• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Renner schreef:
    (...)

    Als dit in het echt was kom jij met je judo moves (krul)


    Nee. Ik zou slaan...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ulliminate schreef:
    (...)Als jij nou gewoon eens oprot met je stomme hoofd.


    Zo zo


    i put the fun in funeral

    Ulliminate schreef:
    (...)Als jij nou gewoon eens oprot met je stomme hoofd.

    Hó, wow. Chill.
    :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waspik schreef:
    (...)

    Nee. Ik zou slaan...


    Nog beter


    (Be)lieve in (you)rself

    Escritura schreef:
    Oh god. :W Iksnap dat jullie antwoorden willen, maar sommigen kunnen zich wel iets volwassener gedragen, lijkt me. Chill out, children. Have a lollipop.

    Serieus? Het is gebeurt, we kunnen er niets meer aan veranderen, helaas. Ergens snap ik het ook wel van die lijst, we willen met zijn allen het beste voor deze site, dus ik ga er van uit dat hun dat ook willen, en daarom wel over wogen beslissingen maken over wie ze wel en niet toelaten.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ulliminate schreef:
    (...)Als jij nou gewoon eens oprot met je stomme hoofd.

    Gaat ie lekker?


    (Be)lieve in (you)rself

    Zouden jullie wel willen ophouden met schelden / ruzie maken met elkaar? Maak maar ruzie met ons xd.


    I am an idiot, I move.

    Ulliminate schreef:
    Als jij nou gewoon eens oprot met je stomme hoofd.

    Rustig aan. Denk aan je hart.


    Winter is coming.

    Dude's, jullie mogen me nu haten enzo.
    Maar niemand doet zo tegen Sarita en Ellen.(cat)
    Ajus.


    Where words fail, music speaks

    Waspik schreef:
    (...)

    Ik ben een ninja


    Nee, jij bent een judoka.

    Creed schreef:
    Zouden jullie wel willen ophouden met schelden / ruzie maken met elkaar? Maak maar ruzie met ons xd.


    Gewoon geen ruzie maken (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Escritura schreef:
    Oh god. :W Iksnap dat jullie antwoorden willen, maar sommigen kunnen zich wel iets volwassener gedragen, lijkt me. Chill out, children. Have a lollipop.


    Helemaal dit.
    Ik had eerst mezelf voorgenomen hieruit te blijven, maar dit loopt de spuigaten uit.
    Gaan jullie nu echt jullie frustraties op elkaar afreageren? Loop even een marathon, schreeuw heel je buurt wakker en kom dan terug. Volgens mij zijn er echt wel ergere dingen dan een lijst die gelekt wordt. Oke, die lijst klopte niet helemaal, maar ik denk dat iedereen dat na 80 keer al wel weet.
    En stop dan vooral met elkaar uit te schelden/verwijten te maken, voor het helemaal uit de hand loopt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Nee, jij bent een judoka.


    Alle twee. Volgens een vriend van mij (die ik dan ook weer ken via de judo) ben ik een Ninja. NINJASWAG.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ulliminate schreef:
    Dude's, jullie mogen me nu haten enzo.
    Maar niemand doet zo tegen Sarita en Ellen.(cat)
    Ajus.


    Okay this time I am getting personal: Please grow up.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.