• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Ulliminate schreef:
    (...)als mod VOORKOM je ruzie's. Dus ookal wil je vragen beantwoorden, er komen ruzie's van. En dat is niet goed. So, still slecccccccccchttt

    En als jij nou eens naar het antwoord van Creed kijkt? :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Creed schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad een goede tip. Thanks (:
    En wij zien niet wie zich aanmeldt, ook al staan de aanmeldingen open. Dus om het proces te versnellen beginnen we al met overleggen.


    Hmm, dat is wel vreemd, nouja. Zolang jullie mensen er op wijzen is het beter, anders bereik je nog niks met zo'n lijst.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waspik schreef:
    (...)

    Zo stiekem doe ik het anders niet.


    Sarita, jij kúnt niet stiekem doen, dat weten we allemaal.

    Ik ga net zoals Errin hier ook geen woorden meer aan vuil maken. Ik vind het echt jammer dat sommige users zo reageren. Bekvechten in het vorige topic gaat waarschijnlijk over mij, maar nee ik was niet aan het bekvechten. Ik zei mijn ding that's it. Ik hecht er verder ook totaal geen waarde aan, ik vind het voor de mods alleen heel lullig dat er zo gereageerd word want die meiden steken heel veel tijd in Quizlet en heel veel moeite en dus sorry als ik me daarin teveel laat meeslepen.

    Antebellum schreef:
    (...)
    En als jij nou eens naar het antwoord van Creed kijkt? :W
    Als jij nou gewoon eens oprot met je stomme hoofd.


    Where words fail, music speaks

    KangDaesung schreef:
    (...)

    + Ik kom ook even om de zoveel tijd kijken wat er afspeelt.

    Ik ook

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Drama maakt alles leuk 8D behalve dat het op internet is. Stiekem beeld ik me in hoe Sarita reageert hierop als het in het echt zou zijn :3 :3


    In het echt is het leuker


    (Be)lieve in (you)rself

    Americana schreef:
    And the drama goes on ;3 net een soap serie hier, Goede Q slechte Q. Oké flauw.

    Stiekem moet ik hier om lachen :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Drama maakt alles leuk 8D behalve dat het op internet is. Stiekem beeld ik me in hoe Sarita reageert hierop als het in het echt zou zijn :3 :3


    -denkt na.
    -Ziet voor hoe ze zou reageren.

    Ja, oké...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ulliminate schreef:
    Eigenlijk snap ik niet dat je nu dit topic opent. Drama is heerlijk ja, maar i mean. Als mod wil je ruzie's verkomen. In het vorige fucking topic werd er ruzie gemaakt. En nu maak je als het ware dit topic open om de ruzie verder voort te zetten. Slechttttt
    Bekijk het zo, gisteren was ik echt pissed dat er geen nieuw topic werd geopend omdat iedereen met vragen zat en geen enkele mod nog reageerde, zo leek alles in de doofpot gestoken te worden terwijl wij met de gebakken peren zaten niet wisten wat te doen. Door een nieuw topic te openen tonen ze deze keer dat ze wel rekening willen houden met de users.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Sarita, jij kúnt niet stiekem doen, dat weten we allemaal.


    Ik ben een ninja


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh god. :W Iksnap dat jullie antwoorden willen, maar sommigen kunnen zich wel iets volwassener gedragen, lijkt me. Chill out, children. Have a lollipop.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waspik schreef:
    (...)

    -denkt na.
    -Ziet voor hoe ze zou reageren.

    Ja, oké...


    Als dit in het echt was kom jij met je judo moves (krul)


    (Be)lieve in (you)rself

    KangDaesung schreef:
    (...)

    + Ik kom ook even om de zoveel tijd kijken wat er afspeelt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben er helemaal zeker van dat de mods er alles aan doen om het op te lossen, toch?


    The artist is the kid that survived.

    KangDaesung schreef:
    (...)

    + Ik kom ook even om de zoveel tijd kijken wat er afspeelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer