• Omdat niemand anders 'em maakte?

    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland 1 - 0 Oekraïne
    Zweden 2 - 0 Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië 0 - 1 Portugal
    Duitsland 4 - 2 Griekenland
    Spanje 2 - 0 Frankrijk
    Engeland 2 - 4 Italië (Na verlenging & penaltyreeks)

    Halve Finale
    Portugal 2 - 4 Spanje (Na verlenging & penaltyreeks)
    Duitsland 1 - 2 Italië.

    Finale
    Spanje - Italië.




    The lovely Q WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Jasmine Villa - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil


    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:23 ]


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    hhahahahaa geniusxD Paar van die mooie mannen van je(wbw)


    Ik kom hem altijd tegen in de gangen en dan komt hij naar me toe.
    "Hé Demi. Mag ik je agenda even dan kan ik die mannen weer bekijken." Of "Welke mannen staan vandaag op je lijstje." Echt hij is geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik zit onder Limoges dus we zitten niet echt dicht bij elkaar ):

    Aahw.. shit.. =( Dat was pas echt geniaal geweest, als we naar dezelfde plek waren gegaan!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aahw.. shit.. =( Dat was pas echt geniaal geweest, als we naar dezelfde plek waren gegaan!


    Dan was ik zo hard gaan gillen! Maar ik zit nog zo'n 100 Km onder Limoges dus het is echt veel verder weg ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Dan was ik zo hard gaan gillen! Maar ik zit nog zo'n 100 Km onder Limoges dus het is echt veel verder weg ):

    Misschien zien we elkaar op de snelweg naar Frankrijk. :') IJle hoop, haha. x)


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik kom hem altijd tegen in de gangen en dan komt hij naar me toe.
    "Hé Demi. Mag ik je agenda even dan kan ik die mannen weer bekijken." Of "Welke mannen staan vandaag op je lijstje." Echt hij is geweldig.


    OMG geweldig_O_


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Misschien zien we elkaar op de snelweg naar Frankrijk. :') IJle hoop, haha. x)


    Ik heb altijd sjans op de snelweg naar Frankrijk. Altijd leuk die rondweg om Parijs om daar stil te staan terwijl je net een jaar Frans hebt gehad. Ik had een enorm leuk gesprek met die jongens :')


    Trouwens mijn 'stalker' is weer bezig op Fb. Hij mist me bij de handbal en op school ondanks hij nooit wat tegen me heeft gezegd. Ik moet het hem niet kwalijk nemen en het hem vergeven maar hij gaat me missen. Hij vindt het moeilijk om me nooit meer te kunnen zien na 8 jaar O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    OMG geweldig_O_


    Ik ken hem zo goed hè. Ik zat in zijn eerste jaar dat hij mentor was. Hij is nog altijd enorm met me bezig etc. Altijd betrokken en kan lekker meepraten. Echt zo'n leraar die goud waard is.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik trouwens de nieuwe openen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik heb altijd sjans op de snelweg naar Frankrijk. Altijd leuk die rondweg om Parijs om daar stil te staan terwijl je net een jaar Frans hebt gehad. Ik had een enorm leuk gesprek met die jongens :')


    Trouwens mijn 'stalker' is weer bezig op Fb. Hij mist me bij de handbal en op school ondanks hij nooit wat tegen me heeft gezegd. Ik moet het hem niet kwalijk nemen en het hem vergeven maar hij gaat me missen. Hij vindt het moeilijk om me nooit meer te kunnen zien na 8 jaar O.o

    Lekker is dat toch. :9~ Ik ga dit jaar ook maar eens mijn charmes in de strijd gooien. Normaalgesproken ben ik onderweg altijd zo dood/moe/chagrijnig dat ik iedere vorm van leven zo ver mogelijk van me weg straal. :')

    Hoe heette die gast ook al weer? Is dat Richard?


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik ken hem zo goed hè. Ik zat in zijn eerste jaar dat hij mentor was. Hij is nog altijd enorm met me bezig etc. Altijd betrokken en kan lekker meepraten. Echt zo'n leraar die goud waard is.


    Ja inderdaad:) Ik kan ook heel goed opschieten met mijn mentor:) Ben ik wel blij mee. Hij weet dat als 'mijn' club heeft verloren dat ik chago ben en pest me dan expres zodat ik ga lachenxD


    ~

    Boutella schreef:
    Mag ik trouwens de nieuwe openen?


    Ofcourse baba_O_


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Lekker is dat toch. :9~ Ik ga dit jaar ook maar eens mijn charmes in de strijd gooien. Normaalgesproken ben ik onderweg altijd zo dood/moe/chagrijnig dat ik iedere vorm van leven zo ver mogelijk van me weg straal. :')

    Hoe heette die gast ook al weer? Is dat Richard?


    Ik ben nooit zo charmant als ik dertien uur moet rijden maar voor Franse jongens maak ik een uitzondering ^^ Hahaha.

    Die Richard ja. Je moet even onze 'vriendschap' bekijken. Dan zie je hoe hij me stalkt. Beter kom je me redden in dat gesprek.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    Ofcourse baba_O_

    Yepyep! De laatste die de naam "[OFFTOPIC] EK 2012 Polen & Oekraïne" gaat dragen, dus voel je vereerd. :Y)


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Ofcourse baba_O_
    :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik ben nooit zo charmant als ik dertien uur moet rijden maar voor Franse jongens maak ik een uitzondering ^^ Hahaha.

    Die Richard ja. Je moet even onze 'vriendschap' bekijken. Dan zie je hoe hij me stalkt. Beter kom je me redden in dat gesprek.

    Goooood, what the hell lult die gast allemaal in die laatste reactie van jou status? O__O Heel verhaal, totaal geen inhoud.
    Huntie to the rescue!


    ars moriendi