• Footie friends until the end.

    Marjolien Gómez ~
    Kim Sneijder ~
    Sanne Kaká ~
    Cheryl Torres ~
    Charissa van der Vaart ~
    Lotte Özil ~
    Amy Torres ~
    Claire Huntelaar ~
    Naomi Khedira ~
    Demi Ronaldo ~
    Lisanne Eriksen ~
    Jasmine Villa ~
    Manon Fabregas ~
    Emmely Özil ~




    “I want to win the Cup, and the way to the Cup is through Spain. You have to beat them because they are the best team in the world. They are very close to each other. People sometimes say you have to be like 11 friends on the field. It’s not the truth, but if you see the Spanish team play you have the feeling they are 11 friends having fun.”
    - Mario Gómez


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik word zenuwachtig voor Barca


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ik word zenuwachtig voor Barca


    Barca _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Barca _O_


    Ben bang dat ik de helft ga vergeten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Ben bang dat ik de helft ga vergeten


    Hahaha Ken het gevoel. Heb ik nu momenteel ook. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    I'm back sweeties (flower)

    Hi girl!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik baal, ik baal, ik baal, ik BAAL.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Ik baal, ik baal, ik baal, ik BAAL.

    Wat is er ?? :O


    Delicious!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Donderdag is mijn etensstaking voorbij wat betekend: Vrijdag Tapas bij El Pueblo _O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Wat is er ?? :O


    Robin gaat weg bij Arsenal :'(


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Robin gaat weg bij Arsenal :'(

    What ?? NO !!! Niet Robin (huil)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    What ?? NO !!! Niet Robin (huil)


    Hij gaat naar Man City verdomme. (huil)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Hij gaat naar Man City verdomme. (huil)

    Volgensmij is dat nog niet zeker, als ik het goed begrepen heb
    Maar hij mag niet naar City :(

    Hoge woord is eruit: Van Persie vertrekt bij Arsenal
    Woensdag, 4 juli 2012 om 18:35

    Robin van Persie zal zijn contract bij Arsenal niet verlengen. De 28-jarige spits laat dat woensdag weten op zijn persoonlijke website, die direct daarna vanwege overbelasting niet meer bereikbaar was. “Ik heb er lang over nagedacht, maar besloten om mijn contract niet te verlengen”, stelt Van Persie zelf. Hij heeft er acht seizoenen in het shirt van the Gunners opzitten en kende het laatste anderhalf jaar zijn beste periode.

    Van Persie voerde verschillende gesprekken met Arsenal, de laatste maanden; met Arsène Wenger en directeur Ivan Gazidis. “Ik ga niet op details in, maar daarin is duidelijk geworden dat de club en ik op een verschillende manier naar de toekomst kijken”, legt Van Persie uit. Hij verliet Feyenoord in de zomer van 2004 voor Arsenal en brak in zijn derde seizoen door; toen maakte hij elf goals. Na acht jaar staat de teller op 194 wedstrijden en 96 doelpunten in de Premier League.
    De grens van honderd treffers doorbreekt hij wellicht nog, als Arsenal besluit hem te houden. De Engelse club zei dat te willen doen, maar kwam er later weer op terug. Mocht Arsenal besluiten dat het beter is haar aanvoerder van de hand te doen, met nog een jaar te gaan op zijn contract, dan zijn er genoeg gegadigden. Met name Manchester City en Juventus zijn veel genoemd als kanshebbers op de handtekening van de spits.

    Van Persie wilde lange tijd niet met de media praten over de beslissing die hij zou nemen; ook tijdens het EK met Oranje zweeg hij over zijn toekomst. Hij legt nu uit dat hij dat deed uit respect richting Arsenal. “En in overeenstemming met Mr. Gazidis en Mr. Wenger”, aldus de spits. “Maar aangezien er zó veel speculatie is in de media, vind ik dat het niet meer dan eerlijk is om jullie te zeggen wat zich op het moment afspeelt.”
    “Zelf heb ik een geweldig seizoen achter de rug, maar het is mijn doel geweest prijzen te pakken en de club terug te brengen naar zijn gloriedagen. Uit respect voor Wenger, mijn medespelers en de fans ga ik niet in op details, maar het is me duidelijk geworden dat Arsenal en ik verschillend denken over de manier waarop de club voorwaarts moet. Maar ik houd van de club en van de fans, hoe dan ook”, aldus Van Persie.
    “Ik ben hier opgegroeid en een man geworden. Iedereen heeft me al die jaren gesteund en ik heb altijd alles teruggegeven, op en naast het veld. Ik ben trots dat ik acht jaar lang deel heb mogen uitmaken van deze fantastische club. Zodra Mr. Gazidis terug is van zijn vakantie in de Verenigde Staten komen er meer bijeenkomsten en zal ik jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen”, belooft Van Persie. Afgelopen seizoen werd hij door zowel spelers als media in Engeland verkozen tot Speler van het Jaar.
    Manchester City
    Volgens Ian McGarry tekent Van Persie binnen twee weken bij Manchester City. De radiopresentator van de BBC meldt op Twitter dat de landskampioen ongeveer 27,5 miljoen euro overmaakt op de rekening van Arsenal. Van Persie zou bij City een slordige 280.000 euro per week gaan opstrijken.


    Normal girl at day, Catwoman at night.