• Thanks to Aragog

    Panem is opgerezen uit wat vroeger Amerika heette, maar wat is er gebeurd met de andere werelddelen?
    Europa, Afrika en Azië hebben zich - na de overstroming op Australië - verenigd tot één koninkrijk: Cjokradam. Koning Jovan heerst over het gehele rijk, en is een waardige tegenstander van President Snow.
    Ondanks dat de bevolking van Panem geen idee heeft van die andere leven, bedenkt Snow tussen de Hunger Games door manieren om dit enorme, opkomende gevaar de kop in te drukken.
    Maar het meest bedreigende in Cjokradam zijn nog de Dulcinnen. Uit het oude Griekenland zijn tien nakomelingen van de oude Goden opgestaan.

    Wat gebeurt er wanneer President Snow vier van zijn volgelingen naar Cjokradam stuurt, om hen te laten infiltreren in de samenleving, het vertrouwen van de Cjokradam's te winnen zonder dat ook maar één inwoner daar er benut van heeft dat deze mensen inwoners van Panem zijn?

    Panem

    Jongens
    1. Julian Alex Bryori (Nesaea)
    2. Samuel Alexander Grey (HurtedHeart)

    Meisjes
    1. Addison Phoebe Mason (Prisoner)
    2. Melrose Joannah Xanthe (Aragog)

    Dulcinnen

    Jongens
    1. Daniël Emilio Scagotti (WillNotLearn)
    2. Ayden Jayson Bright (HurtedHeart)
    3. Nathaniël Alexander Damis (Prisoner)
    4. Caelum Niiréar (Nausicaa)
    5.

    Meisjes
    1. Chryse Jinx Chantrea (Nesaea)
    2. Ambrosia Artemis Artemyia (Prisoner)
    3. Octavia Selena Midnight (LacunaCoil)
    4. Delilah Persephone Villain (Leannan)
    5. Lagune Amphitrite Elyssia (4Everdeen)

    Cjokradam

    Jongens
    1. Jefferson 'Jef' Claude Fuentes (LacunaCoil)
    2. Nathan Orlando Scagotti (WillNotLearn)
    3.
    4.
    5.

    Meisjes
    1. Adelynn Chiara Lave (Nesaea)
    2. Diara Colleen (Leannan)
    3. Myrrha Valloittaa (Nausicaa)
    4.
    5.


    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 15:38 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caelum Niiréar
    "Nou... kijk. We moeten sowieso een keer trouwen, hoe dan ook. En het gaat sowieso niet erg... liefdevol worden. Dan maakt het toch ook niet uit met wie?"
    Verdomme, hij maakte dit nog ongemakkelijker dan het al was. "En dus," vervolgde hij, "je ouders stuurden me een brief en ik... reageerde. Tja." De redenen over het leeg aanvoelende huis verzweeg hij opzettelijk.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    (meeeh ik ben inspiratiedood & Q geeft nog steeds die rare malware-melding iedere keer dat ik iets aanklik & het is zo heet buiten (no_chears))


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik kreeg die melding maar één keer? o_o En niet inspiratieloos worden D:]

    Adelynn Chiara Lave
    "Oke," mompelde ik bevestigend. "Maar één ding: je gebruikt je kunstje niet op mij. Op geen enkele manier. Als je iets van me wilt, kun je het ook gewoon zeggen in plaats van van jezelf een onweerstaanbare god te maken."
    Zodra ik het had gezegd, besefte ik hoe het klonk. Ik bedoelde niet zozeer op het gebied van seks, eerder als brood halen of iets dergelijks. Ongemakkelijk trommelde ik even met mijn nagels op mijn knie toen ik me bedacht dat 'seks' wel iets was dat bij een huwelijk hoorde.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Jij wilde toch nog de rol van Zeyra op je nemen? Als Caelum nou straks weg gaat en Zeyra dan "zijn ding" gaat doen, krijg je dan weer inspiratie? (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (Ik krijg hem iedere keer in Chrome, nu gebruik ik Firefox, ik heb hem daarin tot nu toe nog maar één keer gehad
    & ik heb volgens mij nergens inspiratie voor vandaag, alleen maar voor slapen....)

    Caelum Niiréar
    "Dacht je dan soms dat ik iets van je wilde?" Direct nadat hij het had gezegd voelde hij zich er al wat schuldig over, maar blijkbaar had Adelynn iets andere verwachtingen van het huwelijk dan hij had. Hij zat nu niet echt te wachten op een zestienjarige, getraumatiseerde bedpartner. Als hij al een keer behoefte had aan een verzetje was het makkelijk genoeg een ouder, aantrekkelijker meisje in de stad te vinden. Hoewel hij zich daarna, zoals al eerder gezegd, op een vreemde manier fout en schuldig voelde. Zijn krachten gebruiken om anderen iets voor zijn gewin te laten doen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Iemand die Octavia tegen wilt komen? Ik ben verveeld in deze hitte D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik gebruik ook Chrome. Vreemd o_o

    En dat mag niet, je moet niet weg gaan :c]

    Adelynn Chiara Lave
    "Ik wil niet zo'n meisje worden wiens man buiten de pot pist omdat hij thuis niet kan krijgen wat hij wilt," bitste ik hem toe. Wilde ik mezelf zo laag laten zinken? Iemand worden die thuis wachtte tot haar man zijn behoeften had bevredigd bij een ander? Nee, dat wilde ik niet. Of ik nou van die man hield of niet.
    "Voor iemand die het niet eens is met het soort huwelijken hier, pas je je wel erg goed aan."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ben ongeduldig (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (Meeeh ik probeer een heel lelijk toolbar ding uit firefox te verwijderen maar volgens mij ben ik daar te a-technisch voor D: )

    Caelum Niiréar
    "Dat bedoel ik ook niet," zei hij. "Het enige wat ik bedoelde is dat ik niet van plan ben iets te doen met een zestienjarige. Dat zou toch gelijk staan aan... verkrachting."
    Het woord bleef in de lucht hangen nadat hij het had gezegd en plotseling leek het alsof de ruimte onder stroom stond. Hij besefte dat hij iets verkeerds had gezegd; keek onwillekeurig over zijn schouder om te zien of die broer ook in de buurt was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [Ik ga je ook maar geen advies geven :3]

    Adelynn Chiara Lave
    Voordat hij het laatste woord had gezegd, had ik nog willen antwoorden. Maar plotseling waren mijn woorden weg.
    Verkrachting.
    Onwillekeurig liet ik mijn hoofd een beetje hangen, keek naar mijn handen op mijn schoot. Mijn lange, blonde krullen schoven ook naar voren en zorgden ervoor dat ik hem niet meer kon zien.
    "Misschien noem je me gek, maar voor mij zit er nog wel íets van waarde in een huwelijk," zei ik met een zachte stem na een korte stilte, zonder naar hem op te kijken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caelum Niiréar
    "Dan ben ik toch bang dat we echt andere verwachtingen hebben..." De zin kwam eruit met een zucht, die eigenlijk al op de loer had gelegen sinds hij dit huis had betreden, waar niets van waarde en alles van lucht was, en dan vooral de mensen. En het minst waardevol van al was het huwelijk. Uitgevonden om de mannen wat in te tomen - zonder succes - en zodat er meer kinderen geboren konden worden die tot rijke, verwende personen opgevoed konden worden. Verstokt was het.
    Hij herinnerde zich de tijden toen hij zelf een rebelse zestienjarige was. De hele dag was hij te vinden in het centrum; kringen van vrouwen om hem heen. Schaamteloos was hij, genietend van de aandacht. Tot hij aan Medeia uitgehuwelijkt werd en de tragiek van deze samenleving langzamerhand tot hem doordrong.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Adelynn Chiara Lave
    "En ligt dat dan aan je gebrek aan respect voor vrouwen of voor mij?" Ik streek mijn haren weer naar achteren, en keek op. Hij leek in gedachten verzonken, onwillekeurig vroeg ik me af waar hij aan dacht.
    Mijn blik gleed van zijn ogen naar beneden, toen ik zijn lippen zag schoot mijn blik weg. Met lichtelijk gefronsde wenkbrauwen staarde ik naar het foeilelijke beeldje dat op het koffietafeltje stond. Had ik dat nou even serieus gedacht? Had ik - ookal was het maar één tel - eraan gedacht er er een mogelijkheid was om dichterbij te komen en hem te kussen?
    Misschien begon hij nu pas grip om me te krijgen. Begon zijn uitstraling op me in te werken, drong het zich door mijn huid, tot op mijn botten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    And she's gone again


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Kan de laatste post voor Delilah herhaald worden? Moest namelijk een hele dag werken.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    4Everdeen schreef:
    { Ik heb dyscalculie en wou NG1 doen... Zit er dus niet in alleen vanwege wiskunde, dat is echt balen! Nu doe ik CM, een wiskundevrij pakket...}

    (...)

    Lagune Amphitrite Elyssia
    "Maakt niet uit. En ja, hij is zo vervelend. Hij doet alles goed en ik doe niets goed volgens mijn ouders. Ik kon niet aanhoren hoe hij beter was. Ik ben Jefferson , maar ik hou het liever op Jef. Jij?" Ik kijk op van zijn openhartigheid. Ik doe het petje af dat ik op wou houden ter vermomming. Ik wou niet herkend worden als een Dulcin. Het plan was dus jammerlijk mislukt. "Lagune, Lagune Elyssia, Ik heb niet echt een.. bijnaam," begin ik. Ik werkte doordeweeks dus bij de bakker en soms in het weekend bij de visserij. Soms mocht ik mee de boot op, waar ik altijd van genoot. De zee, de spetters die op je voeten belandden, de connectie met de maan- ik ben altijd al een maankind geweest, aangezien die de zeëen en wateren laat golven etc. "Kan ik je ergens mee helpen?" vervolg ik. "Je broer of je ouders, ik weet niet," ik haal mijn schouders op.


    Tijd voor koffie.