• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    ze tilde haar hand omhoog en liet me de sleutelarmband zien, 'Een van deze sleutels is die van de drankkelder, ik heb hem gestolen terwijl Mysha en Lauren de vrouw bij de balie afleidde,' zei ze. 'Maar we konden Mysha niet meer vinden dus ik en Daniël zouden de drank vast gaan halen terwijl Jasper en Lauren Mysha zouden gaan zoeken maar ik ben Daniël kwijt en alleen krijg ik nooit meer als een of twee flessen mee naar de kamer.' zei ze dan.Ik grinnikte."Ik wil je best wel helpen hoor,maar dan wil ik ook wel een beetje van de buit."zei ik en glimlachte.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    'Door mijn vader.' ik kijk hem aan en til mijn shirt op. Je ziet een litteken van links boven naar mijn rechter heup lopen. Ik slik en kijk er Zelf naar. Spuuglelijk vond ik het. Vlug doe ik mijn shirt weer naar beneden. 'Hij heeft iedereen wijsgemaakt dat ik het zelf heb gedaan. Zelfs mijn eigen moeder geloofde dat.' ik zucht en bijt op mijn lip.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Ik laat mezelf tegen de muur omlaag zakken, de ruwe structuur schaaft over mijn rug heen en laat een vage schaafwond over dat lichtelijk prikt. Mijn ogen hou ik gesloten. Ik sla mijn armen over mijn knieën heen en leg mijn hoofd erop. Nu zie ik er een stuk kleiner en kwetsbaarder uit, maar je mist me ook sneller, gelukkig. Ik heb geen behoefte aan gezelschap. Plotseling besef ik hoezeer ik mijn vrienden mis, zulke mensen zal ik hier niet vinden. Ik open mijn ogen en kijk door de gang heen. Die Nathan zal nu wel al lang en breed weg zijn, gelukkig. Maar ik heb nu even niet de moed en de energie om op te staan en dezelfde kant op te lopen en mijn 'verkenning' te vervolgen. Dus blijf ik hier gewoon zitten, de stemmetjes in mijn hoofd negerend, mijn open opnieuw gesloten.
    Herinneringen schieten door mijn hoofd heen vanwege het gesprek van net, onwelkome herinneringen. Mijn eigen schuld dat ik ze heb, vind ik. Preuts meisje dat iedereen uitdaagt en drugs gebruikt. Naief meisje dat dronken word en haar mond niet kan houden. In mijn hoofd scheld ik mezelf uit en hijs mezelf dan weer omhoog, met veel moeite. Ik weet niet meer welke kant ik nou opwilde, mijn orientatie vermoge is niet echt heel geweldig. Ik kies gewoon welke kant me het beste lijkt en sjok die kant langzaam op. Geen bewuste keuze, gewoon random. Het geluid van mijn schoenen op de grond weergalmt zacht in de lege gang. Uiteindelijk kom ik uit bij een deur, na even verbaasd naar de deur gestaard te hebben, alsof ik ben ben dat hij in iets anders veranderd, besef ik dat het de deur naar buiten is. Ja, ik kan wel een sigaretje gebruiken. Ik open de deur en kijk even naar het hoge hek. Bah.
    -

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:54 ]


    Your make-up is terrible

    Sanne Hoogdoorn
    'Mycha en Lauren gaan me hierom haten maar het is goed,' zei ik. 'Ik weet niet of je veel ervaring hebt met stelen en inbreken maar: zorg dat ze je nooit pakken met je buit, ren allebei een andere kant op en als je je wilt verstoppen verstop je dan hoog, mensen vergeten altijd om omhoog te kijken. En als we door jouw schuld ontdekt worden ben je er geweest, ik sta al in de boeken als een dief/overvaller/inbreker/zakkenroller dus dan ben ik de sjaak.'

    Jasper de Ridder
    Ik staarde even naar het litteken, daarna naar haar gezicht en daarna trok ik haar in een omhelzing. Ik ben nou eenmaal een aanhankelijk persoon en eerder iemand van daden als van woorden dus dit is volgens mij de beste manier om met zo'n situatie om te gaan. Gewoon iemand een knuffel geven.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Voor een misdadiger ben je wel erg knuffel achtig,' lach ik. Ik als even mijn armen om hem heen. Ik had langer dan 4 jaar al geen knuffel meer can iemand gehad. Opeens brak ik. Ik bijt hard op mijn lip en versterk mijn greep, zonder het echt door te hebben. Tranen naderen. Ik slik en vecht er hevig tegen. Ik wil niet huilen. Ik huilde niet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Mycha en Lauren gaan me hierom haten maar het is goed,' zei ze. 'Ik weet niet of je veel ervaring hebt met stelen en inbreken maar: zorg dat ze je nooit pakken met je buit, ren allebei een andere kant op en als je je wilt verstoppen verstop je dan hoog, mensen vergeten altijd om omhoog te kijken. En als we door jouw schuld ontdekt worden ben je er geweest, ik sta al in de boeken als een dief/overvaller/inbreker/zakkenroller dus dan ben ik de sjaak.' zei ze.Ik knikte."Is goed ,dus hebben we een deal?" vroeg ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Nou ik ben nou eenmaal een fysiek persoon,' zei ik. 'Ik ben niet zo goed met woorden en geef iemand liever een knuffel als dat ik probeer iemand te troosten en die persoon alleen nog maar harder gaat huilen.'
    Dat ik allergisch was voor huiluitbarstingen vertelde ik er maar even niet bij. Ik werd echt doodsbang als iemand hard ging huilen.

    Sanne Hoogdoorn
    'Ja,' zei ik. 'Maar heb jij enig idee waar de drankkelder is want anders moeten we die ook nog gaan zoeken.'
    We liepen door de gang en zodra we de hoek om waren gelopen zag ik een deur met in gigantische letters "Drankkelder" erop. 'Gevonden denk ik.'


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik glimlach en laat hem los. 'Ik huil niet zo snel. Laten we verder gaan zoeken.' ik loop alwaar voor hem uit en kijk de gang in. Waar is ze? Ik kijk om naar Jasper. 'Waarom zit je eigenlijk hier?' ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jason van Huyse
    'Ja'zei ze.Vanbinnen maakte ik een vreugde dznsje,het is al eeuwen geleden dat ik nog eens goed kon drinken.Toen we de hoek omliepen vonden we een deur met 'Drankkelder'opgeschreven in grote letters."Gevonden dink ik." zei Sanne."Indedaat hier kon je niet naastkijken.Ik inspecteerde de deur en zag het slot."Doe maar open jij hebt de sleutel." zei ik en wachtte af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    'Ik heb een jongen het ziekenhuis in geslagen,' zei ik. 'Het was niet de eerste keer dat ik iemand verwond heb maar dit keer is niet zeker of hij ooit nog zal kunnen lopen dus wat dat betreft ben ik misschien een beetje ver gegaan. De jongen eistte dat ik jarenlang de bajes in verdween maar de rechter stond erop dat ik dit zou proberen. Hij heeft intussen door dat een paar maanden cel geen verschil meer maakt voor mij en hoopte dat ik hier mijn leven zou gaan beteren.'


    Remember to be ridiculous.

    Sanne Hoogdoorn
    ga alle sleutels na en vind er eentje zonder mijn eigen merk. Ik haal hem van de armband af en doe de deur snel open. Ik zag dat hij een slot aan de binnenkant had dus zodra Jason binnen was deed ik hem volledig dicht. 'Kies maar iets uit,' zei ik. 'Maar doe zuinig. Het duurt nog wel even voor ze door hebben dat de sleutel mist dus je kan nog eens terug komen.'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 0:05 ]


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'misschien beetje hard handig?'. Lachend kijk ik hem aan en laat me dan op een trap treden vallen. 'Ik weet niet waar ze is, ik heb honger en ik ben moe,' zucht ik. 'En ik heb geen idee wie mijn kamergenoot is.' ik leg mijn hoofd tegen de muur en sluit mijn ogen. 'Die alcohol mag wel snel komen...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik ben misschien een beetje aan de opvliegende kant,' gaf ik toe. 'Maar nu is het jouw beurt, wat heb jij uitgevreten dat ze je hier dumpen omdat ze verder niet wisten wat ze met je aan zouden moeten? Ik bedoel het lijkt erop dat het dat is.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    ze prutste wat met de armband en het sleuteltje die eraan ging.De deur ging open en het was net een hemel die verscheen.'Kies maar iets uit,' zei Sanne. 'Maar doe zuinig. Het duurt nog wel even voor ze door hebben dat de sleutel mist dus je kan nog eens terug komen.' Dat liet ik me geen 2 keer zeggen ,ik ging wat meer naar de achterste flessen en pakte er wat van de beste uit.Ik had gelukkig de hele dag al eeen trui aan en kon dus zo mijn zakken vullen.1In mijn zak en 4 in mijn handen.dit word wel wat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik pakte snel wat spullen, een fles wijn, een fles whisky, een fles champange, en vier bierflesjes waarvan de wijnfles en een van de bierflesjes in mijn tasje konden. 'Oké ben je klaar?' Vroeg ik. Ik duwde de deur een stukje open en zag een lege gang. 'Veilig.'


    Remember to be ridiculous.