• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    James

    Ik knik vrolijk. 'Maar wel tegen de stroom in!' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik kon al zwemmen voordat ik kon lopen dus tenzij er iets ergs gebeurde zou ik wel winnen. 'Vanaf hier...' ik zwom een stuk verder. '...Tot hier?' vroeg ik en ik ging klaarstaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Oke is goed'zeg ik waarna ik klaar ga staan. 'Oke ik tel af, bij 3 gaan'zeg ik en begin met tellen. '1...2...3!'roep ik en begin met zwemmen.

    James

    Bij drie begin ik te zwemmen en ik merk dat de stroom niet erg sterk is. Jammer. Ik haal Austin in en blijf dat een paar meter voor hem zwemmen. Ik ben bijna bij de finish als ik mijn been tegen een stuk rots stoot. Auw! Ik blijf door zwemmen maar iets minder hard. Dan komt Austin naast me zwemmen en precies op hetzelfde moment bereiken we de finish.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Als ik precies tegelijkertijd met James over de finish kom kijk ik hem even aan. 'Gaat het?"vraag ik aan hem aangezien ik zag dat hij zich stoote. Ik til hem het water uit en kijk even naar zijn knie die aardig aan het bloeden is. Ik loop rustig naar de kant en pak mijn rugzak en de rest van mijn spullen en loop terug naar James. Ik scheur een stuk van mijn mouw af en maak zijn wond droog. Daarna pak ik wat verband en doe het er omheen.

    Dora || District 6

    Ik klom uit het water toen bleek dat James gewond was. Austin deed wat verband over zijn knie.
    "Alles oke?" Vroeg ik.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    Ik kijk op naar Dora en glimlach kort. 'Hij heeft ze knie open geschaafd maar het valt nog wel mee'zeg ik en sta op. 'Zo daar zit weer verband om'zeg ik tegen James.

    James

    'Jahoor! Ik stootte me alleen tegen die steen.' Ik wees op een punt in het water. Ik keek naar mijn buik en zag dat er op die wond al een mooi korstje groeide. Mooizo!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    "O, oke." Ik glimlachte terug. Ik liep terug naar mijn rugzak terwijl ik de grootste hoeveelheid water uit mijn haar en kleding kneep, en hees mijn rugzak weer op mijn rug. Toen zag ik tussen de bomen door weer dat beest, wat ik ook bij de grot zag. Hij keek onze richting op. Ik rende terug naar de jongens.
    "Jongens, een gigantisch beest, daar tussen de bomen!" Maar toen ik weer keek, was het weg.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Jongens, een gigantisch beest, daar tussen de bomen!'riep Dora en ik pakte gelijk wat messen. Ik kijk naar waar ze zei maar ik zie niks. 'Maak je nou een grapje?'vraag ik aan haar.

    Dora || District 6

    "Maak je nou een grapje?" vraagt Austin.
    "Nee, ik weet het zeker. Ik zag het echt. Een paar uur geleden zag ik het ook." Ik kijk nog een het bos in, maar het beest lijkt echt verdwenen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Austin
    'Nou,ik heb hem niet gezien dus we laten het wel zo'zeg ik terwijl ik een mes terug in mijn riem steek maar de andere in mijn hou. 'Kom we gaan terug naar de rest'zeg ik en kijk even naar James die nog ligt. ik steek mijn hand uit zodat ik hem omhoog kan trekken.

    James

    Ik pak z'n hand aan en sta op. Ik geeuw als ik met hun meeloop. Eigenlijk ben ik best wel moe. Ik loop langs mijn speer en raap hem op. Ik hoop dat we dat beest niet tegen komen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    ik zie dat James geeuwt en ik kijk hem even aan. 'Ga zo even slapen als we terug zijn'zeg ik tegen hem. Ik snap wel dat hij moe is, deze dag was ook lang en je slaapt al weinig in de spelen.

    Dora || District 6

    Austin trok James omhoog, en we liepen terug naar de rest. Ik liep bijna huppelend door het bos. Ik was zo blij dat ik betrouwbare bondgenoten had gevonden, dat ik in een groep zat! Ik kon niet alleen zijn, dat wist ik al, maar dat gevoel werd steeds sterker.
    Ik hoopte dat het met Austin en James niet zo afliep als Nathaniel en Takara.


    If we burn, you burn with us. <3

    James

    'Ja is goed.' Ik schudde even met mijn natte haar. Een paar druppels vlogen eruit. Ik zag al een oranje gloed van het vuurtje en het gelaat van Parwinkle. Ik lipe naar hun toe 'Hallo!' zei ik vrolijk. 'We hebben iemand meegenomen!'

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!