• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik loop over de tegels buiten. Alles ziet er hier zó troosteloos uit dat ik het vanzelf ook word. Ik ril even als de wind dwars door mijn niet-kleding heengaat en ik laat mezelf neerzinken op een bankje die er staat. Ik zit recht tegenover de ramen maar negeer die door mijn mijn pakje sigaretten te kijken die ik uit mijn schoen haal. Hij raakt er een beetje verkreukeld van. Ik haal er een witte sigaret uit, de merknaam Pink Elephant pronkt er met roze letters op. Ik stop het filter in mijn mond en vis ergens een aansteker vandaan, aangezien ik geen bh draag onder deze kleding, mijn normale opslag plek. Ik steek hem aan en inhaleer het eerste trekje terwijl ik nog even met de aansteker speel en het vlammetje groter en kleiner laat worden. Dan stop ik hem weer weg en zak een beetje onderuit om naar de lucht te kunnen kijken, die lang niet zo leuk is als je niet stoned bent. Ik neem nog een trekje en blaas de rook omhoog uit. Dan kijk ik naar hoe de rook langzaam verdwijnt.


    Your make-up is terrible

    Jason van Huyse
    'Oké ben je klaar?' Vroeg ze.ik knikte en ze duwde de deur een stukje open en bekeek de gang. 'Veilig.' zei ze en liep de gang op."Oké waar moeten we nu naartoe?" vroeg ik en volgde haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Oke lang verhaal.' ik kijk hem even aan, maar besluit dan toch te vertellen. 'Mijn moeder was fotomodel, ze had verschillende klussen en was daarom haast nooit thuis. Mijn vader deed ondertussen van alles met me, van miskrachten tot mishandeling. Ook bedroog hij mijn moeder met andere vrouwen.' ik zwijg even. 'We verhuisde naar Zuid-Amerika. Daar werd alles nog erger. Op mijn 11de kreeg ik het litteken. Ik was er klaar mee en begon mijn moeder alles te vertellen. Ze geloofde me niet. Toen ik 12 was heb ik in een opwelling toen ze me weer niet geloofde van het balkon afgeduwd. Dus vermoord. Daarna heb ik mijn vader proberen neer te steken, maar hij kon vluchten. Ik ben gevlucht en heb een jaar spoorloos weten te blijven. En via drugsdealen en alles aan geld weten te komen. Na een jaar pakte ze me op en gooide ze me daar in de cel. Ik heb daar bijna 4 Jaar gezeten. Omdat ik Nederlands ben hebben ze Me nu hier gedumpt.' ik zwijg en staar voor me uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Meidenkamer 2,' zei ik glimlachend. 'Mijn kamer dus, als je wilt mag je mee.'
    Ik begon alvast te lopen. 'We verstoppen jullie wel onder het bed als er iemand binnen wil komen.'
    Dat zou bij hem wel passen, hij was iets kleiner als mij.


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ik liep een beetje rond door de ruimte. Niet echt mijn smaak als je het aan mij vroeg. Het gesprek met Beck spookte nog een beetje door mijn hoofd. Ze frustreerde mij, maar toch.. Ergens was het wel leuk.
    Ik liet mijn vingers langs de muur gaan. Ze had half gelijk over het homo gedeelte. Ik balde mijn hand in een vuist en draaide mijzelf om. Ging ik me hier nou laten stressen door haar? Ik schudde flink mijn hoofd. Mijn muts voelde ik van mijn hoofd glijden en net op tijd ving ik hem op. Ik keek ernaar en ging met mijn lege hand eventjes door mijn haren heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jasper de Ridder
    'Wow,' zei ik verblufd. 'Ik had toen ik hierheen was gekomen dat er moordenaars zouden zijn en daar had ik geen problemen mee gehad maar ik kon met niet voorstellen dat iemand Lauren, en zeker niet een jonge en onschuldige Lauren, pijn zou willen doen.


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Meidenkamer 2'zei ze glimlachend,haar lach was mooi,maar snel keek ik weer voor me uit.'Mijn kamer dus, als je wilt mag je mee.'zei ze en begon wat te lopen ,ik rende haar achterna.'We verstoppen jullie wel onder het bed als er iemand binnen wil komen.'zei ze dan en ik grinnikte"Is goed als er iemand binnen komt zul je me niet vinden.zei ik lachend en volgde haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Ze zeggen dat ik op mijn moeder lijk. Dus waarschijnlijk dat mijn vader het me daarom aandeed. Maar het liefste draaide ik de tijd terug, vermoorde hem en liet mijn moeder leven. Ik zou wel kwaad op haar zijn, maar als ik mijn vader nu Zie steek ik een mes recht door zijn hart. Niemand wilt me geloven wat hij me heeft aangedaan en ze hebben gelijk. Ik ben een moordenaar en hij is... Een rijke man.' ik kijk naar Jasper en zucht. 'Ik ben nog nooit zo open naar iemand geweest. Maar
    Ik vertrouw je wel en anders weet ik je te vinden,' ik glimlach. 'De gevangenissen in nederland zijn niets vergeleken die in Zuid-Amerika. Daar is het leven of dood.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik liep rustig. Dit was eigenlijk het moeilijkste deel van het zijn van een dief, wanneer je je buit eenmaal binnen had dan moest je je normaal blijfen gedragen. Driekwart van de mensen zou ons nu voorbij lopen en niet eens door hebben dat we de drank bij ons hebben. Dit is ook het deel waar het meest gefaald werd. 'Maar beter komt er niemand binnen zonder mijn toestemming want die geef ik gewoon een klap voor zijn bek.'


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Ik lul zoiets niet zomaar door,' zei ik. 'Iedereen hier zit met z'n eigen verhaal en daar heeft niemand anders iets mee te maken, als je het iemand verteld moet die z'n bek houden, zo simpel zit het in elkaar. Maar zullen we kijken of onze dief alweer terug is gekomen?'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Maar beter komt er niemand binnen zonder mijn toestemming want die geef ik gewoon een klap voor zijn bek.'zei ze ,maar meer inzich zelf dan tegen mij.Ik lachte "Daar help ik je graag bij." zei ik en liep verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik grinnik en knik. Ik sta op en loop de trap op naar boven. Nieuwsgierig naar de voorraad. Ik kijk om om te zien of Jasper al komt. 'En bedankt. Dat je wilde luisteren,' glimlach ik. Ik loop door naa slaapkamer twee. Ik klop op de deur en wacht af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Volgens mij is het hier gewoon geen erg goed idee om iemands kamer binnen te komen zonder eerst te kloppen,' zei ik. 'Niemand lijkt echt bang te zijn om geweld te gebruiken.'
    We kwamen intussen bij de kamer aan en ik duwde de deur open. Ik legde de drank op het bed en zag nog niemand anders. 'Nu nog op de rest wachten.'
    Er wordt geklopt. 'Wat is er?'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 0:34 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    'Wij zijn het.' Glimlachend open ik de deur en kijk naar Sanne. 'We hebben Mysha niet gevonden,' zucht ik. Dan kijk ik naAr Jason. 'Je hebt Daniel ingeruild zie ik.' zeg ik kil tegen Sanne. 'Hoi,' mompel ik naar de jongen. Ik loop door naar de alcohol. Ik pak de champagne en klok een paar slokken achterover.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik raakte Daniël kwijt,' gaf ik als verklaring. 'En toen liep ik hem letterlijk tegen het lijf, hij bood aan me te helpen als hij een deel van de buit kreeg en het was beter als niets, als je zo wordt opgepakt heb je altijd een medeplichtige.'

    Jasper de Ridder
    Ik liep achter Lauren binnen en toen zag ik Sanne's nieuwe bondgenoot. 'Jason?' Vroeg ik verbaasd. 'Het is trouwens logisch dat je tegen hem opliep, zo groot is hij niet dus hij is makkeljk over het hoofd te zien.'
    Sanne zelf ik nog groter als hij.


    Remember to be ridiculous.