• Louis Tomlinson en Nola Winters zijn de peetouders van baby Sophie, maar hebben een ontzettende hekel aan elkaar. Wanneer de ouders van Sophie omkomen, moeten zij samen voor het kind zorgen. Dit zorgt voor veel drama, gezeur en komische momenten. Zullen ze ooit gewend raken aan het ouderschap en vooral aan elkaar?

    Gebaseerd op de film’ Life as we know it.’


    Rollen die ik nodig heb:
    - De moeder van Sophie & beste vriendin van Nola (Die dus later omkomt)
    - De vader van Sophie & beste vriend van Louis (Die dus later omkomt)
    - Twee meisjes waar Louis mee vreemdgaat (Hij is in dit verhaal met Eleanor)
    - De vriendin van Harry
    - De toekomstige vriend van Nola
    - Een collega van Louis, die hem altijd helpt
    - Een beste vriendin van Louis

    Dit lijstje graag invullen:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Belangrijkste karaktertrekken: Niet te uitgebreid
    Uiterlijk: Bekend persoon a.u.b. (Geen Disney-actrices a.u.b)
    Beroep:
    Familie:
    Extra: Relatie, hobby’s etc.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 0:08 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik vul nog wel wat in!

    Rol: Toekomstige vriend van Nola Winters.
    Roepnaam: Ryan.
    Volledige naam: Ryan Justin Goulding.
    Leeftijd: 26 jaar oud. Jarig op 16 September.
    Belangrijkste karaktertrekken: Rustig & kalm, Nieuwsgierig, levenslustig, romantisch, altijd de waarheid vertellen en Avontuurlijk.
    Uiterlijk:



    Matt Lanter
    Ryan heeft een knap uiterlijk, niemand kan het ontkennen. Toch doet hij er zelf heel luchtig over en is hij niet té ijdel over zijn uiterlijk. Hij staat maar 10 minuten voor de spiegel en ziet er dan tip top uit.
    Ryan heeft donkerblond/lichtbruin haar met mooie blauwe ogen.
    Hij heeft een prachtige lach, die hem zelf nooit echt is opgevallen. Ryan kleedt zich gemakkelijk en houdt het liefst van losse kleding. Kleding die hém lekker zit.
    Beroep: Ryan zit in de architectuur. Hij doet aan binnenhuisarchitect. Hij ontwerpt vooral de wat duurdere huizen. Voor zijn jonge leeftijd heeft hij al heel wat bereikt in zijn carrière.
    Familie: Ryan woont op zichzelf. Hij gaat vaak op visite bij zijn ouders. Zijn vader heet Marco Goulding en is 53 jaar oud. Marco is gelukkig getrouwd met de 48-jarige Linda Goulding.
    Ryan heeft geen broertjes of zusjes en is alleen opgevoed.
    Extra: Ryan is op zoek naar de liefde, maar het lukt niet echt. Zijn hobby is surfen, hij vindt het geweldig om te doen als hij op vakantie is en is er erg goed in.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:40 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Hee, hee. Ik wil ook een rol invullen! (:
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Tinder schreef:
    Hee, hee. Ik wil ook een rol invullen! (:
    -XOXO


    Thankyouuu!


    Tell me about it, stud.

    Rol: Een beste vriendin van Louis.
    Roepnaam: Charlotte word over het algemeen Charlie of Char genoemd. Ze vind het wel best dat mensen haar bijnamen geven.
    Volledige naam: Charlotte Maxine Weston.
    Leeftijd: Ze is nu 20 jaar oud en geboren op 4 januari.
    Belangrijkste karaktertrekken: Onzettend zorgzaam kun je Charlie ook wel noemen. Als er iemand ziek is, zal ze de drang voelen diegene te verzorgen of te helpen. Charlie is het beste te omschrijven als een rustig meisje met een volwassen gedachtengang. Dat ze zo word omschreven, betekend niet dat ze iemand is die geen lol kan maken. Dat kan ze namelijk wel. Charlie is juist een heel spontaan meisje en erg 'outgoing'. Ze zal ten alle tijden ook zeggen wat ze denkt, positief of negatief. Zo zal het meisje iemand zijn die je echt moet kunnen accepteren. Soms kan ze bijvoorbeeld met een sneer uit de hoek komen en een beetje arrogant. Mensen kunnen dit vervelend vinden, maar daar heeft Charlie verder geen boodschap aan. Zo zal ze iemand zijn die snel klappen kan verwachten, vanwege haar opmerkingen of sneren. Charlie heeft het vaak genoeg meegemaakt. Het is niet dat ze dan gelijk gemeen gaat doen tegen mensen, ze doet namelijk het tegenovergestelde. Charlie negeert die mensen gewoon en dan wacht ze af.
    Uiterlijk:

    Katelyn Tarver.
    Beroep: Op dit moment werkt Charlie als serveerster in een restaurant vlakbij huis. Dat is niet het beroep dat ze voor de rest van haar leven wilt blijven doen. Zij wilt namelijk kinderpychologe worden. Binnenkort wilt ze daarom haar studie psychologie weer oppakken en verder studeren.
    Familie: De familie Weston is allang niet meer hetzelfde zonder vader Harold Weston. Hij heeft de familie na de geboorte van de tweeling Riley en Madison, van 16 jaar oud, verlaten. Charlie heeft dus een beetje haar moeder Meredith moeten helpen met de kinderen, toen ze wat ouder was. Ze hebben het lang genoeg zonder hem moeten doen, dus ze missen hem helemaal niet. Meredith is ook nooit hertrouwd, maar dat vinden de kinderen vrijwel niet erg.
    Extra: Charlie heeft enorme hoogtevrees en durft daarom niet zo veel wat met hoogte te maken heeft. Ook heeft ze heel erg een spinnen-fobie. Als ze ook maar een spin ziet, begint ze dan ook al te schreeuwen. Het zijn vooral de hele grote spinnen en de hele kleine, die haar bang maken.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:41 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Zou je me willen waarschuwen als je begint met dit verhaal?
    Want het lijkt me heel leuk ^^


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    IveFeelings schreef:
    Zou je me willen waarschuwen als je begint met dit verhaal?
    Want het lijkt me heel leuk ^^


    Is goed! (:


    Tell me about it, stud.

    Rol: Beste vriendin van Nola en moeder van Sophie.
    Roepnaam: Victoria word altijd Torrey genoemd, dat is haar bijnaam sinds vroeger. Haar ouders zijn er mee begonnen en iedereen nam het over.
    Volledige naam: Victoria Erin Foster-Lancaster.
    Leeftijd: Torrey is nu 26 jaar oud en geboren op 18 maart, in het jaar 1986.
    Belangrijkste karaktertrekken:
    Uiterlijk:

    Emilia Clarke.
    Beroep: Vroeger werkte Torrey als eventplanner (voor onder andere feesten en bruiloften). Toen ze Sophie kreeg is ze daar tijdelijk mee gestopt. Tegenwoordig gaat ze er nog vooral mee door. Dan bijft Sophie gewoon bij haar man.
    Familie: De familie Foster is een rijke en rustige familie. Het hoofd van dit gezin is de 53-jarige Hugo. Hij werkt aan huis en leeft nog altijd van zijn rijkdom. Hugo is getrouwd met de 50-jarige Meredith. Het oudste kind is de 26-jarige Victoria zelf. Na Torrey kwam de 23-jarige Jane. Zij had een rebelse fase toen ze uit huis ging en is helemaal naar Ierland verhuisd. De rest van het gezin spreekt haar nooit meer, maar Torrey spreekt haar nog geregeld.
    Nu heeft Torrey haar eigen familie die bestaat uit haar man, de 27-jarige Gabriel Lancaster en haar dochter Sophie van anderhalf jaar oud.
    Extra: Sophie, 3/4 jaar oud.

    Ik ga zo verder!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 21:27 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old