• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ben eind juli weg, maar dat meld ik dan vanzelf. Van Kimmie weet ik dat ze liever niet heeft dat haar vakantie op internet staat, maar de meesten zullen er misschien geen probleem mee hebben. Ik in elk geval niet. (;


    Ik vertrek op 7 juli naar Uganda en land 23 juli 's ochtends om 6 uur weer in NL.
    Van 29 juli tot waarschijnlijk 12 of 13 augustug zit ik in Frankrijk. Dat is wat ik tot nu toe weet maar Frankrijk kan ook nog uitlopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Silva ^^


    Hahahah ik hoorde alleen FabregasxD


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik vertrek op 7 juli naar Uganda en land 23 juli 's ochtends om 6 uur weer in NL.
    Van 29 juli tot waarschijnlijk 12 of 13 augustug zit ik in Frankrijk. Dat is wat ik tot nu toe weet maar Frankrijk kan ook nog uitlopen.

    Omg echt? Ik zit in die periode ook in France. x)

    @Naomi: We horen wat we willen horen, no? :9~


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ghehe, inderdaad, dan willen ze meteen alles lezen.. :')
    En misschien kunnen we het wel zo regelen dat een paar van ons jou thuis komen ophalen ofzo? Dat ze ziet dat wij geen enge pedo's zijn? :'D


    Oh dat is wel een goed idee. Maar ik zal het eerst even aankaarten. Dan weet ze meteen ook waar ik altijd mee bezig ben op internet :') Hahha. Ik wil jullie echt te graag meeten, niet normaal.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Oh dat is wel een goed idee. Maar ik zal het eerst even aankaarten. Dan weet ze meteen ook waar ik altijd mee bezig ben op internet :') Hahha. Ik wil jullie echt te graag meeten, niet normaal.

    Jeeezz ik ook! (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg echt? Ik zit in die periode ook in France. x)

    @Naomi: We horen wat we willen horen, no? :9~


    Waar zit je dan in Frankrijk?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg echt? Ik zit in die periode ook in France. x)

    @Naomi: We horen wat we willen horen, no? :9~


    Hhahahaha inderdaadxD


    ~

    Ik ben voor Spanje, maar de rest van m'n gezin voor Italië :') Beetje tegenstrijdig xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Boutella schreef:
    (...)

    Oh dat is wel een goed idee. Maar ik zal het eerst even aankaarten. Dan weet ze meteen ook waar ik altijd mee bezig ben op internet :') Hahha. Ik wil jullie echt te graag meeten, niet normaal.


    Ik wil jullie ook graag meeten girls(flower) Zou echt vet zijn als het kan en als iedereen mag:)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Waar zit je dan in Frankrijk?

    Brem Sur Mer heet het.
    edit: in Vendée, de camping heet Brem sur Mer.. -__- mygosh, ik ben zo'n blondass.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:09 ]


    ars moriendi

    Mannschaft schreef:
    Ik ben voor Spanje, maar de rest van m'n gezin voor Italië :') Beetje tegenstrijdig xd


    Whahaha, mijn pap is ook voor Spanje:Y) Ik heb een weddenschap afgesloten met mijn opa:) Hij denkt dat Italië wint:S En ik Spanje:) Dus als Spanje wint krijg ik mijn eerste rijles van mijn opa en als Italië wint krijgt hij een kratje bierxD


    ~

    Ik krijg zo'n mailtje van mijn eersteklas mentor - van die kindjes die ik moet helpen door hun eerste jaar - en daar staat dit in:

    Beste Demi,

    Ik wil graag dat je, je vrijdag voorstelt voor de 1G door middel van een soort kleine presesatie over jezelf. Hier staan je hobby's in waar je, je na school mee bezig houdt, wat het Plu schap inhoudt en jouw eigen ervaringen van de eerste klas. Dus zet er maar een paar van die mooie mannen van je in want dat zegt genoeg.

    Tot woensdag en vriendelijke groet.

    Jeroen.


    Hahaha deze leraar kent me te goed :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik krijg zo'n mailtje van mijn eersteklas mentor - van die kindjes die ik moet helpen door hun eerste jaar - en daar staat dit in:

    Beste Demi,

    Ik wil graag dat je, je vrijdag voorstelt voor de 1G door middel van een soort kleine presesatie over jezelf. Hier staan je hobby's in waar je, je na school mee bezig houdt, wat het Plu schap inhoudt en jouw eigen ervaringen van de eerste klas. Dus zet er maar een paar van die mooie mannen van je in want dat zegt genoeg.

    Tot woensdag en vriendelijke groet.

    Jeroen.


    Hahaha deze leraar kent me te goed :')


    hhahahahaa geniusxD Paar van die mooie mannen van je(wbw)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Brem Sur Mer heet het.
    edit: in Vendée, de camping heet Brem sur Mer.. -__- mygosh, ik ben zo'n blondass.


    Ik zit onder Limoges dus we zitten niet echt dicht bij elkaar ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ik krijg zo'n mailtje van mijn eersteklas mentor - van die kindjes die ik moet helpen door hun eerste jaar - en daar staat dit in:

    Beste Demi,

    Ik wil graag dat je, je vrijdag voorstelt voor de 1G door middel van een soort kleine presesatie over jezelf. Hier staan je hobby's in waar je, je na school mee bezig houdt, wat het Plu schap inhoudt en jouw eigen ervaringen van de eerste klas. Dus zet er maar een paar van die mooie mannen van je in want dat zegt genoeg.

    Tot woensdag en vriendelijke groet.

    Jeroen.


    Hahaha deze leraar kent me te goed :')

    HAHAHA HEERLIJK x'D En ik ben het zo met hem eens. ='D


    ars moriendi