• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:


    *hugs you both* N'aww <3 ! Misschien moeten we serieus eens gaan overwegen eens iets leuks te gaan doen C:


    *Hugs back* :) Ja moeten we zeker een keer doen:) Lijkt me echt vet leuk:)


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Maar dan wel als we allemaal weer terug van vakantie zijn. Wel leuker omdat met zijn alle te doen en dan kan ik het mijn moeder beetje bij beetje brengen. Hahaha. Maar het zou echt zo geweldig zijn om jullie in het echt te meeten.

    Inderdaad! Sowieso met de vaste kern, haha ;D Misschien is het handig als we van iedereen de vakantiedatums in de beginpost zetten ofzo? Of is dat een slecht plan?


    ars moriendi

    Hello, I'm back c:
    Nogmaals gefeli, Amy ^^
    Heb ik iets gemist hier, op het drama na?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mannschaft schreef:
    Hello, I'm back c:
    Nogmaals gefeli, Amy ^^
    Heb ik iets gemist hier, op het drama na?


    Bedoel je dat van gisteravond:$


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Inderdaad! Sowieso met de vaste kern, haha ;D Misschien is het handig als we van iedereen de vakantiedatums in de beginpost zetten ofzo? Of is dat een slecht plan?


    Is misschien wel handig ja:) Ik ga niet op vakantie, miss eens een dagje weg xD De enige week dat ik weg ben kan ik gewoon non-stop online:$


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Is misschien wel handig ja:) Ik ga niet op vakantie, miss eens een dagje weg xD De enige week dat ik weg ben kan ik gewoon non-stop online:$

    Ik ben eind juli weg, maar dat meld ik dan vanzelf. Van Kimmie weet ik dat ze liever niet heeft dat haar vakantie op internet staat, maar de meesten zullen er misschien geen probleem mee hebben. Ik in elk geval niet. (;


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Inderdaad! Sowieso met de vaste kern, haha ;D Misschien is het handig als we van iedereen de vakantiedatums in de beginpost zetten ofzo? Of is dat een slecht plan?


    Dit klinkt als een goed idee. Zo weten we ook wie wanneer weg is en welke verhalen voorlopig even stop staan. Met de vaste kern sowieso. Ik zal het een proberen aan te kaarten bij mijn mama maar dan alleen als Forum; niet als schrijfsite :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mannschaft schreef:
    Hello, I'm back c:
    Nogmaals gefeli, Amy ^^
    Heb ik iets gemist hier, op het drama na?


    Hi dear.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    jEAAAAHHHHH CESC OMG JEAAAAAH


    ~

    Oh god, GOAL! =O


    ars moriendi

    1-0! Oh gosh. Niet voor niets rijst!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cesc maakte hem toch:$


    ~

    Boutella schreef:
    (...)

    Dit klinkt als een goed idee. Zo weten we ook wie wanneer weg is en welke verhalen voorlopig even stop staan. Met de vaste kern sowieso. Ik zal het een proberen aan te kaarten bij mijn mama maar dan alleen als Forum; niet als schrijfsite :')

    Ghehe, inderdaad, dan willen ze meteen alles lezen.. :')
    En misschien kunnen we het wel zo regelen dat een paar van ons jou thuis komen ophalen ofzo? Dat ze ziet dat wij geen enge pedo's zijn? :'D


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    Cesc maakte hem toch:$

    Silva ^^


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ghehe, inderdaad, dan willen ze meteen alles lezen.. :')
    En misschien kunnen we het wel zo regelen dat een paar van ons jou thuis komen ophalen ofzo? Dat ze ziet dat wij geen enge pedo's zijn? :'D


    Hhahaa, ja dat is misschien wel een goed idee:) Als dat geregeld kan worden:)


    ~