• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Morgue schreef:
    (...)

    Betekend dit, dat de username Blowjob ook weer voor gebruik beschikbaar is? (cat)

    Denk t niet, Waspik is tenslotte een plaats en Blowjob en Rimjob een handeling is


    (Be)lieve in (you)rself

    Renner schreef:
    (...)
    Welkom terug ellen.

    Word bij elke verkiezing voor crewlid zo'n lijst gemaakt of alleen bij mod?


    Bij de bètaverkiezingen wordt dit niet gedaan, noch bij die van columnisten, etc. Dus deze bestaat alleen voor de modverkiezingen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Renner schreef:
    (...)
    Denk t niet, Waspik is tenslotte een plaats en Blowjob en Rimjob een handeling is


    Wie zegt dat er geen plaats is die Blowjob heet!

    Ahjah, ik vind het in ieder geval heel goed van Nynk en Andrea en Yoda en die leuke Elisa dat zij hier in ieder geval vragen beantwoorden, zou dat ook wel willen hebben gezien van de andere moderators, but okay.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:37 ]


    SLOAN.

    Yoda schreef:
    (...)

    Bij de bètaverkiezingen wordt dit niet gedaan, noch bij die van columnisten, etc. Dus deze bestaat alleen voor de modverkiezingen.


    Dan snap ik opzich wel waarom die is.


    (Be)lieve in (you)rself

    Morgue schreef:
    (...)

    Wie zegt dat er geen plaats is die Blowjob heet!


    opzoeken bij google maps ? ^^

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:35 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Geller schreef:
    Ahjah, ik vind het in ieder geval heel goed van Nynk en Andrea dat zij hier in ieder geval vragen beantwoorden, zou dat ook wel willen hebben gezien van de andere moderators, but okay.

    Hallo, ik heb vanmiddag super veel gereageerd in dit topic en ik heb ontiegelijk veel pb's geantwoord? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Renner schreef:
    (...)

    opzoek bij google maps ? ^^


    Ur Anus bestaat zelfs

    Renner schreef:
    (...)
    Denk t niet, Waspik is tenslotte een plaats en Blowjob en Rimjob een handeling is

    Waspik mag ook niet hoor. Zijn we mee bezig.

    En nu weer ontopic!


    I am an idiot, I move.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Hallo, ik heb vanmiddag super veel gereageerd in dit topic en ik heb ontiegelijk veel pb's geantwoord? :'D


    jij bent ook goed bezig (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Pioneer schreef:
    (...)
    Hallo, ik heb vanmiddag super veel gereageerd in dit topic en ik heb ontiegelijk veel pb's geantwoord? :'D


    Sorry Elisa, ik raakte in de war van je Username, vergeef me D:


    SLOAN.

    Creed schreef:
    (...)
    Waspik mag ook niet hoor. Zijn we mee bezig.

    En nu weer ontopic!


    Blowing Rocks is ook een plaatsnaam, maar het lijkt me dat jij noch de steen daarvan geniet.
    Anyway, Ik ben weer ontopic (:

    Creed schreef:
    (...)
    Omdat je dan misschien informatie gaat lekken naar de gebande, de gebande weer op Q kan laten.
    Maar dat is echt niet de enige reden, dat zou wel heel zwak zijn, om iemand op die lijst te zetten.
    Nogmaals: die lijst is een samenvatting en niet alles wat er besproken is.


    Maak dan eens een samenvatting van alle problemen die ik heb veroorzaakt. Ik heb één kleine waarschuwing gehad toen ik net op Q zat. Meestal zoek ik geen ruzie met mensen/topics. Ik wil wel eens horen wat voor problemen ik heb veroorzaakt.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Maak dan eens een samenvatting van alle problemen die ik heb veroorzaakt. Ik heb één kleine waarschuwing gehad toen ik net op Q zat. Meestal zoek ik geen ruzie met mensen/topics. Ik wil wel eens horen wat voor problemen ik heb veroorzaakt.

    Zoals al zovaak gezegd: die redenen zijn weg.
    Ik heb je niet op die lijst gezet, ik weet het niet. Misschien een andere mod?


    I am an idiot, I move.

    Geller schreef:
    (...)

    Sorry Elisa, ik raakte in de war van je Username, vergeef me D:

    We gaan samen naar The Maine en je herkent mijn username niet eens? :Y) *slaat*

    Oke off-topic haha. Maar ik vind het ook jammer dat niet alle mods hier verder op reageren hoor. Maar ik snap ze ook wel. De een trekt zich nou eenmaal terug uit dit soort situaties omdat die persoon er nou eenmaal niet goed mee om kan gaan, en de ander kiest ervoor om wel actief te reageren.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.