• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Yay heb alles ingehaald.
    Kan nu beginnen klagen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind dit nu genoeg drama geweest voor heel de zomer.
    Goed ja. Ik ga gewoon eens mijn zegje doen.
    Persoonlijk snap ik wel dat er een lijst werd opgemaakt en ik snap je reactie wel. Het is gewoon spijtig dat dat is gelekt en dat er nu zo'n drama rond is. Ja, als je op die lijst sta, kan ik wel voorstellen dat het inderdaad een drama is. Het is niet slim geweest, maar het is nu zo en het is te laat om er iets aan te veranderen.
    Toen ik hoorde dat die lijst inderdaad écht was (ik zat niet op de pc, ik kreeg het te horen via sms), was mijn vertrouwen wel even wat gezakt. Nu is hij waarschijnlijk nog altijd wat lager dan voordien, zeker bij bepaalde onder jullie, iedereen heeft wel zo z'n mensen dat hij meer/minder vertrouwd. Het zal mijn blik op de moderators niet echt veranderen, aangezien ik al een gevoel had dat het zo zat, het heeft mij uiteindelijk niet zo hard verbaasd.
    Maar jullie zijn en blijven moderators. Mensen. Jullie hebben nu wel uit je fout geleerd, zo lees ik in het vorige topic, en hopelijk zal dit hier vlug overwaaien.
    Wat ik nu echt spijtig vind, is dat dit hier nu het overschaduwd van de nieuwe moderators.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dus ik stond er niet op vanwege persoonlijke redenen? Volgens mij wel.

    Dat jij niet geschikt bent als moderator heeft niets te maken met het feit dat je momenteel overhoop ligt met een van de moderators. Nogmaals, die lijst was alleen om het overzicht te behouden welke users er niet geschikt zouden zijn om moderator te worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Dat jij niet geschikt bent als moderator heeft niets te maken met het feit dat je momenteel overhoop ligt met een van de moderators. Nogmaals, die lijst was alleen om het overzicht te behouden welke users er niet geschikt zouden zijn om moderator te worden.


    Hoe weet je dat als de redenen waarom mensen op de lijst zijn gezet niet meer bekend zijn? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat als de redenen waarom mensen op de lijst zijn gezet niet meer bekend zijn? (cat)

    Die redenen zijn wel bekend hoor. Die lijst is er niet voor niets. Ik heb ook al gezegd dat ik er ook redenen op vind staan die nergens op slaan. We weten niet meer precies wie wie op de lijst heeft gezet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Dat jij niet geschikt bent als moderator heeft niets te maken met het feit dat je momenteel overhoop ligt met een van de moderators. Nogmaals, die lijst was alleen om het overzicht te behouden welke users er niet geschikt zouden zijn om moderator te worden.

    En ik vind het niet echt bijhouden als er bij een paar users geen reden achter wordt gezet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Die redenen zijn wel bekend hoor. Die lijst is er niet voor niets. Ik heb ook al gezegd dat ik er ook redenen op vind staan die nergens op slaan. We weten niet meer precies wie wie op de lijst heeft gezet.


    Wat is de reden dat ik er sta dan? Als die toch bij alle mods bekend zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Hoe weet je dat als de redenen waarom mensen op de lijst zijn gezet niet meer bekend zijn? (cat)


    Inderdaad. Ik weet ook niet sinds wanneer het er nog maar één is maar oké. Maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat jullie mij ongeschikt zouden vinden als mod omdat ik overhoop lig met één of meerdere mods. Zo iemand wilen jullie toch niet in je team, hoe goed ik ook zou zijn?


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En ik vind het niet echt bijhouden als er bij een paar users geen reden achter wordt gezet.

    Nogmaals, ik heb er niemand opgezet :W En ik weet ook niet meer precies waarom sommige users erop staan :') Ik kan me niet de gehele discussies eronder herinneren, het was een topic vol discussies van een heleboel pagina's. Ik ben geen robot, ik kan dat toch nooit allemaal onthouden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    (...)

    Wat is de reden dat ik er sta dan? Als die toch bij alle mods bekend zijn.

    Zie mijn reactie tegen Mitchell ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Die redenen zijn wel bekend hoor. Die lijst is er niet voor niets. Ik heb ook al gezegd dat ik er ook redenen op vind staan die nergens op slaan. We weten niet meer precies wie wie op de lijst heeft gezet.


    Oohhh, dus t was gewoon weer typisch andrea die met allerlei dingen aankomt die later niet waar blijken toen ze zei dat de redenen niet meer bekend waren? Dat had iemand namelijk gevraagd en dat had zij toen geantwoord.

    Maar in dat geval zou het misschien handig zijn om ook bij de mensen zonder reden de oorzaak toe te lichten? Gezien het feit dat de reden dus wel bekend is, en ik me nog steeds bij sommigen afvraag waarom ze op de lijst staan. Ik zweer dat de helft een paar niveaus minder vervelend is dan ik. :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Pioneer schreef:
    (...)
    Zie mijn reactie tegen Mitchell ^^


    Tegen wie? --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    (...)

    Inderdaad. Ik weet ook niet sinds wanneer het er nog maar één is maar oké. Maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat jullie mij ongeschikt zouden vinden als mod omdat ik overhoop lig met één of meerdere mods. Zo iemand wilen jullie toch niet in je team, hoe goed ik ook zou zijn?

    Liever niet nee. Maar als je verder héél geschikt zou zijn en je had een goede aanmelding, had je nog ver kunnen komen. We kunnen echt wel onze persoonlijke gevoelens tegen iemand opzij schuiven. Ik heb tijdens de inschrijvingen ook iemand goedgekeurd die ik totaal niet mag. Nou en, daar moet ik me dan maar overheen zetten..
    Maar jij hebt je niet aangemeld :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    (...)

    Tegen wie? --''

    Mij, DarkSavior. (Hoe kun je mij nou niet kennen (cat))


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Endure schreef:
    (...)

    Tegen wie? --''

    DarkSavior


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.