• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Topic 1

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik loop ook terug naar het kampvuur en leg mijn rugzak even naast het kampvuur neer. Ik tel even mijn messen en zie dat ik er nog negen heb. 'Nou James,ben je er klaar voor?'vraag ik grijnzend terwijl ik een mes omhoog hou.

    Guinevere

    'Als je dat maar een beetje verder weg doet, ik ben al door genoeg messen aangevallen.' Ik werp even een blik op mijn enkel en pols. 'Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga die kastanjes poffen.' zeg ik terwijl ik een lange, stevig stok pak en met mijn mes een scherpe punt maak zodat ik er straks een kastanje op kan spiesen.


    how dare you speak of grace

    James

    'Ja!' zeg ik vrolijk en ik pak een van de messen van Austin. 'Wat moet ik doen?' ik zwaai gevaarlijk met het mes in het rond en laat hem dan vallen. Snel raap ik hem op in de hoop dat niemand het heeft gezien.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Guinevere

    'Die zag ik loverboy.' zeg ik grijnzend terwijl ik vanuit mijn ooghoek naar James kijk. Ik prik een kastanje op mijn stok en houd hem in het vuur. 'Wel, hup hup. Ga oefenen.'


    how dare you speak of grace

    Austin
    Ik lach even om James en trek hem wat veder weg mee. Het is een beetje open en er staat een grote boom. 'Laten we eerst maar is gaan gooien,dat lukt waarschijnlijk wel door het speerwerpen'zeg ik en wijs naar de boom. 'richt je op één punt'zeg ik en wacht af tot die gaat gooien.

    James

    Ik word rood en loop met Austin mee. 'Wat moet ik doen?' herhaal ik. Ik hou zijn mes extra goed vast. Als hij het heeft uitgelegd richt ik op een punt en gooi. Hij suist net langs de boom. 'Bijna!' roep ik.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik geef hem nog een mes en zie het andere al liggen. 'Probeer maar nog een keer'zeg ik en haal eerst heel gauw het mes op die ik weer in mijn riem steek.

    James

    Ik richt weer en probeer me te concentreren. Ik beweeg mijn arm naar achter en gooi dan. Hij suist er weer langs, maar nu via da andere kant. 'Weer bijna!' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik grinnik en knik. 'Ik doe het een keer voor oke'zeg ik en ga voor de boom staan. Ik concetreer me op één punt in de boom en beweeg mijn arm naar achter waarna het mes uit mijn handen schiet en zich en weg door de boomschors bort. Ik grijns even naar James en haal het mes eruit. Het andere mes neem ik ook gelijk mee en geef die aan hem. 'Nog een keer,goed concentreren.'

    James

    Austin doet het voor en ik let goed op. Dan mag ik het nog een keer proberen. Ik beweeg mijn arm naar achteren. Dan denk ik plotseling aan Alexys hoofd. Met grote kracht gooi ik het mes en hij knalt in de boom. Hij zit erg diep. Langzaam loop ik er naartoe en bekijk hem goed. Heb ik dat echt gedaan? 'Ja het is gelukt!' roep ik enthousiast.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Ja het is je gelukt!'roep hij enthousiast. 'Goed gedaan'zeg ik en geef hem een schouderklopje. 'Na een paar keer oefenen kan je echt goed mikken.'zeg ik tevreden en kijk even naar het mes. Het zit aardig diep,dus hij heeft wel veel kracht in zijn arm.

    James

    Ik haal het mes eruit en probeer het nog een keer. Weer raak. 'Hij zit er weer in!' roep ik en ik ren er naartoe. Dat herhaal ik nog een tijdje en ik gooi ook nog een keer mis. Best goed, vind ik van mezelf. In de trainingsruimte lukte het nooit, maar daar hadden ze ook niet zo'n goede leraar als Austin. 'Je bent een goede leraar.'. Grijns ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    'Dankje, en jij een goeie leerling'zeg ik en glimlach. 'Zullen we dan weer terug gaan? Dan kan je misschien ook aan de andere je kunsten showen'zeg ik lachend en loop al een stukje terug naar het kampvuur toe.

    James

    Ik loop met hem mee en als we bij het kampvuur zijn dan zitten Guinevere en Parwinkle de kastanjes te ploffen. 'Lekker!' zeg ik als ik er een in mijn mond stop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Austin
    Ik pak een gepofte kastanje en steek hem in mijn mijn mond,echt lekker. James zegt 'Lekker'en ik maak een instemmend geluidje.