• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    Veelgestelde vragen:
    'Stond ik op die lijst?'
    Als je geen pb gehad hebt met een printscreen van het lijstje niet.
    'Ik stond op die lijst, waarom?'
    Gelieve een mod een pb te sturen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 juli 2012 - 14:05 ]


    I am an idiot, I move.

    Waspik schreef:
    (...)
    Ik heb ook een blauwe.


    Kunnen de dames hun theekransje ergens anders houden?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Kunnen de dames hun theekransje ergens anders houden?
    Poepen in een oude schoen.


    Where words fail, music speaks

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Kunnen de dames hun theekransje ergens anders houden?


    The artist is the kid that survived.

    Cousinzoned schreef:
    (...)

    Sorry dat ik 14 ben, niet mijn schuld dat ik me naar mijn leeftijd gedraag.

    Sorry? Lol, daar had ik het niet over.
    Ik doelde meer op de mensen die op zoek gaan naar ruzie, en zich echt beneden hun niveau gedragen. En ik had het helemaal niet over jou, maar als je je aangesproken wilt voelen, go ahead.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cousinzoned schreef:
    Stiekeme volgers van dit topic, ik zie jullie ^^

    Omg, I laughed my ass off. Hahaha.


    Leannan schreef:
    Ik wil niet grof overkomen of zo, maar hoeveel topics gaan jullie nog openen om te zeggen dat het jullie spijt?
    Als er nog meer topics gaan komen, heb ik het vermoeden dat het nooit zal bekoelen.

    Wij blijven topics openen om vragen te beantwoorden en zullen het dan ook waarderen als sommigen ergens anders gaan kletsen.


    I am an idiot, I move.

    Leannan schreef:
    Ik wil niet grof overkomen of zo, maar hoeveel topics gaan jullie nog openen om te zeggen dat het jullie spijt?
    Als er nog meer topics gaan komen, heb ik het vermoeden dat het nooit zal bekoelen.


    Deze topics zijn dus eigenlijk voor de users die vragen hebben, maar er zijn gewoon mensen die blijkbaar hun shit kwijt moeten.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Wow, echt wow.
    Sommige mensen zijn wel heel laag gezonken. Kinderachtig.
    Ga je tijd ergens anders aan besteden dan ruzie zoeken hier.

    FUUU schreef:
    (...)Poepen in een oude schoen.


    Jij ook. Dit topic is er voor de mods en de users om dit gedoe met die lijst te bespreken. Dit is niet echt een goed moment of een goede plek om te gaan rellen en lekker met elkaar te gaan zitten beppen. Daar zijn offtopic forums voor. Maak er eentje aan, een goeie parodie van deze, waar jullie je frustraties kunnen luchten?


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Kunnen de dames hun theekransje ergens anders houden?


    Nee. Sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waspik schreef:
    (...)

    Nee. Sorry.
    Gelijk heb je, dit topic is van iedereen(nerd)


    Where words fail, music speaks

    Ik vind het eigenlijk best erg dat Andrea alles zelf moet oplossen, ik heb amper een andere mod gezien in deze topics...


    Olive

    FUUU schreef:
    (...) Gelijk heb je, dit topic is van iedereen(nerd)

    Dat is niet waar. Gewoon ontopic blijven.


    I am an idiot, I move.

    Waspik schreef:
    (...)

    Nee. Sorry.


    Ik lust niet eens thee, ich liebe deine username


    (Be)lieve in (you)rself

    Mensen, heb dan alsjeblieft het respect om je hier nog normaal te gaan gedragen, zodat users met vragen deze nog fatsoenlijk kunnen stellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.