• Footie friends until the end.

    Marjolien Gómez ~
    Kim Sneijder ~
    Sanne Kaká ~
    Cheryl Torres ~
    Charissa van der Vaart ~
    Lotte Özil ~
    Amy Torres ~
    Claire Huntelaar ~
    Naomi Khedira ~
    Demi Ronaldo ~
    Lisanne Eriksen ~
    Jasmine Villa ~
    Manon Fabregas ~
    Emmely Özil ~




    “I want to win the Cup, and the way to the Cup is through Spain. You have to beat them because they are the best team in the world. They are very close to each other. People sometimes say you have to be like 11 friends on the field. It’s not the truth, but if you see the Spanish team play you have the feeling they are 11 friends having fun.”
    - Mario Gómez


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zolang Criska maar samen blijft. Wel vreemd dat hij 'zomaar' vertrekt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Robin is my hero serieus. ;_;

    Eerst Henry (Captain) WEG. Toen Fàbregas (WEG) nu Robin... En Vermaelen is vice captain, zal me niks verbazen dat hij dan captain wordt en over een paar jaar ook weer gaat.

    Ik haat transfers!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Zonder transfers is er geen voetbal. Het is niet anders en bij Man. zal hij ook wel weer goed spelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Barcelona wil hem ook hebben heb ik gehoord

    Boutella schreef:
    Zonder transfers is er geen voetbal. Het is niet anders en bij Man. zal hij ook wel weer goed spelen.


    Klopt, maar als het dan om je favoriet gaat en je favo club. (huil)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik weet niet of ze hem nog willen na het EK.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Klopt, maar als het dan om je favoriet gaat en je favo club. (huil)


    I understand. Maar voetbal moet vernieuwend zijn zowel voor de speler als voor de club anders presteert de voetballer ook onder zijn niveau. Maar ja, sterke.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik weet niet of ze hem nog willen na het EK.


    Heb je nog meer spelers van, hopelijk zijn ze bij het WK weer een team en geen ego groepjes.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    LONDEN - Robin van Persie ziet af van een nieuw contract bij Arsenal. Volgens de 28-jarige aanvaller kijken hij en de clubleiding anders naar de toekomst. ,,Ik ga niet in op details'', liet de geboren Rotterdammer woensdag op zijn persoonlijke website weten.

    Het contract van Van Persie loopt nog door tot medio 2013. Het is onduidelijk of de voormalige Feyenoorder komend seizoen al bij een andere club speelt. Manchester City, Juventus en Barcelona zouden serieuze interesse in hem hebben getoond.

    Van Persie werd vorig seizoen topscorer van de Premier League en tevens uitgeroepen tot beste speler van de Engelse competitie.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Heb je nog meer spelers van, hopelijk zijn ze bij het WK weer een team en geen ego groepjes.


    Eerst wil ik Gullit als coach :') Dan kijken we wel weer verder. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meh, I'm speechless.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Eerst wil ik Gullit als coach :') Dan kijken we wel weer verder. Haha.


    Indeed hehe.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    (...)

    Eerst wil ik Gullit als coach :') Dan kijken we wel weer verder. Haha.


    Ja dat wil ik ook, Gullit als coach, ik hou het voetbalnieuws als een tijd in de gaten haha

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Indeed hehe.


    Echt als die man coach wordt ben ik spontaan weer Nederlander. Heerlijk man, heerlijke humor, heerlijk karakter. Zelfspot en relaxed. Perfect.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het Nederlands elftal heeft door de vroege uitschakeling op het EK voetbal een vrije val gemaakt op de wereldranglijst. Oranje verloor 155 punten en zakte van de vierde naar de achtste plaats, blijkt uit de ranking die de wereldbond FIFA woensdag openbaarde. Europees kampioen Spanje verstevigde zijn koppositie, halvefinalist Duitsland steeg van drie naar twee en ruilde met plaats van Uruguay. Finalist Italië stormde de top 10 binnen en klom van plaats 12 naar zes.

    De achtste plaats is de laagste positie van Nederland sinds juni 2008. Toen stond Oranje tiende. Nadien klom de ploeg van voormalig bondscoach Bert van Marwijk constant hoger en bereikte het hoogtepunt in augustus 2011 met de eerste plaats. Het team raakte veel punten kwijt door de nederlagen op het EK tegen Denemarken, Duitsland en Portugal in de groepsfase.

    Opvallend is ook de positie van Brazilië. De traditionele voetbalgrootmacht is in de ranking van juli liefst zes plaatsen gezakt naar de 11e plaats, de laagste sinds de invoering van de wereldranglijst.