• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yepyep! De laatste die de naam "[OFFTOPIC] EK 2012 Polen & Oekraïne" gaat dragen, dus voel je vereerd. :Y)


    Enorm. Ik zal er een feestelijk topic van maken. Vol met mijn mannetje


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Goooood, what the hell lult die gast allemaal in die laatste reactie van jou status? O__O Heel verhaal, totaal geen inhoud.
    Huntie to the rescue!


    Beter doe je dat. Hij heeft me serieus al drie keer ten huwelijk gevraagd en vijf keer de liefde verklaard. Ik word zo gek van hem maar ergens vind ik hem ook wel zielig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    GNRJGKL:JR:GR D:


    ars moriendi

    2-0 OH GOSH!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Facebook

    Voor de mensen die het nog niet wisten:$ Corina is mijn echte naam. Die staat dus ook op deze facebook. Naomi is een soort bijnaam van mij die ik al vanaf het begin op Q erop heb gezet. Ik heb ooit eens overwogen om dat te veranderen, maar niemand kent me hier anders:$ Maar blijf me alsjeblieft hier gewoon Naomi noemen:)


    ~

    Holla, nog wat gemist ??
    Behalve de 2-0

    Boutella schreef:
    2-0 OH GOSH!


    OMG IK BEN ZOOOO BLIJ MET DIT_O_


    ~

    Khedira schreef:
    Facebook

    Voor de mensen die het nog niet wisten:$ Corina is mijn echte naam. Die staat dus ook op deze facebook. Naomi is een soort bijnaam van mij die ik al vanaf het begin op Q erop heb gezet. Ik heb ooit eens overwogen om dat te veranderen, maar niemand kent me hier anders:$ Maar blijf me alsjeblieft hier gewoon Naomi noemen:)

    Toegevoegd (:

    CLAIRE JE BENT MIJN HELD. Ashghsdjdg, I love you!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    Holla, nog wat gemist ??
    Behalve de 2-0


    De link naar mijn FacebookxD Met de uitlegxD


    ~

    Khedira schreef:
    Facebook

    Voor de mensen die het nog niet wisten:$ Corina is mijn echte naam. Die staat dus ook op deze facebook. Naomi is een soort bijnaam van mij die ik al vanaf het begin op Q erop heb gezet. Ik heb ooit eens overwogen om dat te veranderen, maar niemand kent me hier anders:$ Maar blijf me alsjeblieft hier gewoon Naomi noemen:)

    Ohh geeft niks. Vind je Corina niet mooi dan? Ik vind het namelijk wel wat hebben. :3 Wil je, als we een keer meeten, ook liever Naomi genoemd worden?


    ars moriendi

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Toegevoegd (:


    Even accepteren:)


    ~

    Boutella schreef:
    CLAIRE JE BENT MIJN HELD. Ashghsdjdg, I love you!


    I help mah girl. :Y)


    ars moriendi

    Mama is ziek ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    LOL, Deem, wat een tjappie. :') Heeft hij nou alles weggegooid? x'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    ars moriendi