• Thanks to Aragog

Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

Panem

Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Nesaea)
    2. Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

Dulcinnen

Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Caelum Niiréar (Nausicaa)
    5.

Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5. Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

Cjokradam

Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Nausicaa)
    4.
    5.

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

4Everdeen schreef:
    (...)

[Ik heb op de vorige pagina al gereageerd , allerlaatste bericht :'D.]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

{OWh, overheen gelezen, ki zal gaan kijken :3}

Tijd voor koffie.

{Ik las erover heen omdat er Octavia boven stond en niet Jef ;P}

Tijd voor koffie.

4Everdeen schreef:
    {Ik las erover heen omdat er Octavia boven stond en niet Jef ;P}

[Foutje, verkeerd gekopieerd :'D]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

{Oh ok ;P
    Leuke naam trouwens! Is het ergens van?}

Lagune Amphitrite Elyssia
    "Zelf niet een Dulcin. Wat jij volgens mij ook bent," ik ademde diep in, maar hij ging verder, "Lijkt me vervelend als iedereen weet wat je bent en je daardoor anders gaan behandelen. Bij mij is iedereen het zelfde! Mens, mens, vijand, vriend en mens," zei hij. "Ja, dat bedoel ik!" riep ik uit. Ik vond het echt verschrikkelijk! Ik was blij om een Dulcin te zijn, en mijn krachten vond ik geweldig, maar het feit dat iedereen me erdoor ging behandelen als een... ik weet niet wat, was stomvervelend. Ik merkte dat ik het hard had uitgeroepen, maar ik bood geen overbodige excuses aan. Ik klom onhandig via een waterpijp omhoog. Tja, ik was hier niet de dakenloper zoals Jef- geef mij maar wat water. "Ik wordt er soms zo gek van," ga ik verder. "Maar kan ik je echt nergens mee helpen? Ik sta er open voor-" zeg ik. Ik wil graag iets doen voor de jongen die hier naast me toevlucht neemt naar de daken, hij doet niet zielig of meelijwekkend, maar het lijkt me alleen een trieste situatie waarin hij verkeerd.

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:48 ]

Tijd voor koffie.

[Het is van een Italiaanse metal band :Y)]
    Jefferson 'Jef' Claude Fuentes
    'Ja, dat bedoel ik!' Riep ze voluit. Hoe lang zat die gedachten vast? Ze klom onhandig omhoog via een waterpijp. Zoveel ervaring had ze er niet mee.'Ik wordt er soms zo gek van,maar kan ik je echt nergens mee helpen? Ik sta er open voor,' Ik klom omhoog via de muur. De stenen waren moeilijk om op te klimmen, maar wel een leuke uitdaging. Ik schudde mijn hoofd naar haar.'Mijn situatie is rot, maar ik leerde er mee leven. Boven op het dak kan ik rustig niets doen,' Ik klom snel omhoog, vergeleken met Lagune dan. Boven ging ik op het dak staan en hurkte even. 'Waarschijnlijk minder vervelend dan jouw situatie,' Ik stak mijn hand uit. 'Hulp nodig?'

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:55 ]

[This sucks, al m'n personage's zitten vast dus ik kan niet verder :')]

[ I Suck, ik heb het begin gemist ):]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Ik zat me net te bedenken "Is die Prisoner er eigenlijk wel eens geweest?" xd]

[Chryse is aan 't wachten tot Delilah Myrrha wilt vermoorden, Adelynn wacht op antwoord van Caelum en Nathan zit thuis met Melrose. En niemand daarvan is online D:
    Nou, Valeria is online, maar niet echt actief online]

[Ik ga dit topic wel spammen, kan ik een nieuwe openen]

[(cat)]

[(joehoe)]

[*O*]

(Ik lees en ik teken en ik luister muziek en ik probeer m'n telefoon weer te laten werken en ik denk aan aantrekkelijke mannen van in de dertig en ik ben niet gemaakt om heel veel dingen tegelijkertijd te doen, lawl)

wooooo en toen was 'ie vol o:

[ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 19:14 ]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.