James

    'Ik ben niet zwak!' zeg ik verontwaardigd. Hij zegt wat er met mijn boomerang gebeurt is en ik slik moeizaam. 'Ik heb Parwinkle en Dora dus blijkbaar voor niks wakker gemaakt.' zeg ik en ik gaap. Snel sla ik mijn rechterhand voor mijn mond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ach maakt niet uit' mompel ik en kijk naar James. 'Ga maar slapen'zeg ik tegen hem en glimlach zwak.

    James

    Ik knik en ga bij het vuurtje liggen. Ik voel de warmte en en daardoor viel ik al gauw in slaap. Ik woel wat maar hou daar na een tijdje mee op omdat mijn neus gebroken is en mijn kaak zwaar gekneusd. Ik ben blij dat Austin nog leeft.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik sta op en ga rustig bij het vuurtje zitten. Ik zie dat James slaapt en glimlach even. Ik was blij dat die niet doodgebloed was, die donatie heeft volgens mij ook al iets geholpen.

    Dora || District 6

    Ik word wakker gemaakt door James. Er was wat gebeurd. Ik volgde de conversatie tussen James en Austin, en kwam tot de conclusie dat er niets meer was om bang voor te zijn. Ik stond op. Aangezien Parwinkle heel erg ziek was gisteravond, ging ik bij haar kijken. Ze was weer in slaap gevallen nadat James haar had wakker gemaakt. Het zweet stond op haar voorhoofd. Ik voelde, en ze was gloeiend heet. Je kon een ei op haar voorhoofd koken.
    "Jongens? Heeft Parwinkle al koortsverlagende pillen gehad, of zo? Er zitten een paar in mijn EHBO-doos. "


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Nee, ik denk niet dat iemand een donatie voor haar gaat geven, zonder ons was ze allang niet meer levend'mompel ik en kijk even naar Parwinkle.

    Dora || District 6

    Austin geeft ontkennend antwoord. Ik pak mijn EHBO-doos, zoek de koorts pillen en maak haar wakker.
    "Parwinkle. Slik deze door." Ze slikt de pillen door zonder enig besef ervan te hebben, en gaat dan weer liggen. Mijn buik knort.
    "Austin, is het goed als ik even wat eten ga halen?" Hij knikt, en ik loop het bos in.

    [ Kom waarschijnlijk de rest van de avond niet meer online.]


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik word weer wakker en ga zitten. Ik zie dat Dora weggaat en kijk naar Austin. Ik wrijf even over mijn gezicht. De wonden zijn al minder geworden door de medicijnen. Daar ben ik blij mee. 'Goedemorgen! Als het morgen is tenminste.' ik glimlach even pijnlijk.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik glimlach naar James en schud mijn hoofd. 'Het is nog geen morgen'zeg ik lachend en kijk even naar zijn wonden, bijna weg. 'Je donatie helpt goed'zeg ik en glimlach even.

    James

    'Ja, gelukkig wel. Anders ben ik zo lelijk op tv.' ik grinnik even. 'Ze sloegen mijn hoofd en gezicht tegen de grond en stenen. Ik ben blij dat mijn ogen niet beschadigd zijn. Ben jij nog gewond geraakt?' ik kijk hem even aan. 'Ik ben blij dat je nog leeft.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik grinnik even om zijn opmerking.'Ze sloegen mijn hoofd en gezicht tegen de grond en stenen. Ik ben blij dat mijn ogen niet beschadigd zijn. Ben jij nog gewond geraakt?'zegt hij en kijkt me vragend aan. 'Ik zou ze die pijn nog wel is laten voelen, en nee ik ben niet gewond geraakt, Nathaniel en Alexys wel een beetje.'zeg ik en grijns bij het laatste lichtjes. 'Ik ben blij dat je nog leeft.'zegt James en ik glimlach. 'Ik ben ook blij dat jij nog leeft'

    James

    'Als we allemaal weer gezond zijn dan gaan we er met z'n vieren en eventueel Parwinkle op af! Dan maken we ze af! Waar ging Dora eigenlijk heen? Het is niet verstandig om alleen rond te zwerven.' ik kijk even naar Parwinkle. Ze slaapt, maar ziet er nogsteeds erg slecht uit. Ik loop naar haar toe en ga dan even bij haar zitten. Het zou mij niet verbazen als ze het vallen van de avond niet eens haalt. Ik kijk even om me heen en knuffel haar dan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Andrew
    'pillen halen die haar korts verlangen'mompel ik tegen James en kijk hem aan. 'Zeker dat we ze terug pakken'zeg ik grijnzend. We zijn wel in de meerderheid. Volgens mij zijn er op ons vijf en hun twee ook geen andere tributen meer.