Amy Torres ~
    Claire Huntelaar ~
    Naomi Khedira ~
    Demi Ronaldo ~
    Lisanne Eriksen ~
    Jasmine Villa ~
    Manon Fabregas ~
    Emmely Özil ~

“I want to win the Cup, and the way to the Cup is through Spain. You have to beat them because they are the best team in the world. They are very close to each other. People sometimes say you have to be like 11 friends on the field. It’s not the truth, but if you see the Spanish team play you have the feeling they are 11 friends having fun.”
    - Mario Gómez

Normal girl at day, Catwoman at night.

VanDerVaart schreef:
    Me 2

Beter kom je hier met mij mijn tas inpakken. Het is zo ongelooflijk veel. Ik heb alleen al een dubbele toillettas - in case of - O.o

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Boutella schreef:
    (...)

Beter kom je hier met mij mijn tas inpakken. Het is zo ongelooflijk veel. Ik heb alleen al een dubbele toillettas - in case of - O.o

Ja is goed
    zit Cris trouwens al in je tas ??

Hi guys, (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja is goed
    zit Cris trouwens al in je tas ??

Gezellig!

Nee, Cris is er nog niet bij. Die houd ik nog even gezellig in mijn bedje tot zaterdag morgen. Maar nee, die jongen heeft een aparte tas en een eigen stoel in het vliegtuig want hij neemt meer mee dan de hele groep samen :')

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Wanneer vertrek je Demi? Is je waarschijnlijk al 913780x gevraagd, haha.

Zaterdag toch ??

Aria schreef:
    Wanneer vertrek je Demi? Is je waarschijnlijk al 913780x gevraagd, haha.

Zaterdag ochtend moet ik er om 8:00 zijn.

Kom er wel net achter dat ik mijn bloedgroeppapieren kwijt ben '-.-. niet verplicht maar erg handig krijg ik spontaan een of andere aandoening.

Boutella schreef:
    (...)
    Zaterdag ochtend moet ik er om 8:00 zijn.

Kom er wel net achter dat ik mijn bloedgroeppapieren kwijt ben '-.-. niet verplicht maar erg handig krijg ik spontaan een of andere aandoening.

Ah jeetje zeg, dat is al bijna!

GTST begint zo, tot straks

Aria schreef:
    (...)
    Ah jeetje zeg, dat is al bijna!

Ja, hahaha. Het lijkt aan alleen mijn verzorgingsproducten alalsof ik drie maanden wegga. Nog nooit zoveel meegenomen aan alleen verzorging. Hahah. Maar ik sta echt te springen.

Doeg Charissa.

OMG ik zit hier bij zon lekkere jongen in de trein.. zit mijn moeder naast me. fml x( hij heeft wat weg van enrique 8)

en haaaaai knufs<3!

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    OMG ik zit hier bij zon lekkere jongen in de trein.. zit mijn moeder naast me. fml x( hij heeft wat weg van enrique 8)

en haaaaai knufs<3!

Foto Claire, ik wil een foto Claire!

Hi!

Kanniet hij houd me in de gaten via de weerspiegeling inhet glas =$$

ars moriendi

Huntelaar schreef:

Tuurlijk wel. Onopvallend achter een krantje. Naar je haar aan het kijken en dan klik. Mooie jongen op de foto ^^

Huntelaar schreef:

Oeeehh, he likes you ^^.

The odds are néver in our favor.