• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    'Heb jij al geslapen vandaag?'vraagt ze en ik schud mijn hoofd. Waarschijnlijk zag ik der dus moe uit,anders had ze het niet geweten. Ik kijk even naar James die al in een diepe slaap is en kijk daarna weer naar Dora. 'Heb jij geslapen?'vraag ik aan haar,z zag er ook wel een beetje moe uit.

    Dora || District 6

    Hij schudde zijn hoofd.
    "Heb jij geslapen?" Ik knikte.
    "Ongeveer een paar uurtjes. Jij hebt het harder nodig dan ik. Ga maar slapen. Parwinkle, Guinevere en ik houden de wacht wel."


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Na een tijdje word ik wakker en ik ga rechtop zitten 'Hallo!' zeg ik vrolijk. Ik wrijf de slaap uit mijn ogen en glimlach. 'Heb ik nog iets gemist? Hoe kom ik trouwens aan deze slaapzak?' ik kijk naar de slaapzak. Hij is lekker warm. Ik kijk naar het vuur en zie Austin, Dora, Parwinkle en Guinevere zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Nee,ik hoef niet te slapen, misschien zo'zeg ik tegen Dora. 'Hallo!'hoor ik James vrolijk zeggen en kijk om. 'Heey, nee alleen wat gepraat. En Dora had een slaapzak dus die hebben we om jou gedaan'zeg ik en glimlach even.

    James

    'Oke, bedankt.' zeg ik glimlachend. Ik voel dat er een paar druppels uit de lucht vallen. Al snel regent het hard en het vuur dooft. Snel pakken we onze spullen en gaan onder een grote boom zitten. 'Lekker dan!' mompel ik nijdig. 'BOEM!' klinkt het en meteen komt er een grote flits uit de lucht. 'Wat moeten we nu doen?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Kom op we moeten onder deze boom vandaan!'roep ik en trek James en Parwinkle mee. Dora en Guinevere komen er ook wel achteraan, denk ik. 'We moeten een grot zoeken'roep ik zo hard dat Guinevere en Dora het ook kunnen horen.

    Dora || District 6

    Ik pak mijn spullen, doe de rugzak om en sprint de jongens achterna. Het begint steeds harder te regenen en binnen een paar seconden ben ik doorweekt.
    "Jongens!" Schreeuw ik. "Hier in de buurt is een grot, daar kunnen we schuilen! Volg me!" Ik rende in de richting van de grot.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    Ik hou mijn speer stevig vast en ren achter Dora aan. Als we bij de grot zijn zit er een groot beest in. 'Oke, hier niet schuilen. Zijn er nog andere grotten?' het beest slaapt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik ren achter Dora aan richting een grot en pak ondertussen een mes uit mijn riem die ik goed vasthoud. Je weet maar nooit wat er in zo'n grot zit. Als we bij de grot komen zit er een beest in. Oke, hier niet schuilen. Zijn er nog andere grotten?'vraagt James en ik kijk op. 'Geen tijd voor'zeg ik en loop wat richting het beest. Ik zie dat die slaapt en kijk even naar James. 'We kunnen hem nu makkelijk vermoorden,we moeten het wel snel doen'

    James

    Ik knik en pak mijn speer stevig beet. 'Tegelijk?' vraag ik en ik richt mijn speer op de kop van het beest. '1... 2....' het beest word wakker en valt ons aan '3!!!' schreeuw ik en ik steek mijn speer in zijn kop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Net op het moment van aanvallen wordt het beest wakker en ik besluit inplaats van eerst zijn hoofd te mikken gelijk op de plek van zijn hart te gooien. James heeft zijn hoofd geraakt en het beest valt om. Het wil weer opstaan en ik grijp mijn kans. Ik gooi mijn mes precies op de plek van zijn hart en het mes doorboort zijn vel en later komt er allemaal bloed uit en beweegt het beest niet meer. Ik glimlach naar James. 'Goed gedaan'zeg ik en loop naar het beest toe. Ik trek mijn mes eruit en bekijk het even. Het zit helemaal onder het bloed.

    James

    Ik glimlach als ik zie dat het beest dood is. 'Jij ook.' zeg ik tegen Austin. Ik draai me om en zie dat Parwinkle helemaal staat te trillen en lijkbleek is. 'Parwinkle? Gaat het?' vraag ik voorzichtig. Ik loop naar haar toe en leg mijn hand op haar hoofd. 'Ze is helemaal warm!' zeg ik. Ik laat haar zitten en pak de slaapzak, die ik nogsteeds bij me had. Ik stop haar erin en vraag 'Heb je het een beetje warm?' ze schud haar hoofd en ik probeer haar een beetje warm te wrijven. 'BAM!' klinkt het weer. Het onweert echt heel hard. 'Kunnen we dat beest eten?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik kijk even naar Parwinkle, ze ziet er slecht uit. 'Ja dat beest kunnen we wel eten, het is nog veel eten ook'zeg ik met een glimlach en loop naar het beest toe. Ik trek James speer eruit en leg die bij hem neer. Daarna snij ik wat in het beest zodat alleen het eetbare nog overblijft. 'Dit is wat we kunnen eten.'mompel ik en veeg mijn handen af aan mijn shirt. Ik loop naar Parkwinkle toe en ga naast haar zitten. Daarna spring ik weer op en loop naar de uitgang van de grot. 'ik ben zo weer terug'zeg ik en ren naar buiten. Ik pak wat hout wat onder een boom ligt en dus nog niet zo nat is en hou het onder mijn shirt zodat het niet nat word. 'BAM!'Klinkt het weer en ik loop gauw terug. Ik ben inmiddels helemaal doorweekt en kom bij de grot aan. Daar haal ik het hout onder mijn shirt vandaan en kijk even naar de rest. 'Het beste is als we veder de grot ingaan, ik zag net aan de buitenkant van de grot dat daar een scheurtje zit waardoor er wat water daar zit'vertel ik en kijk naar James. Ik geef hem het hout en kijk naar Parwinkle. 'Ik til haar wel op, dan kan jij het hout meenemen'zeg ik tegen hem en til Parwinkle op. Ik hou haar dicht tegen me aan zodat ze het wat warmer krijgt en heb in één hand nog een mes zitten.

    [Wow, lange reactie.. xD]

    James

    Ik til het hout op en loop achter Austin aan. Parwinkle was echt enorm ziek volgensmij. Ik legde het hout neer en probeerde een vuurtje te maken. Het lukte ook nog! Ik had het nog nooit gedaan en al helemaal niet met vochtig hout. Het vuurtje knetterde vrolijk en ik ging erbij zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!