• Good Afternoon lovely readers,


    De laatste tijd lees ik ineens weer heel erg veel , en heb ik enorm veel inspiratie! Ik ben bijna een tikkende Inspiratiebron die op het punt staat om te ontploffen. En het lijkt me leuk om met iemand samen te schrijven.

    Dus voor de personen die intresse hebben -

    Ik wil wel schrijven over:
    Onbekende personen
    Horrorverhaal !
    Harry potter
    True blood
    Pretty little lairs
    Fantasy verhaal
    Anime
    Demonata serie (Darren shan)
    Cirque du freak serie
    En dingen waar ik op dit moment niet op kan komen!

    Ik wil niet schrijven over:
    One Direction
    De Biebs-meister ( Justin bieber )
    De Jonas brothers
    The hunger games
    Twilight

    -Ik weet dat die onderwerpen juist de trend zijn om dit moment, maar ik heb er dus echt niets mee-


    En dit wil ik dan weten :

    Naam:
    Leeftijd:
    Schrijfstijl -Link/voorbeeld-:
    Waar je over wil schrijven:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 21:25 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Naam: Tara
    Leeftijd: 15
    Schrijfstijl -Link/voorbeeld-: Klik
    Waar je over wil schrijven: Het liefste over HP of een gewoon Fantasy verhaal


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naam: Stardustly
    Leeftijd: 15 jaar
    Schrijfstijl -Link/voorbeeld-:
    Ik vroeg me af of hij het deze keer echt meende. Zijn donkergroene ogen boorden zich in die van mij. Ik voelde hoe mijn hart een paar tellen oversloeg. “Dus, dit was het dan “, wilde ik zeggen, maar er kwam niet veel meer uit dan wat onverstaanbaar gebrabbel. Ik knipperde verwoed met mijn ogen, vechtend tegen de opkomende tranen. Het mislukte. Ik voelde hoe een traan vanuit mijn ooghoek naar beneden gleed, recht op de zoom van mijn zalmroze jurkje. Ik had deze jurk samen met hem gekocht. Hij was mouwloos, en aan de onderkant afgewerkt met broderie. Ik herinnerde me nog hoe hij naar me had gekeken hoe hij zei: “Je bent het mooiste wat ik ooit gezien heb.” En ik had gelachen en gebloosd. Ik bleef een tijdje naar de vochtig geworden zoom staren. Hoelang gaat deze kwelling nog duren, vroeg ik me af. Hoelang gaat deze pijnlijke stilte, scherp als doorns, nog doorgaan? Er ontsnapte nog een traan uit mijn ooghoek. Ik hoorde hoe hij zijn ademhaling stukje bij beetje weer onder controle kreeg. “Ja”, fluisterde hij, “het is voorbij.” Het is voorbij. De woorden echoden na in mijn hoofd. Het leek net of iemand mijn keel dichtkneep, een fractie lang dacht ik zelf dat het werkelijk zo was. Ik voelde hoe mijn tere knieën het begaven onder mijn verscheurde lichaam. Ik hoorde hoe mijn knieën kraakte bij het botsen van de koele grond. Alle andere mensen, zouden het uitgekermd hebben van de pijn, maar dit was niks vergeleken met de pijn die mijn hart voelde. Het werd plots zwart voor mijn ogen. Ik voelde hoe ik werd meegezogen in een bodemloze put. Ik probeerde me tevergeefs vast te klampen aan de rand, maar ik was de zwak. Ik werd steeds dieper en dieper meegetrokken, en ik kon niets doen om het te stoppen.

    Waar je over wil schrijven:
    Het liefste over onbekende personen en fantasy :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:23 ]


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day

    Lijkt me leuk! ;3

    Naam: Tessa
    Leeftijd: 18 (oldiee)
    Schrijfstijl -Link/voorbeeld-: http://www.quizlet.nl/stories/57182/leaves-and-wonderments-hogwarts/
    Waar je over wil schrijven: Harry Potter ;3, horror, fantasy, onbekende personen

    Volgens mij heb ik jou al eerder geholpen met een story, hogwarts gone mad fzo. ;D Maar toen was mijn username nog iVampire.


    All our dreams can come true if we have the courage to pursue them.

    -

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:23 ]


    All of the stars are fading away, just try not to worry, you'll see them some day