• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Hee Demi!(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Hee girl! (:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:26 ]


    ars moriendi

    Sorry babes mijn laptop deed even heel erg raar:S


    ~

    Naomiii! (:

    Trouwens, het valt me op dat we meer WAG's hebben dan dat er ook echt WAGgies posten.. (cat)


    ars moriendi

    G0MEZ schreef:



    Naomi hij is af!

    Groter


    Oeeeehhh me likes_O_


    ~

    Boutella schreef:
    Back.


    Heee Deem:) Hoe was het vanmiddag?


    ~

    Huntelaar schreef:
    Naomiii! (:

    Trouwens, het valt me op dat we meer WAG's hebben dan dat er ook echt WAGgies posten.. (cat)


    Hoe bedoel je WAGgies?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aaahw die kindjes! :Y)


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je WAGgies?

    Er zijn meer mensen op de lijst in de beginpost dan dat er ook daadwerkelijk hier actief posten. =/


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Heee Deem:) Hoe was het vanmiddag?


    Met mijn oma? Ze is zo zielig. Ze was hele blij om me te zien want ik heb haar al een maand niet meer gezien. Ze ging zich hele uitsloven en mooi weer spelen. Mijn neef had zijn puppie mee waarmee ze continue in de weer was maar ze was zo moe. Haar wangen ingevallen en holle ogen. Arm mens. Als ik erover begon ging ze er snel overheen praten. Mijn tante moet volgende week een MRI voor haar hart en een EEG/ENG ofzo. Geen idee. Maar allebei in de onderzoeken. Mijn oma heeft trouwens wel officieel bevestigd gekregen dat ze botverkaling heeft maar er zit meer achter; wat? Dat weten ze nog niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Met mijn oma? Ze is zo zielig. Ze was hele blij om me te zien want ik heb haar al een maand niet meer gezien. Ze ging zich hele uitsloven en mooi weer spelen. Mijn neef had zijn puppie mee waarmee ze continue in de weer was maar ze was zo moe. Haar wangen ingevallen en holle ogen. Arm mens. Als ik erover begon ging ze er snel overheen praten. Mijn tante moet volgende week een MRI voor haar hart en een EEG/ENG ofzo. Geen idee. Maar allebei in de onderzoeken. Mijn oma heeft trouwens wel officieel bevestigd gekregen dat ze botverkaling heeft maar er zit meer achter; wat? Dat weten ze nog niet.

    Wat moeilijk om te moeten meemaken.. nogmaals, alle sterkte met je oma en je tante. <3


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Er zijn meer mensen op de lijst in de beginpost dan dat er ook daadwerkelijk hier actief posten. =/


    Oh, ja dat wel. Maar een klein groepje is echt actief.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Wat moeilijk om te moeten meemaken.. nogmaals, alle sterkte met je oma en je tante. <3


    Dank je schat.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Met mijn oma? Ze is zo zielig. Ze was hele blij om me te zien want ik heb haar al een maand niet meer gezien. Ze ging zich hele uitsloven en mooi weer spelen. Mijn neef had zijn puppie mee waarmee ze continue in de weer was maar ze was zo moe. Haar wangen ingevallen en holle ogen. Arm mens. Als ik erover begon ging ze er snel overheen praten. Mijn tante moet volgende week een MRI voor haar hart en een EEG/ENG ofzo. Geen idee. Maar allebei in de onderzoeken. Mijn oma heeft trouwens wel officieel bevestigd gekregen dat ze botverkaling heeft maar er zit meer achter; wat? Dat weten ze nog niet.


    Ik hoop dat er snel meer duidelijk word voor jullie, want dit is ook niet leuk:S Oude mensen houden zich altijd groter dan dat ze zich eigenlijk voelen. Doet mijn oma ook met haar reuma;)


    ~

    Huntelaar schreef:
    Naomiii! (:

    Trouwens, het valt me op dat we meer WAG's hebben dan dat er ook echt WAGgies posten.. (cat)


    Manon en Jasmine posten bijna nooit volgens mij:$ Of ben ik nu gek?


    ~